Suši bārs Bērzu alejā

Sveiki!

Pagājušo nedēļu ar meitiņu izdomāju pamieloties ar suši šajā kafejnīcā! Vienmēr suši biju sūtījusi uz mājām, bet šoreiz bijām tuvumā kafejnīcai un izdomājām paēst uz vietas! Es biju šokā, ka mūms sāka nest traukus....vispirms glāzes, pasūtījām ūdeni, bija netīras, tiešā vārda nozīmē, NETĪRAS, izskatījās, ka aplipušas ar iepriekšējā saldējuma kokteiļa paliekām, es glāzes ar salveti sāku demonstratīvi slaucīt, bet neviens neņēma mani galvā.....tā arī no glāzēm nedzērām, jo.....tās bija šausmīgas, dzērām no pudelēm kā lauka malā! :))) Pienāca kārta suši....nebiju pārsteigta, šķīvji arī aplipuši, šoreiz palicis iepriekšējā vasabi mērce un rīsa grauds!!!
Mīļie puiši, kas tur strādā.....saprotu, ka vīrieši maz pievērš uzmanību trauku niansēm, bet esiet apdomīgi, sakopiet savu vidi, es nebiju gandarīta ēst no netīriem traukiem, man bija pretīgi uzturēties Jūsu kafejnīcā!!!! Esat zaudējuši mani kā klientu!

Guncha , 2015-08-17 12:44:26

Es arī vairs neesmu Wasabi Sushi klients. Pasūtot sushi uz mājām 2x netika piešķirta klienta kartes atlaide, un 1x vispār sajaukts pasūtījums. Paši sushi bija satīti ļoti nekvalitatīvi un pavirši. Rakstīju e-pastu ar pretenziju uz kuru protams nesaņēmu nekādu atbildi. Un kurjere (sieviete gados), steidzināja ar precīzas naudas meklēšanu, jo neesot laiks...
Žēl par tik neprofesionālu attieksmi no pilnīgi visiem darbiniekiem arī no īpašnieka kunga.

.... , 2015-08-17 13:20:59

Cerams, ka sushi vismaz garšoja labi! :)

... , 2015-08-17 13:21:17

Jā, arī es esmu aplauzusies ar klienta karti - klienta karte ir, bet atlaidi aizmirst piešķirt.

Guncha , 2015-08-17 13:28:55

Godātā Guncha! Vajadzēja mīļajiem puišiem klātienē paust savas pretenzijas. Vai šoka stāvoklī nevarēji neko pateikt?

Gita , 2015-08-17 14:34:04

Fui, Gita! Uzbrukums labākā aizstāvība. Labi, ka Guncha necēla traci, audzināti cilvēki mēdz tā darīt! Vajag augstākām iestādēm par netīrību pačukstēt!

:) , 2015-08-17 16:19:41

Cik gudri- aiziet uz kafejnīcu un dzert pasūtīt ūdeni .

cau , 2015-08-17 18:06:11

Cik sekli ar kautko tādu domāt!!!

to cau , 2015-08-18 09:27:38

šeit būs darbiņš PVD dienesta. gaidiet ciemos.

ogrēniete , 2015-08-18 11:36:36

Oi tur tā garā meitene vispār nulle attieksme pret klientu - pakaļu tik groza, aprunā visus - draumas...tie jaunieši vispār bez nekādas morāles pret klientu!

Beka , 2015-08-18 11:52:51

Šo iestādi vairs neapmeklēju. Pats esmu strādājis tāda veida uzņēmumā, apkalpojis klientus. Šeit personāla attieksme vienkārši graujoša, ja viesmīlis var atļauties uz terases skaļi pateikt, ka viņu pavāram rokas no nepareizās vietas aug, nu tad atvainojiet. Un tā klientu aprunāšana un nolikšana, laikam iedomājušies, ka tas nav dzirdams. Ēdiens ļoti garšīgs, bet tieši apkalpošanas kultūras dēļ uz turieni vairs neejam.

Lelde , 2015-08-21 13:15:55

Suši - pffff :D ... tad jau lielāka jēga nosēsties mauriņā un pagrauzt zāli !!!!!!!

R , 2015-09-17 16:41:20

Ta izskatas la jaunais bistro-susi "Nam Nam" noliek konkurentus.
Tiko atverusies un sada veida censas sev pieverst uzmanibu.

...... , 2015-09-17 21:12:42

Tajā jaunajā ņammā varbūt picām ko izdosies izkonkurēt, kamēr ir atlaides, bet normāliem ēdieniem cenas ir totāli neadekvātas - sorry - sulas glāze eur 0,89, vārītu kartupeļu porcija 1,00 (es veikalā 3 kg varu nopirkt). Pusporciju nav. Izmēģināju - būtu jau garšīgi, bet tās cenas ir vāks. Gribu redzēt, cik ilgi izturēs šīs vājprātīgās cenas par 60.gadu noformējumu zālē ar batikotām sedziņām uz galdiņiem:) (oi, tādas gan sen nebija nācies redzēt)

Nu , 2015-09-17 21:40:46

Kur tā jaunā iestāde atrodas?

zika , 2015-09-18 09:41:46

laikam biju aizgajusi nepareizā laikā. Man viss apmierināja. Gan ēdiens , gan trauki ,viss tīrs un kārtīgs.Puisis kurš mani apkalpoja,laipns, smaidigs. Nekādas aprunāšanas arī neēsmu nekad dzirdējusi .

es , 2015-09-18 11:01:35

Jūs te par kuru iestādi beigās runājat???Nav skaidrs...iesākts par suši, bet beigās par kautkādu ņammu iestādi???

Inga , 2015-09-18 11:39:08

Man arī nav skadrs.

zika , 2015-09-18 11:40:12

Par to ""Nam Nam "" iestadi !!!
Virs ar kolegi aizgaja pustdienas _varu teikt tikai vienu maigi izsakoties cenas atbilst kvalitatei utt.
Par pustdienas virs samaksaja 6.00 eirisus un tur ietipa
sazuvusi fri
sakaltusi vistas karbonade
veci salati(viram likas ka noieprieksejas dienas palikusi pari)
kaut kada sula ari lakam bija.
PVD te gan butu darbins...
Un ta susi noliksanas kampana sakaspirms si jauka iestade atveras.
acim redzami tas ir skaidrs pirms atveras gribas pieverst sev uzmanibu!!!!!!
VIRS AR KOLEGI BIJA PIRMO UN PEDEJO REIZI ,KOLEGE ARI PALIKA NEAPMIERINATA!!!!

AILITA , 2015-09-18 12:36:22

Kāds sakars te ņam, ņam, ja runa ir par wasabi sushi?

neizpratne , 2015-09-18 13:47:43

nu ja jau pēc pusTdienām, Ailitas vīrs un viņa kolēģE palika neapmierināti, vaina nebūs suši, bet gan citā apstāklī..

čība , 2015-09-18 14:36:37

To čība
Iet runa par to Nam Nam pieredze lai kads cits neiegrabjas -nealbilstosa kvalitate un protams ari cenas,tads bija izluks- jaunas kafejnicas apmeklejums..
TAS ari izskatas pec Susi berzu aleja noliksanas kampanas.
Nam Nam taisijas verties vala un tad tik sakas!!!
parak jeli komentari ,lai nu ka ,lai veicas KOMENTARU RAKSTITAJAM!!!!!:DDDDD

AILITA , 2015-09-18 15:22:22

Lielisks sushi wasabi ir labaaka kafejnica Ogree, garsigi un ljoti piekljigs personals ! :)

kuka , 2015-09-21 09:16:51

Biju pirms mēneša ''wasabisushi'' vakariņas, kas bija reals murgs..
sāksim ar to, ka terasē gaisma raustījās, viesmīlis ļoti ilgi nepievērsa uzmanību, tad aizgāju pēc ēdienkartes pats..
Turpinājums bija tāds, izvēlējos, ko nu tur izvēlējos, bet rezultāts.. Cēzara salāti ar aukstām tīģergarnelēm un olīveļļu + ar maz maz drusciņ sieriņu, nenormāli daudz lapām, es biju šokā, bet sushi vispār paņemot juka laukā. Soja bija nenormāli saskābusi, palūdzu, lai atnes svaigu un sejas izteiksme bija vnk. neaprakstāma. atlaižu karti arī noignorēja.

Nu veiksmi biznesā, bet klienti 2 ir zaudēti!

ā! un laiks piedomāt par kurjeru, kas būtu pieklājīgs, kopts un ievērotu primitīvas higiēnas prasības, jo no kurjera kuram ir izteika, nepatīkama smaka, nav vēlmes pieņemt pasūtījumu, kur nu vel ēst..

Jauku domāšanu un uzņēmuma uzlabošanu! :)

Gena , 2015-10-09 12:49:31

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet