Melnā piektdiena

Teksts būs mazāk sūdzēšanās. Vairāk brīdinājums tiem, kuri pasūtījumus izdara Mālklanes prospektā esošajā "Vārpas" veikalā. Runa nav par kvalitāti, bet par nepatīkamiem pārsteigumiem, kuri Jūs var sagaidīt.
Gandrīz nedēļu pirms pasūtījuma izņemšanas, to pieteicu personīgi. Četrus kilogramus smagu dekorētu kliņģeri. Radu bērna izlaidumam Tukuma pusē. Radi lūdza, jo "Vārpas"produkcija tiešām garšīga un skaista. Un viņi ar to rēķinājās.
Nekas izlaiduma dienā neliecināja, ka tā tiešām būs piektdiena un trīspadsmitais datums. Kad vīrs ieradās izņemt kliņģeri izrādījās, ka tā...nav. Kā paskaidroja darbiniece, esot sajaukts un atdots citam. Pirms tam gan otra meitene gribējusi sameklēt, bet minētā darbiniece teikusi: "Pagaidi, es to nokārtošu". Tā vietā, lai nu nepatīkamo atgadījuma sekas likvidētu, piedāvātu kādu līdzvērtīgu produktu, tika tikai smaidīts. Un piedāvāts gaidīt vairāk kā pusstundu, kamēr izcepsies...pīne. Vīrs bija tik apmulsis, ka pat neiedomājās pajautāt, ar ko tad pasūtījums sajaukts. Prātā tikai piektdienās pilnie ceļi, pusstunda, kura nu galīgi nebija gaidīšanai ierēķināta. Un ko teikt radiem, ko likt galdā...Sagaidījis to pašu pīni, kura svēra mazāk par 3 kg, viņš brauca uz Rīgu.Kad satikāmies, es pēc sarunas nolēmu piezvanīt vadītājai un noskaidrot, kas noticis. Vispirms viņa man centās sarunāt iesaistīt izsniedzēju. Bet mani interesēja viņas viedoklis. Viņa at necentās atzvanīt man, kā tas būtu jādara.
Vadītāja visu uztvēra ļoti mierīgi. pasūtījumu daudz, nu pārskatījāmies. tad mani ieinteresēja, ar ko apsūtījums sajaukts? Ar 2kg nedekorētu kliņģeri!!! Bet cilvēks esot tik labprāt piemaksājis 14 latus to septiņu vietā.
Un te nu man radās nejaukas aizdomas. Ja tiešām bija pārskatīšanās un tā bija fiksēta, kāpēc ar steigu netika izdekorēts šis 2kg nedekorētais kliņģeris un piedāvāts kopā ar atvainošanos un atlaidēm? Tā darītu normāla firma. Viņi esiot mums grib'juši piedāvāt labāku produktu...Jā, vēl neizcepta pīn ir labāka par nedeorētu kiliņģeri.
Saruna ir ierakstīta diktafonā. Un tur nav rupjības ne no vienas puses, Tikai atvainošanās ar pārpratumu un sabojātajiem, nokavētajiem svētkiem arī ne.Nu pierādiet man kaut ko.Bet tas jau ir sirdsapziņas jautājums.
Un es brīdinu pasūtītājus, esiet uzmanīgi. Ja nu tas nebūtu bijis izlaidums, bet 80. gadu jubilejas kkliņģeris?

rdaina , 2008-06-29 22:15:49

Ieteikums viens: nesūtiet pēc kliņģeriem večus!

He , 2008-06-29 22:20:36

Bet secinājums cits: neļaujieties samulst un noskaidrojiet visu vienmēr uz vietas! Kam gan negadās!

bla , 2008-06-29 23:02:59

Protams, kam negadās atdot kliņģeri vajadzīgam cilvēkam, vai ne? Citādi nebūtu tik perfekts miers ne no vadītājas, ne izsniedzējas puses. Kā jau teicu, nesūdzos, bet brīdinu, lai citiem negadās taisnoties, ka Ogrēvļ padomju laiku un bezatbildība nav beigusies. Mans uzņēmums nekad tā nedarītu. Un ieteikt ierasties duetā pēc kliņģera darbdienā ir vienkāši smieklīgi.

rdaina , 2008-06-29 23:13:43

Sauna ir ierakstīta diktafonā... Par mazu, bet mīļu atmiņu...

jibiorio , 2008-06-30 05:29:23

ŠĀDS GADĪJUMS NAV NE PIRMO REIZI,NE PĒDĒJO.ŠO- SKAITOT- TAS JAU IR TREŠAIS,KO ES ZINU.
MAN JAU LIEKAS,KA TĀ IR SISTĒMA.PĒC OTRĀS REIZES ES VAIR TUR NEEJU PRINCIPA PĒC.TAGAD
VISU KO VAJAG PASŪTĪT IEPRIEKŠ, PASŪTU OZOLIŅA KONDITOREJĀ IKŠĶILĒ - ĻOTI GARŠIGI VIENMĒR LAIKĀ UN PAŠI ĪPAŠNIEKI VIENMĒR PAINTERESĒJAS VAI VISS IR KĀ VAJAG.ARĪ LIELA
IZVĒLE IT ĪPAŠI TORTĒM - PAT ĪPAŠS KATALOGS UZTAISĪTS.

MARUSJA , 2008-06-30 08:51:39

Tai,,Vārpā""sen jau riebjas iet .Pārdevējas palīgtelpās čupojas ,viena pārdevēja apkalpo un preci nes no visām nodaļām ,pēc tam vēl sāk apkalpot jau citu rindu.Ja trīs cilvēki rindā ,bez pustundas galā netiks.

SILVA , 2008-06-30 09:27:00

Arī mana dzimšanas dienai pasūtitā torte bija pārlieta ar neēdamu rozā klīsteri pa virsu... nepatīkami !

torte , 2008-06-30 09:44:52

Pirms Jāņiem mēs pasūtījām kliņģeri Vāŗpā. Gribējām padižoties.Ziniet, kad ciemiņi atveda savējo no Rīgas cepto, tad mūsējam pat nepieskārās. Nu tad izdariet secinājumu....Tā viņš tur 3 dienas žuva, beidzot sunītis apēda. Mīts par garšīgo Vārpas kliņģeri izzuda. Saplacis un bezgaršīgs.

kika , 2008-06-30 10:04:17

Nav problēmu un garšīgi.

Pasūtiet kliņģerus Policijas akadēmijā , 2008-06-30 10:24:02

Es arī zinu Tādu gadījumu, kad uz tika pasūtīts kliņģeris un nebija "atrodams".

a , 2008-06-30 13:07:45

MANs ieteikums vārpā neejiet iepirkties. Tur pat pārdevējas atļaujas uz kllieentiem pacelt balsi, jo redz viņas nabadzītes ilgas stundas strādājot. Un vispār par radušos situāciju vajadzēja sūdzēties nevis veikala vadītājai, kas piedodiet ir attieksmē pret pircējiem ir tāda pati kā pārdevējas, Bet gan pašam Pīterāna kungam.

ex-pircēja , 2008-06-30 13:56:40

Kā teiktu Loskutovs - provokācija!

Mr. Fix , 2008-06-30 14:44:49

šausmas :))))))

šausmas , 2008-06-30 22:22:01

Par attieksmi pret klientiem tur stipri jādomā. Tu dažkārt tur stāvi un pārdevējas tevi ignorē, sak, ko velcies, vai mums bez tevis darba trūkst...Nu tā ir. Līdz beidzot kāda atvelkas...

kika , 2008-07-01 09:12:06

Ļoti atvainojamies par nepatīkamo gadījumu. Nevaram noliegt, tā gadās. Tajā piektdienā bija ļoti daudz pasūtījumu un divi kliņģeri bija pasūtīti uz vienu laiku. Pirmais klients vienkārši paņēma dekorēto kliņģeri un neiebilda, ka tas nav viņa pasūtījums, ar to sākās visas problēmas. Protams pārdevējas kļūda ir, nepārjautāja visus pasūtījuma datus. Tādos gadījumos pārdevējas gan piedāvā līdzvērtīgu produkciju. Acīmredzot šoreiz nevarēja atrast kopā ar klientu pareizo risinājumu. Esam šo gadījumu pārrunājuši ar veikala vadītāju, meģināsim nepieļaut turpmāk šādas kļūdas un ceram uz sapratni no klientu puse.

administrācija , 2008-07-01 15:21:03

Man arii taa ir sanaacis. Esmu netikai palicis bez kli'n'gera un piiraagiem, bet nopircis boj'atu torti ''melnais princis''. Paldies par ieteikumu jau riit paarbaudiishu '' Ozoli'na konditoreju''

kasiiklis , 2008-07-06 20:15:32

Neminot jau gadījumus Vārpā par pasūtījuma aizkavēšanu,arī man ar to nācies saskarties,kad man mēģina iegalvot,ka tāda pasūtījuma nemaz nav,pirms dažām dienām garāmskrienot iegāju pienu nopirkt kuram termins 3 dienas uz priekšu vēl derīgs-tas bija skābs,jeb kafija ar kunkuļiem-riebīgi,viņi pat pareizo temperatūru nejēdz leduskapim uzstādīt... Nekādas problēmas ar konditorejas izstrādājumiem nav Policijas Akadēmijā98, garšīgi,vienmēr laikā un domājams arī janu kādreiz kāda ķibele gadītos,tad noteikti atvainošanās un atlaides būtu garantētas!!! arī atrašanās vieta izdevīga-un cenas saprātīgas-iesaku doties uz turieni!!! :)

atbalstitaja , 2008-07-07 00:06:41

mana pziņa pasūtuja groziņus ,bet viņi pat nepiepildija groziņu ...un vēl gribēja lai maksā par tukšu groziņu...,bet mana paziņa cerēja uz pildītu augļu groziņu....

grieze , 2008-07-08 00:23:32

a kur to problēmu nav?! Ir ēstas gan vecas POL.akadēmijas vistas, gan kāposti, kas garšo pēc trauku lupatas, Ozoliņa konditoreja ir smuka, bet par gardu gan to nesauktu, iegrābos sausās kremšmitēs. Lai vai kā tortes un salāti Vārpā visgardākie.

torte , 2008-07-08 08:44:40

un paardeveejas arii vis forsaakaas un smukaakas ir tikai VAARPAA.

vau , 2008-07-17 12:56:00

jaa varpas pardevejas ir diezko izskatigas , par to nestridesimies.

. , 2008-08-25 01:39:00

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet