Pasta bieds

Visbriesmīgākā iestāde, uz kuru es cenšos doties tikai nepieciešamības gadījumā, ir pasts. man jau gadu desmitiem lieka, ka šai ēkai un tās darbiniekiem ir uzlikts lāsts vai arī tas ir noticis tur, augšā satiksmes ministrijā. Gadiem tur nekas nv mainījies. Nu un kas, ka nojauca lodzinus, sievietes aiz letes palika tās pašas. Nu un kas, ka ministri un tehnoloģijas sen attīstījušās. Mūsu pasts ir palicis kā cietoksnis! Man ļoti patīk šī vecā celtne, bet es nekādi nevaru samierināties ar to, kas notiek tur iekšpusē. Cien. pasta priekšniek! Mainiet apkalpošanas shēmu, principus un attieksmi! Aiztaupiet nervus klientiem un jūsu darbiniekiem. Mēs visi esam ķīlnieki!

učene , 2007-01-20 18:43:27

Nu par apkalpošanu jau nu gan nevarētu sūdzēties, vai vnk man tā veicās... Bet vislielākā problēma ir iekļūšana centrālā pasta ēkā ar bērnu ratiem!

mamma , 2007-01-20 21:33:13

Cilvēki (sievietes) ir laipni un atsaucīgi, bet spriežot pēc visa, maz atalgoti un pārslogoti! Tur vajag kārtību kā CSSD un bankās ar numuriņiem, vairāk darbinieku un REMONTU!

apmeklētājs , 2007-01-20 22:05:53

Darbinieki pēdējo gadu laikā tiešām kļuvuši daudz laipnāki (nav vairs betonā kalto seju un mazvērtības kompleksu nomocītās bravūras), bet cenšos uz pastu neiet pusdienlaikā, kas visumā ir normāl - izmantot savu pusdienu laiku pēc saviem ieskatiem, arī, lai nokārtotu lietas pastā. Bet tieši tad pasta darbinieki - joprojām un gadiem - arī sev iekārto pusdienlaku. Ne vairs kā pirms dažiem gadiem, kad šis laiks tika oficiāli norādīts uz durvīm kā "sorry - closed", bet vienalga parasti strādā tikai viena darbinieceun ir rinda. Neloģiski no apkalpošanas kultūras viedokļa un attieksmē pret klientiem.

Bete , 2007-01-20 22:44:47

Man ilgstoši nepiegādāja ne "Kaleidoskopu", ne "Ogrēnieti". Kad zvanīju uz pasta realizācijas daļu, ziniet, ko atbildēja? - Tie taču ir bezmaksas izdevumi, - gribam nesam, gribam, nenesam.... Jautājums tad tikai, kāpēc tos vispār izdod, ja šāda attieksme. Pēc ceturtā vai piektā zvana beidzot tomēr piegādā (vismaz pagaidām), bet kāpēc man būtu jātērē savs laiks, nauda un nervi skaidrojoties par šādām lietām?

Antons , 2007-01-20 22:48:51

Jā es arii vakar sestdienā gāju izdarīt dažādus maksājumus,rindā kā vienmēr daudz cilvēku.visi te slavē tās darbinieces bet vai esat pavērojuši ar kādām lēnām kustībām viņas strādā.Un tad tie neskaitāmie čeki par katru darbību.man bija četri maksājumi un es speciāli uznēmu laiku mani apkalpoja 17 min.tas ir neskaitot ka 25 min. nostāvēju rindā.

doloresa , 2007-01-21 10:21:16

daži birokrāti ieviesuši x čekus,tagad pašiem rindā jāstāv.. pastā laipnas meitenes. kaprīzās vecmeitas atnāk un ātri izsit no ritma uz visu dienu..

inga , 2007-01-21 10:59:20

aizejiet uz banku,piemēram unibanku,tur vēl ilgāk un lēnītēm viss notiek. īpaši mazkustīgs kāds jauneklis..

aina , 2007-01-21 11:01:14

Pastā tiešām nav kārtības - cieš gan darbinieces,gan apmeklētāji. Pirms kāda laika saņēmu paziņojumu par paciņu. Izņēmu apmēram pēc trim dienām.Pēc dienas saņēmu vēl vienu paziņojumu par paciņu no tā paša sūtītāja. Zvanu uz pastu,jautāju, vai varētu būt tā,ka man atkārtoti nosūtīts uzaicinājums izņemt to paciņu,kuru jau izņēmu. Man atbild, ka darbiniecēm eesot laika pārbaudīt,jo jāapkalpo rindā stāvētāji, lai nāku uz pastu un noskaidroju. Kas man cits atlika,kavēju darbu, atnācu uz pastu, nostāvēju vairāk kā 30 minūtes rindā, tā teikt pa tukšo, lai uzzinātu tikai to, ka tas tiešām bijis atkārtots paziņijums par paciņu, kuru jau biju izņēmis... Uzskatu, ka tā nav ne normāla kārtība, ne attieksme pret klientu.

Viesturs , 2007-01-21 12:21:42

Jā , ja man jāiet uz pastu es esmu slima , tāds bardaks. Bļaustās par Latvijas augstajām tehnoloģijām, bet kurš idiots devis viņiem programmu , kura vienam cilvēkam atvēlēta pusstunda kamēr uzraksta. Totāls murgs . Protams kundzēm maz maksā . Jo priekšniekiem algas tūkstošos. Tāpēc arī cilvēku nav kas strādā. Mazos uzņēmumus VIDs TRAMDA par algām. Pastu neaiztiek.

klients , 2007-01-21 16:12:06

Pareizi , maziņos vieglāk izkontrolēt, bet no lielajiem baidās.

LLA , 2007-01-21 20:48:38

Nebiju gājusi uz pastu kādus gadus 2 tieši šīs drausmīgās attieksmes un rindu dēļ. Man par laimi komunikācija ar pasta darbiniecēm vienmēr bija bez ekscesiem, bet tas ko tur redzēju un dzirdēju attiecībā pret klientiem un galvenais - vienai pret otru, atsita vēlmi pasūtīt ko caur pastu. Tomēr pēdējā laikā esmu patīkami pārsteigta - lai arī sestdienās tās rindas reizēm ir ohoho!, bet pašu darbinieču attieksme ir krietni mainījusies, viņas kļuvušas laipnākas un gājiens uz pastu ir kļuvis daudz patīkamāks!

Vārna, Riebīgā , 2007-01-30 10:33:33

nekad neej tur kur pasts - tas ir baiss un neparasts ;]]

amok , 2007-02-16 10:35:43

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet