neadekvāts autobusa šoferis

18.aprīlī 1.maršruta autobusu (Jaunogres stacija - Ogresgals plkst.21.20)ar numura zīmi JK9711 vadīja pilnīgi neadekvāts autobusa šoferis. Viņa attieksme pret braucējiem bija pilnīgi zem zemākās kritikas, it sevišķi pret meiteni, kura tika novesta līdz asarām un izkāpa no autobusa. Arī pārējiem braucējiem kas turpināja ceļu, nācās noklausīteis viņa "uzbraucienos". Domāju, ka to tā nevajadzētu atstāt un rīkoties. Ja šo lasa kāds no tā vakara braucējiem, it sevišķi minētā jaunā meitene, tad padodat ziņu, ziņosim par šo šoferi kopīgi.

usniite , 2014-04-30 20:19:44

ja pasa'zieris nav sp'ej'igs pateikt lidz k'adai pieturai brauc,lai 'soferis varetu iedot bi'leti,tad pasazieris pats vainigs,nevajag apvainot,soferus ,kuri ari ir cilveki!Ka tadam pasazierim var soferis kases aparata izsist bileti ,ja nesaka uz kurieni lidz kadai pieturai brauks!

neadekvati pasa'ziri , 2014-04-30 22:01:56

meitene pati ir vainiga,jo soferis vinai vairakas reizes jautaja kur brauks,bet ja vina nevar nosaukt pieturu,tad pati no autobusa izskreja ara un aizgaja,kapec jaapvaino soferis ,ja pasazieris nesaka pieturu lidz kurai brauc,lai iedotu bileti!

liecinieks , 2014-04-30 22:06:26

autobuss brauca uz Ogresgalu,tapec soferis prasija lidz kadai pieturai brauks,bet meitene tikai bl'ava,ka uz maju,ka var soferis zinat kura pietura vinai m'aja,ogre vai Ogresgala!Cilveki vienkarsi ir nenormali!

taisniba soferim , 2014-04-30 22:10:46

'Soferiem jastrada Ogre ar dzelzss nerviem,jo pasazieri ir tik nekaunigi, ka var atlauties soferus pasutit uz vienu vietu!

zinu , 2014-04-30 22:23:00

Es katru vakaru braucu uz Ogresgalu ar autobusu, neesmu sastapis nevienu nelaipnu autobusa vaditaju,laikam cilvekam kas raksta kautkas nav kartiba!

braucu , 2014-05-01 08:10:14

Ātri gan usniite rīkojas! Pagājušas divpadsmit dienas un te parādās usniites sāpes iztirzājums. Varēji vēl nedēļas divas nogaidit un tad meklēt taisnību!

Ziedonis , 2014-05-01 09:05:36

Pirmkārt, domāju sākotnēji, ka šo incidentu aizmirsīšu, bet diemžēl vēl vairākas reizes sastopot šo šoferi, manī uzjundījās dusmas, jo arī šajās reizēs, pavērojot viņa darbību, neteiktu, ka viņa attieksme būtu laipna pret braucējiem.
Otrkārt, Viņa uzdotais jautājums metenei bija - uz kurieni brauksi?(nevis kā pienāktos - līdz kurienei brauksi?). Un to var pateikt arī daudz laipnākā tonī, nevis uzbļaujot. Redzot, ka cilvēks ir pārsteigts par šadu jautājumu (ne jau visi katru dienu braukā ar autobusu un zina, ka pastāv kādas cenas atšķirības šajā pēdēja 1.maršruta autobusā), varēja mierīgā tonī paskaidrot, ka autobus dodas uz ogresgalu un ir dažādas cenas. Meitene neizprata jautājumu un smaidot atbildēja -uz mājām (nevis uzbļāva, kā min komentētājs "taisnība šoferim"). Šoferis tā vietā vienkārši pa visu autobusu ļoti skaļā balsī naturāli uzbļāva -es taču tev jautāju, uz kurieni brauksi? protams metene apjuka, sāka raudāt un izkāpa no autobusa. Kad šoferis piebrauca pie viņas, kad viņa gabaliņu jau bija pagājusi, atvēra durvis un nevis mierīgi deva kādu skaidrojumu, vai vismaz mierīgākā tonī un gramatiski pareizi pajautāja, bet atkal pilnā balsī uzkliedza - uz kurieni brauksi?
Vai tad šada attieksme ir normāla, vai šoferis drīks tā kliegt uz braucējiem? Meitene jau viņam neko sliktu netica, neapvainoja viņu, pat smaidot atbildēja.
Es maksāju par pakalpojumu un vēlos viņu saņemt normālā kavlitātē(domāju, to vēlas ikviens pircējs) nevis klausīties šofera bļaušanā.
Treškārt, nekad neesmu pamanījusi braucot autobusā, ka kāda brucēja attieksme būtu neadekvāta, nelaipna. Domāju, ka tādus var sastap ļoti reti. (Nu ar tādu attieksmi, kāda bija šoferim, brucēju nav bijušu neviena.)
Ceturtkārt, pirmos četrus komentārus ir rakstījis viens cilvēks - viņu nodod vienādās gramatiskās un stila kļūdas un komentāru pievienošanas laiks.
Atbildot uz komentētāja "braucu" repliku - ar mani vis ir vislabākajā kārtībā!

usniite , 2014-05-01 10:50:17

Es jau nevēlu šoferim ko ļaunu, tik likt viņam saprast, ka tā rīkoties nedrīkst. Ja viņam nepatīk šis darbs, tad lai meklē citu, nevis man, ka braucējai, kura maksā par biļeti un cenšas būt vienmēr laipna, būtu jāpacieš šāda rupja attieksme.

usniite , 2014-05-01 10:56:35

Vai tad autobusā nebija neviena pieauguša pasaziera?To situāciju varēja mierīgi noregulēt piezvanot Pašvaldības policijai,un šferis vairāk nenirgātos par pasažieriem,bet vadītu tikai zirga pajūgu

Nu , 2014-05-01 11:54:25

Bija pasažieri, kuri aizrādīja šoferim, bet arī viņiem nācās noklausīties "uzbraucienus" no viņa puses.

usniite , 2014-05-01 12:21:50

atvainojiet savu kompi pirku Vacija nav garumzimes,lasot komentarus pilnigi saprotams,ka meitene pati bija vainiga,ja nevareja sakarigi pateikt lidz kurai pieturai brauc,es esmu sofera puse.

Alise , 2014-05-01 15:07:30

Ja arī kāds nevar pateikt līdz kurienei jābrauc, tas nedod nekādas tiesības šoferim nelaipni izturēties. Es esmu meitenes pusē.

zika , 2014-05-01 15:53:54

pa dienu nabags soferits daudz redz nesakarigus cilvekus,pamegini katram smaidit,man personigi vel talu lidz pensijai,bet soferi katru reiz prasa kadu bileti vajag.

Alise , 2014-05-01 16:10:19

Var nesmaidīt, bet pieklājīgi izturēties. Ja izvēlējies šoferis tādu darbu, tad ar to jārēķinās, ka sastaps visādus cilvēkus.

zika , 2014-05-01 17:03:57

Pirmkārt, kā jau minēju, braucēji ogrē ir diezgan laipni vai varētu teikt neitrāli, tā kā nedomāju, ka šoferim visu dienu jācīnās ar nesakarīgiem cilvēkiem.
Otrkārt, neviens neliek viņam smaidīt visiem, bet vismaz mierīgi un neitrāli izturēties pret pasažieriem.
Man jautājums Alisei - vai tiešām šoferis drīkst pacelt balsi pret pašažieriem un pilnā rīklē uzbļaut viņiem. Arī tie kas aizrādīja (samērā laipnā, mierīgā tonī) - vai tā drīkst izturēties? Arī viņiem viņš nelapni un paceltā balss tonī atbildēja, lai netēlo gudro? Ja tas tev šķiet normāli, tad man nav ko teikt.
Runājot par meiteni - ok, viņa nespēja atbildēt līdz kurai pieturai brauks, jo sākotnēji nesaprata šofera jautājumu (kā jau teicu - tas nebija pareizi noformulēts un tika jautāts - uz kurieni brauksi? (lietojot uzrunu uz tu nevis jūs, kas nav īsti pieklājīgi pret pilnīgi svešu cilvēku)), bet šoferim tāpēc nebija pa visu autobusu pilnā rīklē jākliedz :"es taču tev teicu, uz kurieni tu brauksi?", bet varēja mierīgi izskaidrot situāciju, jo meitenes attieksme pret viņu bija laipna.

usniite , 2014-05-01 18:04:22

Kārtējais bla..bla..bla... Līdzīgi, ka ar to, kuram slimnicā māsiņa nervā ar šļirci iedūra. Arī dikti gribēja māsiņu pie zvana pakārt. Ja reiz gribi šoferim ko teikt, tad tā arī izdari, nevis Te kārtējo reizi pārdzīvo šo nelāgo piedzīvojumu. Ja rausties uzrunāt šoferi vērsies ar iesniegumu autobusu parkā. Savādāk tukša muldēšana vien sanāk!

Ziedonis , 2014-05-01 18:55:20

Ko tu vari cepties ,ja šim cilvēkam pret šoferi būtu pretenzijas,tad arī šis konkrētais cilvēks par to sūdzētos,ne tu kautkāda dura ,nebās savu degunu citu problēmās!

Pasažieris , 2014-05-01 19:39:25

Tā jau ir tā usne ,kura katru reizi brauc ar autobusu un pie poliklinikas pieturā kāpj ārā,viņu jau visi šoferi pazīst, viņa vienkārši brauc lai melētu kur piekasīties,gan viņu vienreiz par šādiem gājieniem kāds kautkur sagaidīs!

zinu , 2014-05-01 19:45:06

Peec tam, kad vienu reizi Ogres autobusa shoferim pajautaaju, kur buus naakamaa pietura (jo bija celju remonts) un vinjsh man neatbildeeja (jautaaju divas reizes) un peec tam piezvaniiju uz Ogres autobusu dispicherdienestu, lai pateiktu ka vajag taa kaa runaat ar shoferiem un paskaidrot, ka ar pasazhieriem jaakomunicee...un man atbildeeja " vajag noformuleet jautaajumu" ...uz manu jautaajumu " kaa citaadi var noformuleet jautaajumu, kas skan " luudzu, sakiet, kur buss naakamaa pietura""...un atbilde bija " to var dazhaadi saprast" ...:D jaa-peec tam es sapratu, ka ...nu ja...dura es esmu...

mk , 2014-05-01 20:02:52

Kā cilvēkiem nav kauna kautko tādu muldēt,pabrauciet paši šoferu vietā ,tad redzēsiet ko tas nozīmē, šoferiem jāstrādā ar kases aparātu ,jāizsniedz biļetes,jāskatās kas notiek uz ceļa,kuri ir tik"' labā "stāvoklī,un vēl jāsarunājas ar pasažieriem ko jūs cilvēki ar smadzenēm domājiet vai arko?

šoferis , 2014-05-01 20:11:59

Kad shoferis staajaas darbaa no vinja tika sleepta informaacija par darba specifiku?? Ja cilveeks nevar veikt darbu, tad ir jaamaina darbs, nevis visi jaavaino par darba apstaakljiem...cilveekiem, kuriem riebjas citi cilveki nav jaastraadaa apkalpojoshaa sfeeraa...

mk , 2014-05-01 20:47:50

Ne tu šoferi darbā pieņēmi un ne tu viņu atlaidīsi!Cinies tālāk par savu netaisnību!Kārtīgi ,saprotoši cilvēki kaški nemeklē un māk arī sarunāties ar šoferiem!

žults , 2014-05-01 21:15:48

Es nekad neesmu apgalvojusi, ka šoferiem ir viegls darbs, bet es nejūtos pelnījusi tādu attieksmi un neesmu vainīga pie tādiem jūsu darba apstākļiem. Ja Jums šoferiem ir kādas pretenzijas, vēršieties pie vadības vai mainat darbu, nevis savas dusmas izgāžat uz pasažieriem, tomēr jūs darāt sabiedrisku darbu un personīgās emocijas ir jāmāk paturēt pie sevis.
Es arī to tā neatstāšu, bet vērsīšos pie vadības, tikai domāju, ka varbūt vēl kādam ir sakāms šajā sakarā. Nevēlu šim šoferim neko ļaunu, varētu teikt, ka man viņa ir žēl, ja nespēj būt harmonijā ar sevi un apkārtējiem, tikai vēlos, lai šis jautājums (attieksme pret pasažieriem) tiek pacelts un par to tiek runāts iekšējās pārrunās uzņēmumā.
Vēršot uzmanību uz komentētāja "zinu" izteikumu, kā man saprast šo - citēju: '"Tā jau ir tā usne ,kura katru reizi brauc ar autobusu un pie poliklinikas pieturā kāpj ārā,viņu jau visi šoferi pazīst, viņa vienkārši brauc lai melētu kur piekasīties,gan viņu vienreiz par šādiem gājieniem kāds kautkur sagaidīs!"
Tātad tu esi tas pats šoferis, par kuru iet runa un kurš te sarakstījies lielāko daļu no komentāriem, slēpjoties aiz vairākiem nikiem (ja spēji mani identificēt). Bailes atklāt savu identitāti, kauns par savu rīcību? Jautājums - vai to uztvert kā reālus draudus? Zini, mūsdienās nav problēmas identificēt komentētāju un tad tā lieta var tikt kārtota kārtības nodrošināšanas iestādēs
Man par savu rīcību galīgi nav jākaunās, cenšos vienmēr būt laipna pret šoferiem un kāpjot ārā saku paldies.
Minējums, ka es ar autobusu braukāju tāpat, lai pavizinātos un piekasītos, šķiet galīgi smieklīgs. Es ar autobusu tāpat vien nevizinos, bet dodos uz noteiktu vietu.

usniite , 2014-05-01 22:33:30

Braucu katru dienu- ir šoferi.kuri brauc ar autobusu un ir šoferi . kuri pārvadā pasažierus.

nika , 2014-05-01 22:33:36

usniite tev nav ko darit,lai ta meitene sudzas,nevis tu.

Alise , 2014-05-01 23:46:03

Es to nenosauktu par sūdzēšanos, bet problēmas risināšanu un šādu situāciju novēršanu nākotnē. Pašā SIA "Ogres autobuss" iekšienē, vadības un darbinieku vidū, ir šis jautājums jāpārrunā. Man nav vēlēšanās kaut kā ieriebt šim šoferim, bet pirksta pakratīšana un nokaunināšana gan viņam derētu.

usniite , 2014-05-02 00:24:36

Lai cilvēks būtu laimīgs ,viņš nekad citus neaiztiek,bet šis cilvēks kam nedēļām ilgi nav miera{USNEI} diemžēl,žēl, bet dzīvē laimes nebūs,būs tikai problēmas,lai dieviņš viņai palīdz cīnīties tālāk!

z.l , 2014-05-02 08:25:08

Droši U.var doties sūdzēties ,lai viņai veicas!

aldis , 2014-05-02 08:49:32

Un kāpēc usnīte uzreiz nepalīdzēja meitenei un mierīgā psiholoģiski nostiprinātā balstiņā,laipnā tonī nepajautāja meitenei kurā pieturā kāps ārā?????? Kas gan tā par palīdzības sniegšanu? Ja cilvēks slīks vai tad arī pēc divām nedēļām tikai pieleks ka jāpalīdz?!?!?! Tu usniit kautkāda bremze esi.....
P.s. man nav nekāda sakara ar autobusiem,braucu ar vilcienu,un man nepatīk ka kontrolieris mani sveicina.

veča , 2014-05-02 10:45:49

Esmu pozitīvi noskaņota persona un uz lietām skatos nedaudz savādāk kā lielākā daļa cilvēku (tveru visu vieglāk), tādēļ nedomāju, ka man dzīvē laimes nebūs un saskaršos tikai ar problēmām, bet man nepatīk netaisnība, ja kādam dara pāri. Tādēļ, nepiekrītu apgalvojumam, skatoties šīs situācijas ietvaros, ka "lai cilvēks būtu laimīgs ,viņš nekad citus neaiztiek". Tad sanāk, ja tev vai kādam citam dara pāri, tad neko nedrīkst teikt, aizrādīt.
Es jau biju piemirsusi šo atgadījumu, bet atkal sastopot šo šoferi un redzot viņa attieksmi pret citiem pasažieriem, man tomēr sirdsapziņa neļauj klusēt. Nevēlos, lai atkal notiktu šāds starpgadījums. Kā jau minēju, es vēlos tikai, lai par šo problēmu(attieksmi pret pasažieriem) tiktu runāts, tā tiktu risināta, nevis pievērtas acis un izliktos, ka viss ir ok.

usniite , 2014-05-02 11:03:22

Tas viss notika tik ātri, ka nemaz nebija iespējas citam no malas ko teikt un protams arī pārsteigums par šādu šofera rīcību (pat mana meitiņa sabijās no šofera kliedziena) neļāva laikus noreaģēt.
Vienmēr var spriedelēt kas būtu ja būtu, bet, ja pagrieztu laiku atpakaļ, varbut būtu rīkojusies citādāk. Bet tulīt pat pēc incidenta, es šoferim aizrādīju mierīgā nosvērtā balsī, ka tā rīkoties nedrīkst, bet man nācās noklausīties viņa "uzbraucienos" par gudrās tēlošanu utt.
Es nesaku, ka šoferim ir jāsveicinās ar visiem, jāsmaida, bet vismaz neitrāli mani jāpkalpo, nevis ar īgnām piezīmēm. Domāju, ka tev "veča", ar nebūtu patīkami, ja kontrolieris vilcienā nelaipni pret tevi izturētos, izteiktu piem., sāktu tev ''braukt virsū", ka neesi paspējusi nopirkt biļeti kasē vai vispār pa visu vagonu sāktu uz tevi bļaut.

usniite , 2014-05-02 11:19:30

Saprotu, ka te vairs nav ko īsti rakstīt un tēma jāslēdz, jo lielākā daļa komentētāju ir šofera pusē. Paldies visiem par labajiem vārdiem, un ceru, ka tos, kas atbalsta šī šofera rīcību, man nenāksies sastap apkalpojošā sfērā.
Neturot ne uz viena ļaunu prātu un visu to labāko visiem vēlot - atā! =)

usniite , 2014-05-02 11:32:57

Padomājiet paši, šoferis nopērk autobusu, pats lej iekšā degvielu, autobusu labo un jūs vēl sūdzaties.
Tas autobuss , kas tajā reisā brauca, bija nesen iegādāts.
Jūs domājiet, šoferiem ir viegli savilkt galus kopā?
Jo šoferis ir atbildīgs gan par autobusa tehnisko stāvokli, gan pats maksā par degvielu, par remontiem.

pasažiere , 2014-05-12 17:48:15

Nē, šoferi tos autobusus īrē no SIA "Ogres autobuss", tikai paši pilda bākā dīzeli no savas naudas.

onjons , 2014-05-12 17:49:24

Par šoferiem šajā maršrutā jau var anekdotes rakstīt, nav padomju laiki kad varēja nelaipni attiekties pret klientu. Šādi atgadījumi ir katru nedēļu, pat ne viens, divi bet vairāki. Patstāvīgie braucēji rakstiet iesniegumus ogres autobusam, lai maina šoferus.

sancha , 2014-06-02 16:18:34

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet