saules dadzis

Apkaunojošu attieksmi šodien izjutu salonā( nosaukums neatbilst) saules dadzis.............

Egija , 2010-06-17 18:21:12

ko tajā salonā tirgo?vai sniedz pakalpojumus?

Ko? , 2010-06-17 18:26:54

Ļoti priecīga-saņēmu dāvanā šīs iestādes dāvanu karti,bet pazemojošu attieksmi saņēmu,kad vēlējos izmantot savu dāvanu.....
Piedāvājums neatbilst patiesībai,un vadītājas Daces attieksme mani šokēja.............,NEPROFESIONALITĀTE,netaktiskums .
Atteikumu veikt manikīru,pedikīru saņēmu telefoniski,bet Dace piedāvāja iegādāties kādus kosmētikas kopšanas līdzekļus.Personīgi ierados vakar,jo dāvanu kartes beigu datums 17.06.Administrātore bija samulsusi,jo NEKO nemācēja paskaidrot par plauktiņā sarindotajām pudelītēm.Uz jautājumu-vai nevēlos pedikīru,atbildēju,ka tas man tika jau atteikts.Meitene laipni ieteica atnākt nākošā dienā,jo Dace pati strādās un veiks man ārstniecisko pedikīru.Biju ļoti priecīga,jo tas bija,ko vēlējos.Šodien atnākot uz šo iestādi,Dace rādīja pārsteigtu seju,un teica -vai nevaru atnākt pēc 2 h...........,jo viņa tagad nevar mani pieņemt!!!!Ja teikšu ,ka biju šokā,par tādu attieksmi,tad TAS IR MAIGI TEIKTS!!!!!!!!!
Man trūka vārdu par tādu nekaunību!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pateicu VISU ,ko domāju par šo Daci un viņas vadīto iestādi,noplaukta paņēmu DK cenā matu kopš līdz.,bet atnākot mājās,konstatēju,ka tilpumi neatbilst uz pudelēm rakstītam!!!!!Viss ir noliets un izsmidzināts!!!Ko lai saka.....man nav ko teikt!!Varbūt Jums ir kāds viedoklis?Un tad brīnās,ka nav klientu,ka nav apgrozījuma...............

Egija , 2010-06-17 18:43:33

Kur tāds ne-SALONS atrodas?izklausās baisi.

... , 2010-06-17 19:27:38

zinu virs aptiekas pretī jumim...tur vajag uzsūtīt par solārija pareizu lietošanu,mana draudzene sacēla tādu haju tur.vājprāts par to saimnieci.

zintis , 2010-06-17 19:38:15

Jap, arī es vienreiz iegriezos šajā iestādē, gribēju pierakstīties manikīram...Administratore labi ja acis novērsa no sava datora ekrāna un kafijas krūzes un pat nepiedāvāja tuvākos laikus, kad varētu tikt...Lieki piebilst, ka otreiz šajā vietā neiegriezīšos...

Agy , 2010-06-17 20:09:32

Laikam jau klientu pietiek, ka tāda attieksme.

brrr , 2010-06-17 22:00:44

Vai tas ir salona nosaukums? Tada tur toc nav...
Kas tas par salonu?

? , 2010-06-18 09:49:05

Tas jau laikam nevis mālkalnes Jumim pretī, bet centra lielveikalam?

? , 2010-06-18 13:13:55

Es biju uz ārstniecisko pedikīru šajā salonā un varu teikt tikai tos labākos vārdus par Daci, kura šo procedūru veica rūpīgi un ar pozitīvu attieksmi! Iesaku pamēģināt un protams laicīgi pierakstīties uz šādām procedūrām, jo visi mēs plānojam savu laiku!

L. , 2010-06-18 13:25:00

nju re,beidzot parādījās pati Dacīte aizstāvēt savu salonu!!!:-)

... , 2010-06-18 14:02:08

es vispar bīinos,kā pastāv tads salons?????Laikam vien meitenes iegriba,lai man būtu salons :D bet pakalpjumi nekādi :(....izdevigaak lietotus sampuunus paardot :), jo neviens nepeerk,nekaa klientam uztaisiit pedikiru :( sviests :(

vax , 2010-06-18 15:28:07

iesaku visiem kas grib saglabāt savu veselību uz turieni neiet, vai ja izlemsiet tomēr iet tad uz savu atbildību - patiesi drausmīga vieta!

mirka , 2010-06-18 15:52:34

Frizētavu solāriju kari panesās? Es vispār neiesaku strādāt šādām iestādēm ar nepastāvīgu klientūru , nav dies ko attaisnojoši no finasu un kvalitātēs viedokļa ņemit verā mūsu sabiedrībā pastāvošos komunikāciju principus:) Es piemēram VISPĀR neņemu klientus no malas PRINCIPA , man vīni vienkārši nav vajadzīgi un darbs ar vīniem prasa daaaaudz lielāku ieguldījumu un atdeve reti kad ir atbilstoša ieguldītajam laikam un darbam:) Tāpēc visiem iesaku NAFIG , ieviesiet pastāvīgu stabilu klientūru pieskaņojiet viņiem cenas un līmeni un pārējiem "ATVAINOJIET PĒC PIERAKSTA" tas vis pareizākais variants:) Pie manis tikai pēc citu KONKRĒTU cilvēku ieteikuma vai atsauksmes , pārejiem ATVAINO varu ieteikt BARU kolēģu kam nav ko darīt :):)

Lunis , 2010-06-18 16:51:25

Izklausaas loti smiekliigi-gan teksts gan komentaari,,,,laikam veceneem nav ko dariit.....laikam pasaules gals....

kens , 2010-06-18 20:38:24

kenam-tāpēcjau ir tāda vieta ,kur izstāstīt,kas Ogrē notiek,padalīties pieredzē.arī veču diskusijas te ir panesušās:),un par šo konkrēto vietu jau sen dzirdēts,ka tur attieksme pret klientu ir briesmīga.vēlviens apliecinājums tam.

lelde , 2010-06-19 09:22:59

Nu jaaaa vaig jau vaig teikt taisnību , gan par tiem kas sevi sauc par "Meistariem" bet patiesībā tik kādi iesācēju kursiņi pabeigti:):) Musdienās bieži vien "Salonus" taisa biezi veči savām pastulbām blondām "Draudzenēm / Laulenēm" lai tās no gara laika mājās netaisa histerijas un negulšņā pie TV caurām dienām:):) Tad nu iziet ātros kursiņus "Stilists / Vizažist / Friziers " viss vienā un vecais uzdāvina salonu lai zossij ir kur izpausties:):) Rezultāti prasti ir visai exsotiski :):) Bet reāli tiešām nezinu nevienu LABU salonu kurš nestrādā pamāt tikai pēc pieraksta un no ielas nevienu neņem:):)

Lunis , 2010-06-19 10:32:26

lunim,kā vienmēr taisnība,tai blondai zostiņai,kura sevi dēvē par dadža saimnieci,sākumā vajag iemācīties ar cilvēkiemsarunāties,nevis sēdēt kā piepūstam bubulim un domāt ,ka tā veidojās bizness.

Alise , 2010-06-21 22:18:32

man ļooti interese , kas ir šī salona īpašniece ? Un vai kāds ir jaunais dizains pēc sol. studijas ?

Ziņkāre , 2011-02-12 20:10:43

personīgi eju tur regulāri un esmu ļoti apmierināta gan ar attieksmi, gan ar pakalpojumiem, esmu atradusi savu meistaru un to nemainīšu, iesaku arī citiem.

luste , 2012-04-13 16:47:57

..vienmēr iepriekš sazinos Saules Dadzī pa telefonu un viss notiek pēc pieraksta, ja tā nedara tad nav ko sašust... ja uzreiz nepieņem.... kā citādi varat iedomāties salona darbību..... kāpēc Jūs būtu jāapkalpo ja kādam citam tajā laikā ir pieraksts, ....kaut jums ir 10 dāvanu kartes

inga , 2012-04-14 13:47:38

Salonam nav ne vainas, vienmēr laipni apkalpo un ja kadai ir kāds problēmas, tad jājiet pie psihoterapeita un jāapkalpojās mājās pašai. Latviešu tauta-tas ir kas unikāls- paši neko nedara-bet kritizēt citus gan patīk.

Siga Piga , 2012-04-27 13:41:02

salasījos drausmīgos komentus un par spīti domāju - aiziešu - pārbaudīšu. esmu ļooti prasīga un esmu arī kontrolpircējs daudzos uzņēmumos, tā, ka man klientu apkalpošana un etiķete ir ļoti labi pārzināma.
es biju pie manikīres, blondiem matiem, ļoti jauka, laipna sieviete, neuzbāzās ar miljons jautājumiem, bet kaut ko parunājāmies par nagiem, vīlēm, uzzinā'ju šo to jaunu par nagu laku uzklāšanu... tā, ka es domāju, mīļās Egijas utml. zvēri,ka Jums jāpadomā par savu attieksmi, nevis jāaplej ar dubļiem citi.
P.S. Arī turpmāk iešu uz turieni manikīrēties!

kliente , 2012-06-26 13:51:34

pēc tava rakstītā teksta var nojaust kas esi par kontrol-zvēru.. :)))

nu ;kliente , 2012-06-26 15:00:38

kas tas par salonu,un kur tas atrodas,pirmo reizi dzirdu

luna , 2012-10-19 18:28:42

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet