Kredītu menedžeris

Labdien!

Esmu saskārusies ar diezgan nepatīkamu situāciju Swedbank filiālē Ogre, kur biju griezusies pie kredītspeciālistes Ivetas Grantas pēc informācijas ar kredīta pārņemšanu no drauga. Esam izšķirušies bet gribu paturet dzīvokli, kur man ar bērniem dzīvot. Vaicājot, kā notiek līguma pārslēgšana, un kādi būs aptuvenie ikmēneša maksājumi ut.t, uz ko man viņa atbildēja, ka līguma nosacījumi maksājumi paliek tie paši, kas ir iepriekšējā līgumā, jautājot vai % arī pie līguma pārslēgšanas nemainās, nekas nemainoties tikai tik cik īpašnieks.
Kur atbildēju, ka nedomāju, ka banka nevēlas gūt sev labumu!

Sazinājos ar Swedbank klienta centu, kur uzdevu sev interesējošo jautājumu, kur darbiniece atbildēja, ka muļķibas, pārņemot saistības, līgums tiek slēgts ar jauniem nosacījumiem, un ka man ir sniegta nepatiesa informācija, griežoties pie kredītspeciālistes ar jauno informāciju, tāpat centās iegalvot pretējo!

ansis , 2012-12-04 14:14:48

Eh, cilvēks gribēja tev palīdzēt, bet redz, atkal slikti :). Protams, kā īstenībā ir, nav ne jausmas.

BMS , 2012-12-04 14:38:13

Tāds neparasts meitenei vārds- ansis...:))

k , 2012-12-04 14:46:28

anita-mīļi sauc par ansi :)

to k , 2012-12-04 14:57:46

Kāpēc darbiniekam aiz muguras anonīmi jāceļ neslava, saņemies un aizej vēlreiz uz iestādi, griezies pie vadītāja. Šī nav pirmā iestāde kur klientu centra paskaidrojumi ir pilnīgā pretrunā ar reālo situāciju filiālēs un iestādēs.

nesaprotu , 2012-12-04 15:54:34

tā prot izcelties ogres filiāles kredītspeciāliste, esmu pati ar šo problēmu arī saskārusies tieši šajā bankā

punkti , 2012-12-04 16:39:59

īsti nesaprotu, cilvēkam piedāvā maksājumus par konkrrētiem procentiem, bet viņš saka NĒ ES VĒLOS MAKSĀT VAIRĀK, dīvaini gan cilvēki panesušies

? , 2012-12-05 09:07:31

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet