Dziednīca

Visu laiku visnepieklājīgākā apkalpošana viennozīmīgi ir Ogres "Dziednīcā". Zvanot uz minēto iestādi, sagatavojieties, ka jebkurā mirklī administratore kaut vai sarunas vidū var nomest klausuli. Viņai laikam šķiet, ka visu pateikusi! Nesaprotu, kā tādiem cilvēkiem vispār var uzticēt apmeklētāju apkalpošanu!

Gita , 2006-05-05 12:36:08

Gita, salīdzinājumam palasi diskusijas par Ogres slimnīcas un poliklīnikas apvienošanu. Tur ir minēta arī apkalpošanas kultūra šajās iestādēs.

Pārogre , 2006-05-05 14:00:18

Tieši tas pats arī poliklīnikā notiek :) Administrators reģistratūrā beidz sarunu, kad pašai tīk :)

x , 2006-05-05 14:09:30

Esmu bijusi vairākās ārstniecības iestādēs un man "iekrita acīs" tas, ka reģistratūras pārsvarā gadījumu tiek veidotas tā, lai apmeklētājam būtu ērti un brīvi sazināties ar reģistratūras darbinieku. Telpas parasti plašas, ar lielām ailām, darbinieku un apmeklētāju atdala tāda kā lete. Savukārt mūsu reģistratūrās (Dziednīcā, poliklīnikā) darbinieces aizbarikādējušās, lodziņš mazs. No kā viņas slēpjas?!

Pārogre , 2006-05-05 17:31:35

no mikrobiem..? :)

Onjons , 2006-05-05 20:52:52

Jā!!! Vajag to Dziednīcas tantiņu sūtīt pensijā, sen bija laiks, lai nāk kāda smuka meiča viņas vietā!!!

Tigris , 2006-05-05 21:53:58

Kura smukā meiča,kura,ja tiešām grib būt smuka,ir spiesta arī smuki ģērbties un izskatīties,ies tur par tām kapeikām sēdēt?

optimiste , 2006-05-06 20:08:59

Linezera slimnīcas poliklīnikas reģistratūrā vispār nav aizžogojumu.pacients tiek pat apsēdināts, tiek parādīta pat klade ar iepriekšpierakstiem pie ārsta.Kāpēc neizmantojiet norīkojumu no ģim. ārsta un ejiet uz Rīgu pie speciālistiem, tur vismaz nepazemo slimniekus.

saule , 2006-05-09 08:55:58

Par poliklīniku pilnība piekrītu, ka tur strādā "pa roku galam", bet "Dziednīcas" reģistratūrā viss ir ok.

Egīls , 2006-05-09 15:40:05

>>> Egīlam
Pamēģini uz turieni piezvanīt un noskaidrot, teiksim, kā kāds ārsts pieņem un tad pieteikties pie šī speciālista :))) Gribu redzēt, cik tālu sarunā tiksi. Domāju otrā teikuma vidū, klausule tiks nolikta, Tu paliksi ar ieplestu muti un vēl dažiem neskaidriem jautājumiem :))

Gita , 2006-05-10 16:23:00

:)... ja jāzvana uz Dziednīcu vienalga ko noskaidrot, tad ar trešo atzvanu un "tā atkal esmu es" knapi tieku vajadzīgajai info līdz vidum...

Skundra , 2006-05-22 11:15:04

Nu Jūs gan tagad muļķības runājat par reģistratūras darbinieci, viņa vienmēr ir laipna un korekta, man liekas jūs esat sajaukuši dziednīcas reģistratūru ar dziednīcas baseina reģistratūru?

Linda , 2006-06-02 22:04:49

Dziedniica nekad nav probleemas ar registratuuras darbinieci, ja nu vieniigi vinas atvalinaajuma laikaa kaada nervoza butne aizvieto, kura grib visu pasauli paartaisiit.

xx , 2006-06-22 14:16:46

es vakar biju ogres slimnīcā .iegāju kur ir uzņemšana un tā pat kā iegāju tā arī izgāju.uzņemšanā neviena nebija,kādas 30.min gaidiju.it kā pie durvīm ir pielikts zvans kurš protams nestrādā.murgs.labi okey man nekas tāds nebija,vienkārši biju izstiepusi kājai dzīslu,domāju ka man kāds ogres slimnīcā sniegs pirmo palīdzību,bet nekā.aizbraucu uz rīgu uz traumām.
bet iedomājaties ja kādam cilvēkam ir ļoti slikti tad viņš tur gaidot var nomirt un medmāsām pie kājas,galvenais ir kafiju iedzert un paklačoties.
tur pa to pus stundu varēja kādi desmit cietušie atnākt

kristīne , 2006-08-30 21:16:47

pagulet vinam slimnicas registratura ir galvenais! Un ja vinu pamodinasi sagatavojies ka brauks tev augumaa!

di-di , 2006-08-30 23:22:34

uznemsanaa ir viena maasa un viena sanitaare, kuram jaapkalpo ne tikai tos, kuri pasi atnaak, bet arii tos, kurus atved aatrie.turklaat jaaskrien paliigaa uz citaam nodalaam, jo katastrofiski truukst personaals.luuk taa....

taa ir , 2006-08-30 23:42:02

Ja pareizi atceros, uzņemšanā dežūrē arī ārsts vai feldšeris. Lai gan viena tāda ārste mani vnk "atšuva". Domājams - nebija pārliecināta par savu profesionālo kvalifikāciju.

To taa ir , 2006-08-31 07:49:23

Dziednīcas reģistratūra vēl ir ziediņi salīdzinājumā ar poliklīnikas reģistratūras darbinieci! ATREJ tikai uz vienu jautājumu un nomet klausuli,nedodot pat iespēju noskaidrot jautājumu pilnībā.

@ , 2006-08-31 14:54:32

haha :D taisniiba! taa dezurante met nost klausuli :D

nepilngadiiga. , 2007-02-07 10:37:08

Dziednica registratura strada patie6am laba tante,man vinja ljoti patik.

es , 2008-12-17 13:41:39

Gita@co! Vispirms noskaidrojiet pareizo telefona numuru un tad metiet akmeņus!Atļaušos palamāties!!! Apdauzītā Ogres publika!!! Vairums neapmierināto....Jums ģimenē problēmas,vai trūkst mīlestības!@Kas ir ko? Paši neprot strādāt,tik citus zākā! Ja darbotos,tad nebūtu laika gļukot par tiem,kas kaut ko dara! Dziednīcā ir ļoti laba apkalpošana! Ja kāds nezin,tad telefons tur ir 65046800~Katram kabinetam savs numurs. Visi ir cilvēki- arī administratori!Esiet līdzcietīgi un saprotoši!Pa telefonu ir jāmāk runāt!

Zinīte , 2009-01-28 14:19:05

taa ir - Un par slimnīcu šoreiz te nebija nekādas runas...Izlasi virsrakstu un tad komentē....

Zinīite , 2009-01-28 14:20:51

Zvanot uz dziednicu man vismaz atbildeja loti laipni un pastastija vel papildus informaciju ko loti dereja zinat.

Nezinams , 2009-02-23 16:15:15

Dziednīcas poliklīnikas reģistratūrā Mairita ir super cilvēciņš. Vienmēr ļoti laipna un atsaucīga. Pašiem cilvēkiem ir jābūt labestīgākiem, nevis visu laiku nīgriem uz citiem un sevi.

Maija , 2009-03-27 20:00:55

Dziednīcas registraturā strāda viena loti laba un zinoša registratore pie kam vēl smuka Mairita,bet tā otra no baseina reģistraturas vispār tur nevajadzētu būt Dzintra vina loti nelaipna , garastāvokla cilvēks bojā Dziednicas reputāciju

monarda , 2010-07-07 15:50:40

nezinu kura ir laba un slikta, bet ar negativvu attieksmi esmu saskarusies no gados vecās kundzes. Liekas, ka vinai deguns gaissa.

ES , 2010-07-07 20:25:48

Liidz 5 augustam var nezvaniit uz Dziedniicas registratuuru,tur visi atvalinaajumaa,neviens nepacels klausuli.................

joks , 2010-07-07 21:33:19

Tik tiešām par dziednīcas reģistratori Mairitu var teikt -apzinīga, ļoti laipna, tik tiešām zinoša un gudra .Viņa ir savu uzdevumu augstumos , vienmēr visu izskaidro, atkārtos , ja neesi ko sapratis, ieteiks labāko risinājumu problēmas atrisināšanai.
Vienīgais drusku nesapratu, tie cilvēki, kas it kā raksta par dziednīcas reģistratori, manuprāt ir sajaukuši baseina kases administratori ar laipno reģistratoru Mairitu.
Mairita ir smuka, viņai vienmēr ir frizūra, apģērbs nevainojams.Lai veicās!

Aiva , 2010-07-07 22:36:55

es arī varu teikt tikai labus vārdus par dziednīcas reģistratūras darbinieci,reiz viņa pat piedāvāja piezvanīt man,ja gadījumā kāds atteiksies no vizītes pie konkrētas dakteres,pie kuras gribēju nokļūt iespējami ātri(un tā arī bija,viņa piezvanīja,par ko biju ļoti priecīga),ziniet,tas vien jau palīdz atveseļoties-labvēlīga attieksme!Paldies jaukajai kundzei!

BaGi , 2010-07-08 12:02:37

Par tādu reģistrātori kā Mairita varētul lepoties jebkura labākā latvijas medicinas iestāde ,Dziednica var būt lepna, ka šāds darbinieks tur strādā,un prast to novērtēt.Mēdz teikt, ka piliens darvas sabojā visu medus mucu...tas par Dzintru

arnika , 2010-07-08 12:33:44

Pāris reizes esmu bijis Dziednīcā - nekādas problēmas reģistratūrā nav bijušas. Telpas gan ir atbaidošas - tumšas un drūmas, lifts vispār būtu muzejā jāliek.

Dz. , 2010-07-08 16:08:11

Kādai tad vēl jābūt reģistratorei??? Protams,ka laipnai un atsaucīgai.

... , 2010-07-08 19:43:46

Vai neviens neaizdomājās,ka piemēram ziemas vakaros kad ir tumšs un ir maz pacientu reģistratores paliek vienas un viņām ir bail?Tak visādi narkomāni staigā pie ārstiem ,lai dopingu dabūtu.Kapēc jānosoda uzreiz cilvēki?Runājot par reģistratorēm,vai nevienam neienāk prātā ,ka arī pacienti daudzi mēdz būt nepieklājīgi un rupji?

ivux , 2010-07-09 10:33:08

Tāpat arī ar to privātpraksi, kur ir dr.Boreiko un dr.Zadarožnaja.
Dakterēm nav nevainas - viņas tiešām dara savu darbu uz visiem 10, BET tās tur, nezinu kas viņas tur skaitās, TĀS, kas parasti pieņem telefona zvanus, (TĀ AR BLONDAJIEM MATIEM) Tā gan ir ĻOTI nepieklājīga. Parasti saruna beidzas tā, ka tu vel runā, bet viņa jau ir nometusi nost, un klausulē tik dzirdi, pī, pī, pī. Arī kad aizej vizītē pie ārsta, ne viņa sasveicinās ar tevi nekā, kā muļķis paliec ar savu Labdien vai uzredzēšanos.
Lai vai kā, tas ir šīs privātprakses LIELĀKAIS mīnuss, ļoti nelaipna sagaidīšana no tās sievietes puses, FUJ viņai par to!!!!!!!

zapline , 2010-07-09 11:41:42

man nemaz neceļ telefonu..

anete , 2010-08-11 13:27:35

sazvanīju, nu normāla tante. viss kārtībā.

anete , 2010-08-11 13:45:25

Jau 2006. gadā sūdzējās par darbinieci līdz pat šodienai. Es zvanīju, lai pārceltu vizīti, noklausījos garu morāli, beigās nervi neizturēja un pateicu, ka parūpēšos par viņas atlaišanu. Tad bija klusuma brīdis un klausule tika nomesta

mega , 2011-07-13 12:06:52

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet