Gribu brīdināt

Iepērkoties mēbeļu veikalā Optimus t/c Pārogre ņemiet līdzi fotoaparatu un veikalā uz vietas nobildējiet savu iegādāto preci,jo var gadīties brāķis un veikala darbinieki var pateikt ka jūs paši vainīgi, man jau otro reizi tur gadījās nopirkt bojātas mēbeles.ESIET UZMANĪGI TUR IEPĒRKOTIES!!!!!!!

es , 2012-10-20 18:32:13

Optimus meebelees ir izcili "laipni un zinoshi" paardeveeji..ne tikai Ogree..

.. , 2012-10-20 19:01:02

Ar vienu reizi vajadzēja pietikt... Ja vienreiz bijis brāķis, kāpēc otrreiz gāji atkal tieši tur pirkt?

Kurmis , 2012-10-20 19:16:04

Pie laipnības tur ir jāpiestrādā.Paldies ka brīdinājāt.

Pārdomāju! , 2012-10-21 12:18:48

1. Tur atved ne tikai brāķus, bet arī trūkst komplektējošās detaļas.
2. Apkalpošanas un mēbeļu kvalitāte ir ļoti zemā līmenī.
3. Par atvesto preci pašam parasti sanāk zvanīt un interesēties. Šie uzzvanīs tikai, kad pūcei aste sāks ziedēt, nevis kā solījuši.
u.t.t.

Varu teikt tikai un vienīgi visu to sliktāko par šo iestādi!

Elite , 2012-10-21 17:46:47

Nu gadīties šaize var jebkuram. Vienreiz jau var piedot. Man arī ir gadījies, ka vienā reizē kaut kas nav labi un aizeju otreiz un ir labi. Kāpēc lai pēc pirmās reizes vispār vairs nekad nesadarbotos? Bet ja gadās divreiz pēc kārtas nu tad jau gan vairs laikam neietu.

Vidpu Kurmim , 2012-10-27 10:05:07

pilnīgas muļķības par zinošajiem pārdevējiem,viņi tur tikai atsēž savas stundas un neparko neatbild!

es , 2012-10-29 15:49:34

Mēs ar mammu ar pasūtijām virtuves stūrīti bija akcija tāds brūns arī tagad stāv viņš 79.99ls itkā cena normāla,mēs iemaksājaām avansiņu,otru daļu tad kad atnāk,jo komplektē viņi aizkrauklē kautkur,pēc nedēļas bija klāt mums pazvanija mēs aizbraucām pakaļ,atvedot mājās uzreiz protams nelikām kopā jo nebija līdz galam virtuve pabeigta,pēc nedēlas saakaam likt kopā izrādās trukst stūris,sāns vēl kautkādi trīsturveida dzelžu sastiprinājumi un 2-latas uz kā liek to mīksto virsmu vienā vārda sakot atsūtīta bija tik viena paka kaut bija jābū divām tie kas komplektāja atsūtija vienu,tad mēs braucām ar savām pretenzijām pie veikala pardevējas jo mūs apkalpoja tajā reizē meitene kas gaidija bērniņu,pēc tam viņas protams nebija jo bija devusies dekrētā,bet visā visumā beidzās tā lieta mums pozetīvi mums palūdza pirkuma čeku un galda shemu uz kuras vajdzēja atzīmēt trūstošās detaļas,pēc nedēļas viss atnāca mums pazvanija nu galds ir beidzot viss.(Gadās visādi,es tik domāju atkarīgs arī no cilvēka es domāju cietušā kā viņš aizejot uz veikalu to pasniedz ja iet un bļauj vai apvaino,tad arī pārdevēji var kļūt rupji,)nezinu pret mums ar mammu bija laipni pat teica kamēr ir garantija ja kas salūzt vai notiek viņi taisa vietā detaļas bez pimaksas,es domāju ka tas 100% pluss viņiem kaut katram šai dzīvē sava pieredze!!!tāpēc nemetiet čukus arā vienmēr var noderēt!!!

Izbrīnita , 2013-03-01 20:25:21

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet