Apavu veikals "Dino" Ogres prestižā

Vēlos brīdināt potenciālos apavu veikala "Dino" Ogres prestiža 2. stāvā pircējus.
Centra mārketinga sauklis "Katra iepirkšanās diena Jums ir svētki" diemžēl neatbilst patiesībai. Apavu veikalā "Dino" Jūs sagaida ļoti zemas apkalpošanas kvalitāte padomju garā - noteicējs ir pārdevējs, apgrozījums veikalu neinteresē:
1) pārdevēja nervoza, agresīva, beigās ar saukļiem krievu valodā izdzen klientu no veikala, jo uzdrošinājos viņai pajautāt par apavu iegādi;
2) no pārdevējas paceltā tonī jānoklausās apvainojumi,ka klientam jāārstē nervi, ja kundze-pārdevēja neizrāda nekādu interesi;
3) ļoti nelaipna pret bērniem, kaut arī bērns stāvēs kā miets, viņam būs jānoklausās pamācošas lekcijas, lai ar taukainiem pirkstiem neko neaiztiek, kaut arī bērns neko taukainu neēd.
To visu es piedzīvoju sestdien, 12.03 plkst. 13.15.
Izbrīna fakts, ka krīzes situācijā, kad mazumtirdzniecība kliedz, ka apgrozījums krītas, ir veikali, kuri var atļauties tik zemas apkalpošanas kultūras pārdevējas.
Šis veikals diemžēl met ēnu uz visu centru. Mēs labprātāk atstāsim savu naudu citos iepirkšanās veikalos.

Iveta , 2011-03-14 09:23:22

Nu nezinu, cik reizes biju tur (tieši pērkot bērnam apavus) - nekad neko tādu neesmu piedzīvojusi.

xxx , 2011-03-14 09:30:26

vot kas tas par variantu!!! tjipa,ja ir kriizes situaacija,maksaa kapeikas,bet apkalposhans kultuurai jaabuut vienalga augstakai? aizej pati,apkalpo par tiem santimiem,plus veel visaadu prieksnnieku apvainojumi,un tad paskatiisimies,kaadu kultuuru pati sasniegsi..:D par ko maksaa,par to arii sanjem!! un shito vari aiziet pateikt veikala iipasniekiem,nevis drukaat ogrenet savus draudus,tas tacju ir stulbi.:)

to Ivetai , 2011-03-14 10:02:35

es ar par to veikalu neko labu pateikt nevaru. no rīta pat laicīgi uz darbu atvilkties nevar stāvu un gaidu aiz durvīm kā muļķe pēc desām.

miss , 2011-03-14 10:35:59

Nav ko strādāt pakalpojumu sfērā ka nespēj tikt galā ar saviem nerviem:):)

Lunis , 2011-03-14 10:39:10

jaa,tur tagad ir jauna pardeveeja,kura visu laiku ar kadu drsusku klacojas un kas notiek vekalaa vinai maz interesee. un nedod dievs kaut o pajautasi,atbild tadaa tooni,ka juties melns un mazs,jo iztrauceeji viņu.

santa , 2011-03-14 11:29:48

nez..., kaut kad decembra saakumaa biju tur iemaldiijies..., nu..., kaut kaa neouliigi jutos...., gribeejaas aatraak tik prom un jutos nedaudz vainiigs, ka tur iegriezos..., paardeveeja, ja godiigi, nebij iipashi pretiimnaakosha...., man radaas sajuuta, ka es ar savu klienta interesi, trauceeju vinjai ikdienu..., biju darbdienaa, riita puse, tad laikam vispaar, reti tur kaads iegriezhaas...
rezumee - nealkstu uz to bodi doties.... ;(

Bleedis , 2011-03-14 11:49:25

Piekrītu visam iepriekš teiktajam! Bijā iegājuši sestdien. Klientu klātbūtnē pat nekautrējās aprunāt iepriekšējos pircējus... Vairāk nekā dīvaina uzvedība.

... , 2011-03-14 11:55:52

Nez kā viena atsevišķa veikala pārdevējas nekompetence met ēnu uz visu tirdzniecības centru? Diezgan bērnišķīgs apgalvojums..
Man patīk tas t/c, tuvu mājām un nesūdzos par 1 stāva veikalu pārdevēju agresivitāti vai negatīvismu. Ja jums nepatik apavu veikala apkalposhana, tad metiet līkumu šim veikalam un problēma atrisināta!

Andzejs , 2011-03-14 12:00:37

tosties preti ta tantinja baigi feina(bernu precu veikala)

hi , 2011-03-14 12:19:45

Ja,ta Iveta jociga

Fludo , 2011-03-14 12:37:00

to Iveta jāsūdzās ir saimniekam,ja līdz viņam šitais nonāktu es jau nepaturētu tādu darbinieci!!!tur ir divas pārdevējas viena vecāka sieviete tā ir baigi forša,laipna, tā otra jaunāka gan biriesmīga!

duda , 2011-03-14 12:59:09

Šī iemesla dēļ es pati jau sen bērniem apavus šuju. Sanāk lētāk un glīti.

Mīle , 2011-03-14 13:07:58

Club Bermunds present :a

Lunis , 2011-03-14 15:39:03

Katram cilvēkam gadās slikts garastāvoklis, nevajag jau uzreiz norakt veikalu, tirdzniecības centru vai saimnieku. Saimnieks nevar visu dienu stāvēt blakus un novērot, viņam ir citi pienākumi , vairāki veikali.

enerte , 2011-03-14 17:26:53

Dīvaini,cik tur esmu bijusi,tik apkalpošana vienmēr ir bijusi augstākā līmenī! Mani pat izbrīnīja fakts,kad pārdevēja necentās iesmērēt man un manam bērnam dārgāko preci(kā to dara citur),kad atklāti pateicu cik varu tērēt iegādei. Nepārspīlējot viņa veltīja pietiekoši mums uzmanību,lai izmeklēto to kas patīk un nav ļoti dārgs,rezultātā aizgājām ļoti apmierināti.Cepuri nost tādas attieksmes dēļ!!!

Santa , 2011-03-15 08:34:33

nav noslēpums,ka mums katram ir žults un nevajag to izgāst uz citiem,ja pats neesat ar sevi apmierināts un nespējat to izgāst savādāk. Labāk stāstiet taisnību,ne melus un apmelojat cilvēkus un ietādes. Fuj.

Malibū , 2011-03-15 10:52:42

Iestādes, nav vainīgas un tas nav tāds notikums, par kuru cepties būtu vēts.

Malibū , 2011-03-15 10:56:53

Dino pārdevēju ar sūdainu mietu izmest no tā veikala!

cream , 2011-03-15 14:03:13

man gan liekas veikalam nau ne vainas.
Viss ir idealla kartiba,veikas uzkopts..
Bet kad citi nak uz meslo piemeram tos pasus apavus tas nau patikami..
Un prikols kau ko melot..

Tas ivetai , 2011-03-15 15:34:51

Jautajus Ivetai.
Kadus sudus savariji pati vai nepieskatiji savu bernu.?

laila , 2011-03-15 20:13:59

No tava rakstita teksta,var saprast tikai vienu,kad pardeveja bez jeb kada iemesla,Vinekarsi ieraugot tevi palika agresiva??Stulbi. :d..Esmu patsaviga kliente,Un nestados prieksa ka kada no pardevejam,taja veikala,butu bez iemesla klupusi virsu..Esu loti apmierinata ar taa veikala apkalposanu. :)

laila , 2011-03-15 20:20:27

Ivetiņ, jāsakārto laikam nervi!
Man kauns klausīties, lai Es kādu reizi veikalā "Dino" saņemtu zemu apkalpošanas kvalitāti, zini, tur laikam Man būtu jārej kā sunim uz tām pārdevējām, lai dabūtu pretīm!
Un Es nedomāju, ja arī Tu dabūji, ka dabūji bez iemesla!!!

Anna , 2011-03-15 21:48:56

Un Es nedomāju, ka Tu dabūji bez iemesla!!!
(Atvainojos dusmas dara savu, cik tomēr interesanti cilvēki dzīvo Latvijā)

Anna , 2011-03-15 21:50:04

Manuprāt pircēji jau sāk kļut arvien nekaunīgāki!

Māris , 2011-03-15 21:52:36

Es lasu un brīnos... Abas pārdevējas vienmēr pienācīgi parūpējās par pircēja prieku... BRĪNOS. Viens no vissuperīgākajiem veikaliem Ogrē TIKAI dēļ abām pārdevējām...Kurpes takā ōmu kurpes, bet apkalpošana ir tiešām laba un es uzskatu, ka ''Ivetiņ'' tu esi cilvēks ar superlielu uzmanības trūkumu un kompleksiem tpc centies to izgāzt uz citiem... aizej ar vīru parunājies, kā tev iet un kas jauns tavā dzīvē!!!
p.s. ceru, ka nebūs daudz tādu cilvēku, kuri savas problēmas izgāzīs uz citiem un vēl pietam tik publiski..
KAUNS IVETA!!! KAUNS KAUNS KAUNS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adggsgs , 2011-03-17 23:56:51

Kundzīte ar brūniem matiem tiešām ir laipna un pretimnākoša, bet otra kolēģe pat ļoooti nelaipna.

piekrītu , 2011-03-19 13:26:55

Cik cilvēku tik viedoķļu, bet tomēr domāju gan , ka nu tomēr pircēji ir viena traka cilvēku grupa, kas iedomājā nez, ko tieši tāpēc pēdējā laikā domāju, par katru savu pasacīto vārdu veikalā, jo pārdevēja arī ir tikkai parast cilvēks un arī pārdevējai tāpat kā pircējam var būt slikta diena kā jebkram cilvēkam , un tikai tad ja tu pats būsi pretīmnākoš tikai tad arī pret tevi izturēsies jaukāk un patīkamāk, Mēs paši radam šādu vidi ap mums !

:) , 2011-03-20 12:03:10

:) Iesaku - aiziet un pārliecināties un tad arī būs secinājumi!

piekrītu , 2011-03-20 15:26:07

Taja veikala esmu bijusi pāris reizes un visā sno tām - esmu redzējsui pilnigu veinaldzibu pret lientiem, klacosanos pa telfeonu un tad kad paprasu kadu izmeru citu vai vel kko par apaviem - tad kko nobubina un aiziet meklet, tiesam rodas sjauta ka butu iz\tarucejusi vinai!

Nezinu galigi nepatik tas veikals, tapec ari vairs tur neeju!

..ha ka tik ne , 2011-03-25 13:28:01

Izklausās ka visa jezga,jo pārdevēja atļāvās bērnam kautko aizrādīt.Varbūt bērnus vajag audzināt,nevis dzemdēt un palaist pašplūsmā lai aug.

to Ivetai , 2011-03-31 00:31:30

jaaa ta ir laikam ta sieviete(pirceja)kurai apsardze aizradija ka si skali blaustas veikala,jo vareja pat apaksa dzirdet!es sezot solarija pat dzirdeju...a un iveta!ja jau raksti tad raksti taisnibu..nedomaju ka kads no mums butu gatavs pirkt apavus nosmulatus ar kauko lipigu...parko pardeveja teu ari aizradija...un ja nezinaji veikalos kur ir drebes,apavi,rotalietas,untt est nedrikst!

poa-opa , 2011-05-06 10:27:57

No visas sirds vēlu tev labi,mierīgi gulēt.par taviem meliem un šiem stūlbiem komentāriem,meitene tika atlaista,pazemota,nenovērtēta,aprunāta,morāli sagrauta.NEPAMATOTI. Domājiet cilvēķi ko runājat,ko rakstat.Cik viegli jus saulauzāt cilvēku,labu cilvēciņu.BLONDĪNĪTE TURIES VIS BŪS LABI.

to Ivetai , 2011-05-27 13:56:11

Čura rakstija Čura ar paliks :d

GIRTS , 2011-09-11 01:40:15

Par pārdevēju laipnību neko daudz teikt nevaru.Nu jau reti tur iegriežos,jo apavu kvalitāte kļūst ar katru gadu sliktāka.Nu nav pēdējo divu gadu laikā gadījies nopirkt apavus ,kuri kalpotu ilgāk par pāris mēnešiem.It īpaši bērnu apavi mums izjūk uz kājas ļoti ātri.Kādreiz vīrs un vecākais dēls bija iecienījuši šī uzņēmuma tirgotos apavus,jo kalpoja lieliski un cenas bija labas.Nu jau krietns laiks,kā kvalitāte apaviem stipri klibo.Droši vien,ka iepērk ļoti lēti tos apavus,lai nebūtu jāceļ cenas.

***** , 2011-09-11 13:19:00

Labdien,
Es esmu Ms DAVILA ir, meklējot aizdevumu vairāk nekā 3 mēnešiem,
Esmu bijis daudzas reizes tricked vietnēs aizdevumu starp īpaši
Vēlas, ir aizdevumu starp atsevišķiem vairākiem cilvēkiem.
Bet katru reizi, kad man ir viltus aizdevējiem un
beigās, man nekas uz manu kontu. Bet, par laimi, es esmu
samazinājies dāma vārda LYSE ļoti vienkārša un natūrā, kas man palīdzēja
atrast savu aizdevumu 70.000 eiro ko es saņēmu par manu kontu 48 stundas
pēc tam, bez pārāk daudz protokolus.
Tātad jūs, kas nepieciešama, piemēram, man, jūs varat rakstīt viņam un
paskaidrot viņam savu situāciju, tas varētu palīdzēt jums savas e-pasts :
lysemarie3@gmail.com

Davila , 2017-08-02 16:41:00

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet