Avon konsultante Ogrē

Piedāvājam Avon produkciju. Katalogu varat apskatīt šeit - http://www.avon.lv/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201202
Par pasūtījumu rakstiet uz e-pastu oktobr@inbox.lv vai zvaniet pa telefonu 26267913 (zvanīt pēc 15:00).

Linda , 2012-01-24 17:14:10

mani vienreiz Avons forši apčakarēja:D Reiz estrādē pie viņu galdiņa bija akcija-jāaizpilda anketa un var labas lietas laimēt.Es protams aizpildu un paiet neilgs laiks kā sagaidu no Avon zvanu-ziniet jūs esat laimējusi dāvanu no Avon,tikai jāatnāk uz mūsu biroju tai pakaļ.Es baigi priecīgā ar visu zīdaini aukstā ziemā tešos 10km līdz centram.Atnāku,saku,ka esmu tā laimīgā.Meitene man saka-ziniet,lai jūs dabūtu savu dāvanu,jums jāpasūta kaut kas no šīm lietām(rāda galīgi nekādas kosmētikas lietas)uz summu(vairs neatceros kādu),tad jūs laimēsiet!!! dušas želeju pa 0.90!!! santīmiem.
Atdarīju ar to pašu-demonstratīvi ar smaidu sasūtīju dažādas lietas un pēc tam ignorēju zvanus,ka man jānāk pakaļ precei.
Tā lūk mums izpaužās dāvināšanas kultūra.

.. , 2012-01-25 16:39:43

Te paveras cits bizness :)

to .. , 2012-01-25 16:50:21

pareizi darīji, ka atdarīji ar to pašu... dažreiz jāsaņem mācība kādam arī... es noteikti arī būtu ļoti vīlusies...

he to .. , 2012-01-25 16:56:45

Želeju vismaz dabūji?

x , 2012-01-25 17:48:52

Protams, ļoti nepatīkama situācija, bet diemžēl ar konsultantiem, tajā skaitā arī mani, tam nav nekāda sakara. Šāda rakstura ziņojumus varat rakstīt lapā sudzibas.lv

Linda , 2012-01-25 18:32:44

ja nevēlies,ka tavu rakstu komentē,tad neliec šeit savu sludinājumu!!
želeju nedabūju,jo viņu varēja dabūt tikai ja pasūtu preci no lapeles uz laikam 5 ls.Tad es vinnētu želeju pa 0.90 sant:D

..to Linda , 2012-01-26 10:57:00

tādu konsultantu ir pilnas skolas un katrā darba vietā vismaz pa vienam. aizej uz veikalu un nopērc, nevis domā ko nu atvedīs.ja neiedziļinās tilpumā, reizēm nākas smagi vilties...

ha , 2012-01-27 08:36:26

Skumji, ka tīklveida mārketings ir orjentēts uz naudas kāsšanu (sava biznesa veidošanu-- cilvēku /pircēju-pārdevēju piesaistīšanu) nevis klientu apkalpošanu un tādā veidā nopelnīšanu. Tas nav pareizs attiecību modelis. Kaut ko apsolīt , lai tikai atnāk, kaut ko lai nopērk, lai tikai nopērk. Pajautā par produktiem precīzāk, īsti neko nezin, kā tikai tas ir foršs, manai tantei patika.. tikai emocijas ...zināšanu nekādu ....pamatzināšanu kosmētikā vispār nekādu, un pat negrib īsti neko zināt.. Jo neorjentējas uz to kā klientam piedāvāt ko nepieciešamu, pat ja tas izrāda vajadzību (es te par sevi), bet tikai maļ savu maļamo, kādas akcijas, un ko var dabūt ja nopērk šito un šito un vēl šito..

Vai nav riktīgs sviests?... Meklē tos kas mutes ieplētuši ka tik kaut ko nopirkt-- patēriņa vergi, vai jauniešus kas vēl neko lāga nesaprot. Ka tik kautko iestumt un iestastīt.


Ja tu esi konsultants, tad konsultē.. uzzini vajadzību un apmierini to. No starpības nopelnīsi, tev izaugs pateicīgu klientu loks kas pie tevis iepirksies un tiem savukārt viņu radi un draugi. Viss būss godīgi.. bet nē... veido akcijas , lai dabūtu kontakttālruni, tad zvana ka tu esi ko laimējis un kad atnāc pūderē smadzenes, nerēķinās ar klientu laiku... kat tik kautko vairāk nopārdot...

nezinu vai pašiem no tā slikti nepaliek

Skumji , 2012-02-18 15:43:35

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet