Drogu veikala kasieres rupjība

Bija vajadzīgs mazs steidzams pirkums Drogas veikalā,Mālkalnes pr.2b.Lai iepirktos jāpaņem groziņš.Neviena.Visi atstāti pie kases pēc iepirkšanās.Kasiere piedāvā lielo grozu.Vienu zobu birsti ieliekot lielajā grozā,izejot veikala pašapkalpošanās zonu...
22.decembris plkst.18. vizuāli pārgurusi kasiere,saprotu,smags darbs...,lai savā darba vietā
sakārtotu iepirkšanās groziņus...Seko skaļš,rupjš dialogs..Šai kasierei vienmēr taisnība.
Pie tā arī situācija paliek.Solos nākt pie viņas iepirkties biežāk.Klientu apkalpošanas kultūra jāiemāca.Varbūt brīnumi notiks līdz Jaunajam gadam.Optimistiski...Drogas nemainās.Pārāk rupji.

AIJA , 2020-12-22 19:39:40

Tev te kāda blogu vietne? Nav brīnums, ka tevi visur pasūta...

? , 2020-12-22 20:33:36

A tu ko tik rupjš?Kurš tevi pasūtīja?

??? , 2020-12-22 20:38:03

Ty aija vairak droogas nerãdies.Iemãci sev kã jauzvedas sabieedriskas vietas ,it seviski veikala. Ienakot pasveicini pardeveju un izejot turi muti.

Veikala direktors , 2020-12-22 21:38:28

Tu nekad nebūsi veikala direktors,jo domāšana kā idiotam.

!!!!!!!!!! , 2020-12-23 12:39:10

Nu nezinu,bet manuprāt tur strādā ļoti laipnas meitenes!Pat iespēju robežās konsultācijas sniedz!

777777 , 2020-12-23 20:20:17

Klientu apkalpošana Latvijā ir ārkārtīgi zemā līmenī. Ja es katru pieredzi rakstītu šajā forumā... Ļoti bieži es aizdomājos, vai tiešām uzņēmuma īpašnieki to akceptē, jo viņiem pašiem trūkst izpratnes par to, ko nozīmē APKALPOT klientu? Tā, lai klients atgrieztos, ieteiktu citiem utt.

thfvm , 2020-12-27 19:08:55

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet