serviss Ikšķilē

Gribu brīdināt autoīpašniekus par autoservisa "I.J.K." ( Peldu iela 2, Ikšķile, īpašnieks Armands) attieksmi pret klientiem:
1) Servisa pieņēmējs var atļauties pateikt, ka tādi klienti, kas atbrauc ar savu detaļu, servisam NAV vajadzīgi,
2) Lai gan ir sarunāts konkrēts mašīnas pieņemšanas laiks, turpat, jūsu acu priekšā, var mierīgi pieņemt citu mašīnu, un jums nāksies gaidīt stundu,
3) Kādu laiciņu pēc remonta profesionāls meistars jums parādīs, ka Ikšķiles servisā plaukta bukse ir iepresēta neprecīzi, tāpēc tiek noēsts riepas protektors, kā rezultātā jāiegādajas divas jaunas riepas. Neizprotamu iemeslu dēļ Ikšškiles servisā tikusi norauta arī gultņa uzgriezņa vītne. Klients par to, protams, netika informēts. Armands ( Ikšķiles servisa īpašnieks) divus mēnešus no jums izvairīsies,lai gan telefoniski izteiks gatavību rusināt problēmu, bet tad paziņos, ka tā nav viņu vaina, jo tā vienkārši nevar būt !!!!

Secinājumus izdariet paši- cik lieli zaudējumi var iznākt, ja Ikšķiles servisam I.L.K. uzticēsiet veikt jūsu mašīnas remontu!

maigudnes , 2010-11-13 14:43:09

maigudnes : A nav ko vilkties uz svešiem servisiem un pastāvīgiem klientiem priekšā spraukties. Es ar pastāvīgos klientus ņemu bez rindas un pieraksta pēc iespējas ātrāk :):) Krogā arī tik krievi nāk ar savu polšu un zaceni , normālā iestādē tādiem rāda durvis vai met laukā ja paši nejēdz aizvākties.

Lunis , 2010-11-13 15:14:07

Nu gan šoreiz izteicies ļoti subjektīvi. Bezmaz vai sanāk , ka pieklājīgi jāapkalpo tikai esošie, pastāvīgie klienti, tā jau pie jauniem būs grūti tikt!

LLA , 2010-11-13 19:14:39

LLA : Ja pilnīgi atklāti , mēs neņemam Jaunus klientus Latvijā. Esam gana lielu pastāvīgo uzticamu klientu loku pa daudziem gadiem savākušu kuri pilnībā noslogo visas šeit esošās jaudas un sveša man nevaig. Man gan biznesi ir bišķi citā jomā bet zinu ka daudzi citi arī citās jomā dara tāpat. Vienīgā iesēja pie mums tikt ir pēc cita pastāvīga klienta ieteikuma un tikai ja gadās brīvs logs . Man daudz vienkāršāk ir atšut kaut ko "Vienreizēju" nekā likt gaidīt cilvēkam kas man nes $$$ gadiem :D Lai neciestu kvalitāte ir divi priekšnoteikumi ZINĀMS DARBS / PĀRBAUDĪTI MATERIĀLI

Lunis , 2010-11-13 19:59:26

Luni nelielies, ka nesanāk iekāpt......

aha , 2010-11-14 08:59:24

interesanti ar ko tad Lunis lielās....

to: aha , 2010-11-14 10:14:29

Luni beidz dirst, visi zin, ka esi internetatkarīgs bomzis.

piets , 2010-11-14 12:34:55

Ikšķilē vipār viss notiek tikai caur pazīšanos, bet arī tad apčakarē pamatīgi. Servisos pie Daugavas vispār strādā appīpējušies, salietojušies un apdzērušies ''meistari''.

esz , 2010-11-14 16:11:33

Esi gan tad tu laimīgs cilvēks, es gan lielas pūles veltu, lai mans bizness šajos laikos noturētos.P.S.Un man šķiet , ka es arī savā arodā esmu diezgan laba.

LLA , 2010-11-14 16:58:49

Lunis paliek LUNIS

GG , 2010-11-14 18:16:46

Jā ar tām detaļām tā ir, es ar kļuvu par neizdevīgu klientu, kad nejauši uzgāju, ka par detaļām maksāju caur servisu 2...3 reizes vairāk, un tādēļ sāku pirkt pati
Kopš tā laika man pat vairs pa telefonu neatbild attiecīgais serviss.

Ilzīte , 2010-11-14 20:10:01

Люди в лв оборзели... каждый латыш... латышу так и наровит горло перегрызть...А на тему того что со своими деталями- совсем охринели... забыли наверное что клиент всегда прав!!!??? Хорошо что есть форумы... я теперь знаю что в такой сервис( а мож и не сервис) - ехать не стоит...

Я , 2010-11-14 23:38:45

Luni nedirs ja nezini, atradies biznesmens kurš 80% darba dienu pavada Ogrenetā , taustiņiem krāsu no pogām deldēdams.
Masn arīir pretenzija pret ikšķiles servisu tikai hvzvai tas ir tas, respektīvi tas kurā ir automazgātuve.
GRibēju lai nomaina gūltni ar visu stupicu- saka 20 ls - pisās veseli 1.5h kaut gan teica 30 min. norāva ABS dačikam štekeri- vel nācās par to man viņam piemaksāt 5ls par to ka viņa vainas pēc sanāca šaize un man vel par to nauda jāmaksā?!?! Poh- samaksāju-, et uz turieni vairs nebraucu.
Paldies par uzmanību :)

Loxi , 2010-11-16 01:12:10

A un vel, Luni ja tu tiešām esi labs biznesmens- vai vismaz pārdevējs- tad tev būtu jāzin- ka patstāvīgais klients nekur nepazudīs- bet jauns klients tev it jāapkalpo 5x labāk nekā veco!

Loxi , 2010-11-16 01:16:14

Loxi , 2010-11-16 01:16:14 : PRECĪZI un tieši tāpēc tas ir nerentabli un labāk strādāju gadiem ar esošiem nekā krāmējos ar "Abstraktiem" jauniem :):)

Lunis , 2010-11-24 13:27:16

Varat ieteikt, kur Ikšķilē vai tās apkārtnē ir normāls serviss vai cilvēks, kas mācētu noņemt un piedabūt pie dzīvības starteri?

Marfa , 2010-12-27 13:39:01

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet