Vai ģimenes ārstam padotā māsiņa drīkst tā rikoties???

Ir notikusi tada situācija. Vai ģimenes ārsta medmāsa var noteikt kura laikā pieņemt pacientu. Berns (7 mēneši) piektdienas vakarā, ejot gulet, sācis klepot. Klepus bija sauss, bet rets. Mamma saprot, ka priekšā ir brīvdienas un ārsts nebus sasniedzams, piezvana uz bezmaksas ģimenes ārsta telefonu. Sestdien no rīta sazvana savu ģimenes ārsti. Ģimenes ārsts sniedz konsultāciju, kādas zāles dot bernam, un lūdz pirmdien zvanīt viņai un pieteikt vizīti. Sestdien, svētdien bērnam klepus bija sauss un nepatīkams. Pirmdien bērna mamma zvana dakterei, lai pieteiktu mājas vizīti, jo svētdienas vakarā parādījās temperatūra. Pie telefona pienāk medmasa. Medmāsa nesavieno sarunu ar ārstu, bet paziņo, ka dakters mājas vizītēs nebraucot un pirmdienas dienā apmeklējums pilns. Piedāvāja pierakstu uz ceturtdienu. Pa to laiku lai dzerot dakteres teiktas zāles un arstejas. Māte mēģināja iebilst, ka viņa vēlas, lai dakteris apskata bērnu un nosaka vina veselības stavokli, kāpēc bērns klepo. Medmāsa atcirta, ka lai nak ceturtdien, tad arī apskatīs, un nolika klausuli.

Pirmdienas vakarā berns sāk klepot ar raudasanu, mate redz, ka bērns kļūst čīkstīgsun vinam gruti paklepot. Otrdien bērna mamma jut, ka bērns paliek vārgāks un mēģina sazvanīt ģimenes ārstu lai pieprasītu arsta apskati. Ģimenes ārsts nav sasniedzams, visu rīta un pusdienas (lidz 15.00) laiku neviens necel klausuli. Māte nesazvanot ārstu, pieņem lēmumu braukt uz Rīgas bernu slimnīcu Vienības gatvē uz konsultāciju. Otrdienas pēcpusdienā uzņemšanas nodaļā izmeklējot bērnu, konstateja, ka bērnam ir smagā 100% bronhīts un labajā plaušā pneimonija.

VAI MEDMĀSA DRĪKSTĒJA TĀ TĀ RIKOTIES, JA IR SASLIMIS 7 MĒNEŠUS VECS BĒRNS????

Kāpēc brīvdienās var sazvanīt ārstu, bet darba dienās viņu nevar sazvanīt, bet tikai kontakteties ar medmāsu?????

Kurš par sekām, kas notika ar bērnu, atbildēs??? Kadi ir ģimenes ārsta un medmāsas pienākumi pret pacientu??? Vēl jo vairāk, ja bērns ir zīdainis??? Un tā notiek Ogrē????

(Neminēšu dakteres vārdu, jo viņa ir laba. Bet māsiņas darbam un attieksmei ģimenes ārstam butu jāseko!!!!

Zande , 2016-03-02 09:22:03

Tu adreses nesajauci? te nav Veselības valsts inspekcija...

? , 2016-03-02 10:18:10

Ar ko tad Ogre atšķiras no citām pilsētām? vispirms jau jārunā ar ārsti, lai tiek galā ar savu māsiņu un vienojas par vienotu darba stilu. Ja man kaut kas nepatika, tad tinu bērnu segā un pati devos pie ārsta - nu un tad, ka pieraksts pilns - tik mazu bērnu palaidīs jebkurš normāli domājošs cilvēks. nepalaidīs viens vai divi, bet trešais palaidīs. ja jau jūs varējāt otrdien aiztriekties uz Rīgu, kāpēc pirmdien pati negājāt pie Ogres ārsta???

? , 2016-03-02 11:26:20

Kāpēc tad nesauc ārsta uzvārdu? Tikai ārsts atbild par kārtību un nosaka darba stilu savā praksē.Ja ārsts būtu tik labs,tad arī māsiņa izturētos citādi.Pazvani un pasaki sirsnīgu paldies savam ārstam,kā arī to,ka tas ir noziegums tā izturēties pret zīdaini.Rakstisks iesniegums Veselības inspekcijā arī lieti noderētu,kaut gan mans viedoklis-tāda ir valsts politika medicīnas aprūpē.

***** , 2016-03-02 12:44:33

Var ari nosaukt arstu - Grantiņa. Neko sliktu nevar teikt par vinu, bet par medmāsu darbu - gan. Mate izies no slimnicas, ies skaidroties.

Zande , 2016-03-02 13:59:52

gandrīz visas māsas tā rīkojas!!!

x , 2016-03-02 14:52:16

Ja, ja ir vel viena masina kas neatbild pa kreviski!

kreevs , 2016-03-02 16:00:36

Katram ģimenes ārstam ir akūto pacientu pieņemšanas stunda,kurā var tikt pie ārsta tajā pašā dienā bez iepriekšējas zvanīšanās.

Līga , 2016-03-02 16:34:59

Zanei...
Ja runa iet par ģimenes ārsta praksi Dr.Grantiņas un viņas padotās darbību,tad no personīgās pieredzes saku,ar māsiņu ir grūti ko sarunāt.Nekad nav laika,lūdz lai atzvana,,drusku,,vēlāk,seko arī telefona ignorēšana.Vai pat islēdz skaņu.Ir novērots.
To ,ka sazvaniji pašu Grantiņu sestdienā un sekojusi akla atbilde neizklausot bērnu,vismaz kaut kā ir pretīm nākusi.Apsveicami ,ka ir pieejams privāts nr.
Svētdien vajadzēja rīkoties sekojoši:
Braukt uz Ogres raj.slimnīcas uzņemšanas nodaļu un stādīties priekšā,dežūrējošie terapeiti nekad nav atteikuši, vismaz izklausītu un pēc nepieciešamības uztaisītu rentgenu.
Cik zinu, bērnam tas būtu bezmaksas.Uz vietas izlemtu, atstāt nodaļā vai sūtīt mājās ar nosūtijumu pie ģimenes ārsta.
Kas attiecas par zīdaiņiem-Ogre neuzņemas atbildību,tos automātiski ved uz Vienības gatvi,paša spēkiem vai ar ātro palīdzību.

nedaudz gaišumam , 2016-03-02 17:35:19

atvaino kļūdas labojums:Zande

nedaudz gaišumam , 2016-03-02 17:36:20

pie dr.Grantiņas tā ir ierasta prakse.

es , 2016-03-02 20:08:26

Man mazais arī pie šīs dakteres. Māsiņa ir diezgan sarežģīts cilvēciņš, bet nevarētu teikt, ka kādreiz nebūtu varējusi sazvanīt un akūtās situācijās nav atteikts apmeklējums tajā pašā dienā. Bet ar dakteri gan reizēm ir grūti saprasties, ir gadījies palikt ar jautājumu pusvārdā. Liekas neesam uz viena viļņa. Gribētu mainīt doku, bet nezinu kura būtu laba.

nezinu , 2016-03-02 21:18:14

Pie dakteres Grantiņas tikām pēc dr.Lindes aiziešanas pensijā. Nevaru piekrist, ka visu regulē daktere. Dr.Lindei bija super māsiņa, kuru vienmēr varēja sazvanīt, kura vienmēr atrada laiku, un, cik zinu, dr.bija vienīgā, kura līdz pēdējam piekopa mājas vizītes, jo, kā teica māsiņa, kā var neiet mājas vizītēs pie bērniem. Viena reize bija, kad vajadzēja tik pie dakteres ar ausu sāpēm, tikām. Kam vajadzība bieža, esmu dzirdējusi par komentāros minēto situāciju, ka pieraksta tālu uz priekšu ar akūtu vajadzību.

mamma , 2016-03-03 10:58:10

Jā, nu māmiņai laikam vajadzēja iet uz pieņemšanu ar visu bērniņu , gan tad jau pieņemtu.Mums ir dr. Boreiko, taa nu gan pieņemtu ar tik mazu un bez rindas. Mūsu dakterīte gan ir ļoti jauka un atbildīga. Domāju, ka vienkārši nenostrādāja komunikācija starp medmāsu un bērniņa mammu. Lai jauka diena visiem!

Anita , 2016-03-03 12:48:27

Nekādai komunikācijai nav jāstrādā! Ir slims bērns,kurš vēl ir zīdainis un ir mediķis,kura pienākumos ietilpst gan mājas vizītes pie slimniekiem,gan akūto pacientu stundai jābūt.Nesmīdiniet mani un nestāstiet cik māsiņa var būt nejūtīga! Ar kādu māsiņu strādāt izvēlas pati daktere,ja viņai ir tāda māsiņa,tad tāda ir pašas dakteres politika.Māsiņas galvenais pienākums-pakalpot dakterei.Ko daktere liks,to viņa darīs.Mums pie dakteres arī bija tā ,ka daktere noslogota,jo daudzās vietās strādāja-kardiologa privātprakse,darbs slimnīcā un ģimenes ārsta darbam nav laika.Māsiņa tika rāta ,ja bija daudz pierakstu,kad zvanījām vienmēr centās atrunāt no vizītes iesakot mēģināt pašārstēties.

Juris , 2016-03-03 13:18:20

Jurim taisnība, es arī esmu ievērojusi pie savas ģimenes ārstes, ka medmāsa vainīga, ja ir pretimnākoša pacientam un neatsaka akūtā gadījumā pagaidīt, līdz būs brīvāks starp pierakstītajiem.Prakses darba stilu nosaka ārsts, medmāsai tam jāpakļaujas.

Gita , 2016-03-03 15:22:29

Mūsu dakteres māsiņa arī pati ārstes vietā telefoniski nosaka diagnozi, zāles un pieņemšanas datumus ja pēc dažām dienām nav uzlabojumu veselības stāvoklī.

mamma. , 2016-03-03 16:12:51

Daktere taču nevar visu pieņemšanas laiku konsultēt pa telefonu,ko tad teiks tie bērnu vecāki, kuri atnākuši uz pieņemšanu.

mammai , 2016-03-03 17:04:11

Kreevam!!!

Parādiet man tādu likumu, kas nosaka, ka medicīnas personālam vai kādam citam darbiniekam Latvijā ir jārunā krievu valodā obligāti? Ja latviešu valodu nesaprotiet, jums ir visas tiesības lūgt privāta tulka palīdzību...

Līga , 2016-03-03 18:22:09

Līga, kā šajā gadījumā būtu pareizāk - "nesaprotiet" vai "nesaprotat"?

dsd , 2016-03-03 21:51:56

Nesaprotait!

labdain! , 2016-03-04 14:03:04

Arī aizgājām no Grantiņas. Bērnam ar temperatūru virs 39 un stipru klepu vizīte jāgaida 4 dienas! Pēc tā gadījuma nomainījām ārstu.

Anna , 2016-03-05 12:24:21

Kuru dakteri varat ieteikt? Vai nāk uz mājām? Daktere Grantiņa nenāk vairs. Arī nonācām līdzīgā situācija, pie dakteres bijām tikai svērties un mērīties, kad kaut-kas nopietns, jāsauc ātrā palīdzība, jo tikt pie dakteres vairs nav nereāli. Un tās telefona konsultācijas... Pēdējo reizi tikām pēc tādas konsultācijas uz slimnīcu, jo tika palaistas garām būtiskās lietas, kuras varēja pamanīt tikai apskates laikā. Ja netiek galā ar pacientu skaitu, tad vai nu jāpagarina darba laiks vai nu nevajag uzņemties tik daudz pacientu. Skaidrs, ka katrs pacients = stabils finansējums praksei, bet cik tālu līdz kādam skandālam, labi ka vel maziņam kā šīs.

Annai , 2016-03-10 13:59:49

Zandei: Jā, tā notiek Ogrē un mums arī bija līdzīgi, arī zīdainis 3 mēneši. Un es nezinu, ko darīt. Labi ka Ogres slimnīca neatsaka un var aizbraukt uz turieni, nesagaidot savu rindu pie dakteres. Vai arī uz neatliekamo palīdzību Vienības gatvē. Pacientu ir tiešām pārāk daudz, zvanot vienmēr ir aizņemts, jāzvana vairākas stundas no vietas. Pierakstījos, jo tika izslavēta un izreklamēta internetā forumos kā labākā pediatre. Daktere bija laba, tas jā, bet pēdējā laikā ir pavirša, laikam vienkārši pārslodzes dēļ. Bet kāda jēga, ja nevar pie viņas tikt un 3-5 dienas jāgaida un jāaudzē pneimonija bērniņam? Pašlaik ja kas notiek, braucam uz Rīgu. Par atbildības uzņemšanos - neviens neuzņemsies, ja kas notiks, vainīgā būs mamma, daktere atradīs, ko atbildēt, jo galu galā, telefona sarunas netiek ierakstītas. Neko nepierādīsiet. Skaidroties bezjēdzīgi, tikai bojāt attiecības un savus nervus. Un tā pierakstīšanās četras dienas uz priekšu notiek dakterei zinot, neviens negrib strādāt līdz pusnaktij.
Ar ko Jums viss beidzies?

Anita , 2016-03-10 14:20:48

Lasu un domāju,kā mums ir paveicies ar mūsu dakterīti.

Silvija , 2016-03-10 14:44:59

Kā sauc Jūsu ir dakteri un vai ir kāda iespēja pie bērna sarunāt uz mājām vizīti? Ar augsto t, protams un visu pārējo.

Silvijai , 2016-03-10 14:54:40

viņa jaunus pacientus neņem,prakse pilna. Pirmo reizi pēc dzemdībām bija mājās,kaut bija vasara un varējām pašas aiziet.Atnāca,izklausija,apskatija,deva padomus,jo man pirmais bērniņš. Atnāca mājas vizītē zīdaiņa vecumā,kad bija temperatura 39. Pēc gada vecuma vairs nenāca.

Silvija , 2016-03-10 16:29:49

...manam bērnam dr.grantiņa noteica smagu diagnozi pat neveicot nekādas pārbaudes,kad uzstāju ,tad ņirgādamās nosūtīja uz Rīgu joka pēc,izrakstīja nepareizas zāles,ielaida ārstējamu slimību un rezultāts - epilepsija. Neteikšu kukuļņēmējai grantiņai paldies.
P.s. Tikai vēlāk uzzināju ka jādod kukuli ,ja gribi daudz maz labu rezultātu.

no pieredzes , 2016-03-15 21:44:07

Starpcitu, dr. Graniņai ir divas māsiņas ....

ES , 2016-03-16 20:29:01

atvainojos, dr. Grantiņai ir divas māsiņas ...

ES , 2016-03-16 20:29:50

Tāda politika ir 50% privatprakses...kur māsiņas ir gudrākas par ārstiem...tikai tad kapēc vel pašas neatver savus doktorātus....?!Citreiz kad zvani,lai pieteiktu bērnu pie ārsta ir jāuzklausa tik daudz negācijas,ka nemaz vairs iet pie viņa negribas...

!!! , 2016-03-30 12:02:39

Gara diskusija, nelasīšu visu bet pateikšu uzreiz. Tādā situācijā uz karstām pēdām dodieties stāvēt dzīvo rindu, Neviens ārsts nav atteicis šādā veidā apskatīt pacientu (Bērns vai pieaugušais)

Oskars , 2016-08-12 14:18:49

Investīcijas pamatkapitālā no Cityfinances. www.cityfinances.lv

Cityfinances , 2017-03-17 15:50:50

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet