padevejas maxima

kadelj stradat pardevejas darbu ,ja ignas sezhat pie kases-man nepatikami iepirkties...

inna , 2011-02-09 19:06:00

A ko? Vēlies, lai pie kases vēl tavu netīro vāveri izlaiza?

qwerty , 2011-02-09 19:09:33

vismaz ,lai uzsmaida,es pati ari esu pardeveja un man patik savs darbs ari pec 12 h uz darba dienas beigam

inna , 2011-02-09 19:29:03

A pamēģini pati 12 stundas nosēdēt kasē par 200ls lielu algu un visiem smaidīt.Pircēji drāž,vadība drāž,bet tu esi kā kājslauķis,runāt nedrīksti tikai kā idiots smaidi!Normāli?Pārdevējs,kasieris pie mums Latvijā ir viss nožēlojamākā profesija,tagad pat sētnieks ir augstāks.

ledus , 2011-02-09 19:31:28

žoklim krampji būs, ja visu dienu tupi jāsmaida!

ja , 2011-02-09 19:37:02

Vismaz lai uzsmaida - tā bija laba atbilde...

xx , 2011-02-09 20:41:15

ka jau rakstiju pati stradaju un par tadu pashu algu 12h un zhokli nejkrit nost un neviens slikti neizturas,retu reizi kads neapmierinats uzbubina ,bet ta ir normalii

inna , 2011-02-09 20:48:47

Tad laikam jau strādā veikalā kur viens pircējs ienāk stundā!?

ledus , 2011-02-09 21:02:45

Nav jau jābūt smaidam no vienas auss līdz otrai! Bet tāds, kurš nemīl cilvēkus vienkārši ar acīm laikam pasmaidīt nemaz neprot! Žēl ! Pati arī vienmēr izvēlos kasierītes, kas nav ieņēmušas stabilu ūpja pozu. Un ne jau par algu arī tie ūpji augu dienu domā!

komcis , 2011-02-09 21:21:16

Smaidīgā Inna, atsmaidīji savas 12 stundas un ej mājās, ko vēl vazājies pa veikaliem un bojā citiem nervus. Ja nepatīk maximā iepirkties, nu vai tad kāds velk Tevi tur ar varu iekšā. Ēst gribas! Tā jau ir, ka labākais Latviešu ēdiens ir noēst vienam otru! Labu Tev apetīti!

ira , 2011-02-09 21:28:06

Man gan nepatīk no amīšiem pārņemtā mode sveicināt katru pircēju. Labi, ja runa par pārdevēju veikalā, kur ienāk viens pircējs stundā, bet ne jau Maksimas kasē! Tās nabaga meitenes no nebeidzamās pircēju plūsmas jau pēc pāris stundām pārgurušas, bet vēl jābāžas pircējam virsū ar savu "Labdien!" un izmocītu smaidu. Pati esmu atturīga un man prātā nenāk ļaužu pilnā vietā sveicināt katru pretimnācēju.

kurš gan to izdomāja? , 2011-02-09 21:28:59

Maxima ir vispar taads gadjushniks pret darbiniekiem izturas ka pret meesliem!!! ja nedod dievs nepasveicinaasies tev atvilks naudu no jau taa loti "lielas" algas! kasieriem 200 ls butu sapnis labi ja 170 ir!!!!! + no shis suminjas tiek atvilkti visaadi vadibas izdomati sodinji taadi cukas jau ir lietuvieshi

vot taa , 2011-02-09 21:43:55

Labdien!:)(
Es esmu pārdevēja un teikšu tā, ka mainoties mūsu ekonomiskajaj situācijai, likumsakarīgi!, maināmies mēs, kā pircēki, paši, diemžēl, ne uz to labāko pusi...ikvienam šobrīd ir grūti.Arī turīgiem cilvēkiem lielākoties ienākumi ir kritušies un visi sāk stāvēt uz zemes, kur esam, ar savām kājām, un saprotam cik dziļos iestigušos dubļos tomēr stāvam...mēs visi, ikviens, jo esam viens no otra atkarīgi-vienam iet sliktāk, otram līdz ar to-arī, dzīves patiesība...un tad mēs sākam, kā jau latvieši būdami, meklēt iemeslus, kāpēc viss tā. Viss tik sūdīgi-viens nepasmaidīja, nepasveicināja, otrs pretēji aizrādīja un izsmēja....pasūdzamies Ogrenetam...gaidam, kad kāds piebalsos un pateiks, ka Taisnība, ka viņjam tieši tāpat, dusmojamies, ka oponē....manuprāt trūkst iejūtības, cieņas, sapratnes mums vienam pret otru...vai tādēļ mēs iznīcināsim to otru, kautvai to pārdevēju, kura nespēja pasmaidīt, nespēja būt tāda uz to brīdi, kā mūsu utainajā prātā likās, ka viņaj vajag būt.
Garš murgs, nodiršams, kā saka, bet vai mums nevajadzētu aizdomāties par dažām lietām, īpašībām, kas mums gaužām pietrūkst, lai būtu ar cilvēk nevis dzīvniekinstinktiem...pilnīgi noteikti, ļoti no_iršams ''tekstiņš''. Bet lai jau vismaz innai no tā gulēsies saldāk~!

Maira , 2011-02-09 22:25:25

Daugā vecā vecene gaļas nodaļā ne tikai nesmaida bet arī lēni tusē . Bieži izliekas, ka neredz pircējus, bet kad aizrādi, tad nožēlo ka esi atnācis iepirkties. Viņai vajadzētu dot bonierētāju, lai tusē pa veikalu . Vismaz kāds labums būs un pircējus neapvainos.

Pircējs , 2011-02-09 23:04:35

pārdevēji ir cilvēki. pircēji ir cilvēki. cilvēki nav ideāli. un pircēji, kas nav ideāli cilvēki, dodas pie pārdevējiem, kas nav ideāli cilvēki, un rodas mijiedarbība, kas nav ideāla. Bet ideāli ir tad, ja to saprot un uz šo un citām lietām dzīvē var paskatīties ar smaidu.

cilvēks, smaidīgais , 2011-02-09 23:32:22

Un vēl - ja nebūtu pārdevēju, tad mēs nevarētu iepirkties! Tāpēc, uzsmaidīsim pirmie. Noteikti smaidam tiks atbildēts ar smaidu :)

cilvēks, smaidīgais , 2011-02-09 23:34:37

Štrunts par smaidiem.Labāk paskatieties kāds ir zivju stends Maxima.Saglumējis,sasmirdis,zivis gandrīz sadalījušās.Kad pajautāju-kāpēc tā,man atbildēja ,ka nezinot.Vai tad sanitārā inspekcija nestrādā? Vai arī viss aizmaksāts?

........ , 2011-02-09 23:52:14

ja vien būtu vairāk to cilvēku- smaidīgo, ar pozitīvām domām, bet paldies dievam tādi ir un viņji tiešām spēj nepiespiesti savākties tos nolādētos pārdevējus un uzsamidīt tiešām no sirds, pretī...ja darba rītā atnāk kaut viens tāds, tad diena tiešām ir izdevusies un neviens pupinātājs, to nespēs sabojāt, tik tiešām....itkā salkani skan, bet tiešām patiesi!!!!!

p.s. trūkst tikai laikam Luņja dumjais komentārs, salīdzinot Latviju ar visu ārpasauli, kur viņjš, dažreiz liekas, paldies dievam, dzīvo, lai visu un visus noniecinātu un mēģinātu pierādīt, ka redziet citur viss ir savādāk, skarbāk, bet daudz labāk...labāk jau ir, ka tādi sevis, citu nīdēji turas tālāk no citiem, līdz ar to pasargās sevi, no klačubābas slimības sindroma!

maira , 2011-02-10 00:01:53

Daugas maximā ir jaukas pārdevējas, paldies viņām par pacietību. Toties pie stacijas maximā ir tādas duņas,- nu tipiskas krievu gastronoma pārdevējas!

inga , 2011-02-10 08:04:23

es runju par dauga individuali par dazam nevis par visam...un esu pozitivs cilveks,gandriz vienmer smaidiga,jo es saproti visi esam cilveki,stradajam,nogurushi, un ta ,bet ja es eju gandriz katru 2-3 dienu un tur tapati tup uzputiga ar taddu gimi,tipa ko te atvilkies ...man pretigi iet ,eju stavu uz blekus kasi kur jauna ,skaista smaidiga,laipna..man ir bijis iz pieredzes,pashai dzive krahs,bet stavu pie kases un smaidu,laipnaesu a ddvesele plist pusu aiz sapem...klients jau pienak smaidigs uzreiz pashai vieglak paliek ,ja vel aprunajs..lai veicas,neesat drumi,smaids iztao labestibu un gaishumu:)

inna , 2011-02-10 11:48:49

izeja ir vienmeer
http://ru.fishki.net/picsw/022011/09/pics//pics_077.jpg

d_l , 2011-02-10 11:56:16

Upes ielas Maximā jābūt uzmanīgam, tur, ja pērk viena veida preci vairākos eks. piem.zirņu burciņas, pieskaita vēl vismaz vienu klāt.

puxima , 2011-02-10 13:09:14

Ja jau ir tik grūti strādāt-visi drāž uttt.... var taču nestrādāt. Betm ja strādā, tad pārdevējai ir vismaz jāsataisa neitrāls ģīmis. Jo pircējs pie viņas personīgajām drāšanas problēmām nav vainīgs.

vg , 2011-02-10 14:02:10

man tos smaidus nevajag, arī to sveicināšanos nevajag. Gribas tikai, lai būtu lietišķi un lai man nebrauc virsū.
Un vispār pārdevējas ir tādas kā neaizsargātas, katrs internetā var apmētāt.

daša , 2011-02-10 14:52:28

cik cilveku tik viedoklu

inna , 2011-02-11 17:55:04

es tiesam nesaprotu ko tad visi nak uz to maximu ja tur ir tik slikti? ir tak daudz citu veikaku ejiet uz turieni kur smaidigas kasieres utt..es tiesam nesaprotu tos cilvekus...

pupsiks... , 2011-02-12 16:45:59

man ir citāda pieredze- iegāju MAXIMĀ VIDUS PROSP. Tur ir atsevišķi desu veikaliņš. Tur strādā SMAIDĪGA,LAIPNA pārdevēja, BET! Kamēr es pētīju, ko izvēlēties, tika apkalpota kāda pircēja un PĀRDEVĒJA VEICA AKROBĀTA CIENĪGUS TRIKUS! Viņa apkalpoja,sarunādamās pa mobilo,pieturēdama to ar zodu, ar ausi, ar plecu, ne mirkli to neizlaižot un vēl iekasēja naudu un iesaiņoja! UH., Un tad bija manā kārta! Mobilā saruna JOPROJĀM turpinājās un es tiku UZRUNĀTA ar galvas mājienu, VIŅA MANI SAPRATA, bet tad sākās problēma, jo iesaiņot pārtikas plēvē, nenoliekot mobilo bija pagrūti! Es pat teiktu -neiespējami! Un tad tika laists darbā ELKONIS!!! Visādi izmēģinājusies, saprata, ka elkonis būs jāuzliek uz desas, varbūt atturēja mans nobijies skatiens, kas nu būs un cik tālu DRĪKST iet,viņa pasauca kolēģi, kura blakus vitrīnā GRĀBSTĪJĀS GAR DESĀM Plikām rokām bez jebkādiem KOMPLEKSIEM! Bet telefons NETIKA IZLAISTS NO AUSS! Tā nu mēs tikām galā! Es varēju aiziet un nenopirkt, bet man ĻOTI vajadzēja nopirkt, jo vilciens negaida un pārdevēja bija tik jauki smaidīga....

egle , 2011-02-15 00:51:08

Продавец - акробат, это все мелочи! Раньше, там работала продавец, с очаровательной улыбкой, сама - любезность. Она без зазрения совести с каждой покупкой, на весы ловко ложила большой нож, около 200г. Вот и считайте, за этот нож, добавлялось по 40-50 сантимов. А если нужно было купить колбасы, фарша, корбанада... А вы тут спорите по поводу улыбок. Да по мне, пусть себе стоит (сидит) с каменным лицом, лишь бы не обвешивали и цены правильно ставили. В ЮМИСЕ так и происходит. На полке одна цена (по штрих-коду) на кассе, совсем другая. И естетвенно не в меньшую сторону.

nata , 2011-04-04 22:45:01

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet