Mājai un Dārzam

Sestdien meistars man palūdza nopirkt skrūves un iedeva līdzi paraugu. Apkalpoja mani vīrietis, kurš konsultējās ar citu pārdevēju (sievieti), tāda izmēra skrūvju nebija un vīrietis man iedeva mazliet garākas skrūves un es teicu, ka uzzvanīšu meistaram un apjautāšos vai tādas derēs. Meistars teica, ka derēs tikai īsākas vai resnākas. Atkal devos stāvēt rindā un pajautāt vai kādas piemērotas atradīsies uz ko sieviete reaģēja ar pretjautājumu- "Kādā valodā man vēl paskaidrot, ka tādu nav", un vēl kaut ko pie sevis man labi dzirdamā tekstā noteica. Pārdevēja man prasīja, kam man tās skrūves vajagot un uz manu atbildi reaģēja vēršoties pie kāda no pircējiem, kurš esot meistars un mani skaļi, es pat teiktu kliedzot, visiem pircējiem dzirdot, apvainoja par meistaru izvēli un skrūvju neatbilstību. Protams neko vietā neiesakot, bet turpinot mani nozākāt. Es nevarēju neko pateikt, savai aizstāvībai, jo asaru kamols stāvēja kaklā. Nekad tā neesmu apvainota. Uzzvanīju meistaram un iedevu citam pārdevējam telefona klausuli un tiku pie skrūvēm. Gribēju uzrakstīt šī veikala administrācijai, bet neatradu kontaktus. Varbūt šai pārdevējai, kurai gan vārdu neatceros, bet atceros gan tikai to, ka viņa bija vecākā pārdevēja pēc amata, nevajadzētu strādāt ar cilvēkiem, jo kliegt uz grūtnieci ir nepieļaujami. Un vadībai rūpīgāk izvēlēties darbiniekus.

Juta , 2016-08-14 18:11:00

Ta nebija pardaveja no IG centres veikala?

Guna , 2016-08-14 19:32:49

Ikdienas situācija,tādēļ labāk lai meistari arī paši visu sagādā.

meisters , 2016-08-14 19:52:16

Tak ej un sūdzies veikala vadībai, nevis raksti te anonīmas ziņas forumā.
Ja nevari atrast kontaktus, tad aizej darba dienā uz veikalu un pasauc veikala vadītāju.
Un kliegt uz grūtnieci ir tikpat nepieļaujami kā uz jebkuru citu pircēju, nevajag sevi te nostādīt augstāk par citiem.

Juris , 2016-08-14 20:01:05

я тоже в субботу в этом магазине, но я знала что мне надо и какие размеры, но продавщица даже не выслушав меня начала возмущаться, но я с ней поругалась, а мужчина продавец стоял рядом и слушал

олеся , 2016-08-14 20:25:05

Полностью не согласен. Если ты пришел в гастроном,ты определенно знаеш,что тебе надо,а тут продавец должен знать? Если ты полный чайник в этом вопросе,то пусть мастер сам купит все , что нужно,принесет тебе чек и никаких проблем.

ха ха , 2016-08-15 07:16:40

Juri- ļoti žēl par Jūsu komentāru. Varu noprast, ka esat no vienas šnites ar pārdevēju. Vakar bija svētdiena un uz veikalu doties nebija nekāda jēga, bet tuvākajās dienās vai pat šodien to noteikti izdarīšu, jo sirds ir pilna un aizvainojums nav pàrgājis. Un pārdevēja varēja mierīgi apskaidrot, ka tādu skrūvju nav un lai atnāku, kad būs pievedums, nevis izsmiet mani par to, ka esmu iedomājusies vispàr pienākt pie viņas.

Juta , 2016-08-15 07:47:41

Juri- ļoti žēl par Jūsu komentāru. Varu noprast, ka esat no vienas šnites ar pārdevēju. Vakar bija svētdiena un uz veikalu doties nebija nekāda jēga, bet tuvākajās dienās vai pat šodien to noteikti izdarīšu, jo sirds ir pilna un aizvainojums nav pàrgājis. Un pārdevēja varēja mierīgi apskaidrot, ka tādu skrūvju nav un lai atnāku, kad būs pievedums, nevis izsmiet mani par to, ka esmu iedomājusies vispàr pienākt pie viņas.

Juta , 2016-08-15 07:47:43

Juri- ļoti žēl par Jūsu komentāru. Varu noprast, ka esat no vienas šnites ar pārdevēju. Vakar bija svētdiena un uz veikalu doties nebija nekāda jēga, bet tuvākajās dienās vai pat šodien to noteikti izdarīšu, jo sirds ir pilna un aizvainojums nav pàrgājis. Un pārdevēja varēja mierīgi apskaidrot, ka tādu skrūvju nav un lai atnāku, kad būs pievedums, nevis izsmiet mani par to, ka esmu iedomājusies vispàr pienākt pie viņas.

Juta , 2016-08-15 07:47:47

Tu laikam esi 1) jāklis - āmurs ne vīrietis! ... Lai viegla grūtniecība Tavai sievai un meitām, mazmeitām!

>>Juris , 2016-08-15 08:37:05

Juta,
novēlu jums sekmīgi aizvadīt mātes gaidības un lai piedzimst "zelta gabaliņš"!
Visi esam cilvēki, visi kļūmes pieļaujam. Pamēģiniet piedot tai tantei. Ja jau viņa rūc uz citiem, tas tik liecina, ka viņa pati ir nelaimīga.

cits Juris , 2016-08-15 08:45:47

tā noteikti bij Natālija,kura sen ir pensijā.
es tur strādāju agrāk un nekad kontaktu nebiju sasniegusi ar viņu, mūždien bij neapmierināta ar dzīvi un kur nu vēl ar pircējiem.
ej droši un vadībai sūdzies-darbadienās.
laiks viņai sēdēt mājās,lai laiž citus strādāt viņas vietā.
lai veicas

jutai , 2016-08-15 08:59:47

Ja zina, kuram īblim pieder, nekāda pārsteiguma.

Džons Pantèra , 2016-08-15 09:16:48

o, jā!!! Skrūvju tante prot iedzīt kompleksus :D

Pūce , 2016-08-15 13:36:35

100% TA IR NATALIJA aizej darba diena pie pasa Mukāna direktors vai ari pie tadas rizas vaditaja cik sapratu ...... uztaisi siem tur kuskin maķ...lai protas

viki , 2016-08-15 14:39:33

Vecais tankuks ir skarbs .
bet viens labums no viņas ir , neviens pārdevējs nevarēja atrast piemērotāko variantu izņemit to tantuku . Zin viņa labi savu lietu par skrūvēm , bet kultūra gan klibo.

HA , 2016-08-15 16:42:04

Jutai.
Ari man gāja lidzīgi. Vēlējos nopirkt iepakojumu stikla burciņas. Ilgi meklēju pārdevēju,jo iepakojumi izsaiņoti. Kastes,kur ielikt nav. Jautāju blakus nodaļā - nevaru palidzēt,nav mana nodaļa,skanēja atbilde. Kasiere liek pašai meklēt attiecīgās nodalas pārdevēju. Neatkāpos no sava mērķa un pēc krietna laika tiku pie pirkuma,bet mieles palika. Ja pārdevēji pilda apsarga lomu,tad tā arī pie ieejas informējiet - pašapkalpošanās.

Ilona , 2016-08-16 17:51:31

Štruntīgas algas noved pie pavirša darba. Tur ir tāds džeks, kuram patīk nostāties pa gabalu un ar vāji slēptu apmierinātību vērot, kā klienti bezpalīdzīgi cilā sev nesaprotamas šļaukas un trubas:)) Situācija ir smieklīga un skumja vienlaikus. Vispār, var just, ka mikroklimats tur ir čābīgs.

Ance , 2016-08-17 18:09:00

Cilveki milie... Ja jus kaut vispar saprastu kaut ko no celtniecibas butu loti labi. Bet ja jus atnakat uz veikalu un jautajat padomu, kuru sanemot klustat iedomigi un sakat ka jums to nevajag, bez pamatojuma, pie tam vel izsakot parmetumus, tad nav par ko runat.... Jums viss , kas ir virs 3-5 eiro ir ar dargu. Visi zarka so veikalu, bet nezinu kapec cilveki ar kuriem mums nakas stradat ikdiena , patstavigajiem klientiem, nav nekadu problemu , viss notiek raiti un bez aizkersanas, apdares gals vienmer censas palidzet visiem vienmer ,bet mums ari ir lietas ,kas jaizdara, un atputas mirkli...
P.s ja jus vispar gribat kadam parmest, vispirms veikala apmeklesanas noskaidrojiet ko jums vajag, nevis ierodaties uz veikalu sanemt buvniecibas tames un konsultacijas.... Protams, palidzesim, bet tas nav nopietni tam ,ko jus gribat darit.

Roberts , 2016-08-21 07:42:17

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet