Kļūdainas cenas

Vēlos padalīties par savu nepatīkamo atgadījumu veikalā Jumis Mālkalnes prospektā. 5.marta rīta vēlējos nopirkt konfekšu kārbu, lai uzdāvinātu kolēģim. Cena uz konfekšu kārbas uzlīmēta 3.15 LVL, bet pie kases jau 3.55 LVL. Kad iebildu par šo starpību, veikala vadītāja un vēl kāda darbiniece, atvainošanās vietā, uzvedās diezgan nekorekti. Protams, kofektes par 3.15 LVL es nedabūju iegādāties. Rīgā, šādos gadījumos, prece tiek pārdota par tādu cenu, kāda ir uz produkta.
Lūdzu visus pircējus uzmanīties šajā veikalā iepērkoties, tiek klaji pārkāptas piecēja tiesības un attieksme ir negatīva no apkalpotāju puses.

Pircēja , 2010-03-05 11:24:26

ne Rīgā, ne arī citur prece netiek pārdota par cenu, kas ir uz preces, bet gan par to cenu, kas ievadīta datoros kopējā sistēmā. no kurienes šādi aplami apgalvojumi?

cūciņa , 2010-03-05 12:04:49

Kaut arī cūciņa tā ir kā saki, tomēr pircēju tiesības vienalga ir pārkāptas, jo plauktā ir viena cena, bet pie kases ir cita. Fuj Jumim, tagat krīzes laikā bojāt savu reputāciju nebūtu tas labākais.

BB , 2010-03-05 12:12:51

Jumim jau nav nekada reputacija ( ja nu vien negativa), jo Jumis to jau sabojaja pirms 100 gadiem un nav centies uzlabot :)

a , 2010-03-05 12:16:04

Kasē jau tiešām paņem tādas cenas, kā ir ievadītas datorā, bet pie info-uzziņās tu vari dabūt šo cenu starpību atpakaļ.

cūciņai , 2010-03-05 12:39:06

Kur Jumī (jebkurā) ir info-uzziņas? Ja runa ir par Maximām vai Rimi, piekrītu, savu var mēģināt panākt pie info, bet Jumī............

oo! , 2010-03-05 13:26:38

nu gan jūs te! vai ir kāds reāls piemēr MŪSDIENĀS (es nedomāju gadus 5 atpakaļ), kad jums kāds ir atdevis cenas starpību, kas pārmaksāta par uz preces nepareizi norādītās cenas dēļ? tas jau būtu viens no LV brīnumiem :) bet ja tā ir bijis, tad apsveicu - jums ir paveicies!
un Jumī var iepirkties, ja ir stipri nervi un stipra veselība vispār :)

cūciņa , 2010-03-05 13:39:38

taču no otras puses, Jumī ir daudz plašāks preču klāsts, nekā manis iecienītajā Elvi.. tikai jāuzmana derīguma termiņš un cena, kā jau tika minēts.
vēl viens smieklīgi stulbs gadījums iz Jumja dzīves:
biju sakrājusi vecās baterijas, domāju ienest Elvi un iebērt kastītē. taču biju redzējusi tādu kastīti arī Jumī.. tad nu vienu dienu (pati vienmēr aizmirsu paņemt līdzi, ejot uz veici) saku vīram, lai ejot uz Jumi pēc kartupeļiem, paņem un izber bačas. vīrs aizgājis, kastīti nav atradis, bet vaicājis kasierei, kur var izbērt? kasiere stulbi paskatījusies, paņēmusi un izmetusi tās savā MISKASTĒ.. smieklīgi.. bet stulbi..

cūciņa , 2010-03-05 13:44:40

Ir ķedes kur ja pircējs atnes preci ar CENU kura nav pārmarķeta to pārdod par tādu cenu kas uz PRECES un satrpību atvelk no "Čaklā" personāla algas kas nav pārmarķejis:)

Lunis , 2010-03-05 14:13:39

Jumī tas notiek regulāri - tā ir viņu pircēju cākarēšanas politika! Ticiet man tā nav darbinieku kļūda - tas ir apzināts vadības rīkojums!

jooo , 2010-03-05 14:21:12

jooo : I nemaz neizslēdzu šo variantu , kā zināms krīzes laikos naudiņa jāpelna visiem lidzekļiem tai skaitās ar "Loxu razvodiem" ja mestu to preci turpat pie kases nost un ietu uz citu bodi tad tak vairs tā nedarītu BET cik skandalejās varbūt 1-100 labākā gadijumā :):)

Lunis , 2010-03-05 22:35:57

Protams, ka tas ir apzināti - cenas apzināti ir saliktas neskaidri un nesaprotami. Vai jūs zinat, kas ir Jumim īpašnieks? ;)

jumja pircējs , 2010-03-06 03:07:12

JUMĪ apkopēja krāmē plauktos preces un Jūs vēl gribat lai viņa pareizi cenas uzspiestu?

švabra , 2010-03-11 01:17:24

ir sens un piemērots teiciens visos laikos- nekļūdās tikai tas, kas nestrādā! Un vēl- kļūdīties ir cilvēcīgi! Mēģiniet pierādīt pretējo!

džery , 2010-03-13 00:57:04

ir sens un piemērots teiciens visos laikos- nekļūdās tikai tas, kas nestrādā! Un vēl- kļūdīties ir cilvēcīgi! Mēģiniet pierādīt pretējo!

džery , 2010-03-13 00:57:11

Švabra arī Āfrikā švabra, kad tevi , nabadzīti, no durkas izlaida?

HURONS , 2010-03-13 20:02:11

Un tu, luni, ja nezini lietas būtību, nesmirdi!

HURONS , 2010-03-13 20:06:19

Pārdevēji tiešām Jumī ir nelaipni. Tādēļ iepērkos Elvi, kur ja ir kāda neskaidrība, pārdevēja skraida un meklē iemeslu, nevis paceļ balsi uz pircēju. Bet tādas naudas atgriešanas... kam tas? :/ Nu kļūdijās... kam negadās.

Matīss , 2010-03-19 22:36:32

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet