LDz pārbrauktuves

Man šķiet ir nenormāla situācija, ka Ogre tiek paralizēta ikreiz, kad tai cauri iet kāds vilciens. To, ka nav tuneļa, un ik pa brīdim jāpastāv pie barjeras, vēl varētu pieciest. Taču tracina tas, ka pārbrauktuves tiek aiztaisītas vēl tad, kad vilciens nav redzams pat pie horizonta. Rekords bija, kad nostāvēju 15 minūtes, gaidot 3 vilcienus. Ja nevar uzcelt to nolāpīto tuneli, varbūt tomēr var atrast līdzekļus, lai modernizētu LDz signalizācijas sistēmu Ogrē?
Esmu redzējis, kā tās lietas ar pārbrauktuvēm notiek civilizētās valstīs, un esmu pārliecināts, ka ik dienu ogrēniešiem var ietaupīt daudz laika un nervu, investējot salīdzinoši nelielus līdzekļus.

RX , 2006-10-17 18:53:07

es tieši tā pat un to pašu esmu daudzkārt domājis.. patiesām tur pie burzujiem pie pārbrauktuves pirmā mašīna stav līdz 30 sekundēm, tiesa tur arī vilceini iet 2-3x ātrāk, bet nu tapat..

onjons , 2006-10-17 19:20:35

jāgaida vēlēšanas

cola , 2006-10-17 20:33:53

Pievienojos RX .Bet laikam jāsamierinās, jo ''lielos '' cilvēkus nedzird par šo lietu runājam.

LLA , 2006-10-17 21:18:11

Njaa - paarbrauktuves Ogree ir reaala probleema. Reekinam vienkaarsi, ja cilveeks speej stundaa nopelniit piem. Ls 2 tad 15 minuutees vinsh zaudee Ls 0.50. Un to cilveeku ir vismaz 30 katru reizi, kur veel degviela kas tiek nodedzinaata un piesaarnjots gaiss. - Sametamies nabaga LDz un pilseetai?

Rukitis , 2006-10-17 21:27:46

nu tad vajadzeeja atstaat dzelteno buudinu un celt tuneli, bet jau pa veelu :P

kkkk , 2006-10-17 21:38:21

nu ja jau būdiņa ir 3xp projekts, tad tapat varetu arī tuneli.. kā peļņas projektu, braucam tunelī un metam, piemēram 20 santīmus? nez daudz būtu to, kas gatavi maksāt un cik lielai maksai vajadzetu būt lai tāds tunelis kādreiz atmaksātos?

onjons , 2006-10-17 22:59:02

Tās "cilvēkstundas" tik tiešām derētu kādu dienu sarēķināt. Domāju, ka rezultāts būtu šokējošs. Viens ikvakara stoperis līdz hansabankai vien ko dod. TO GAIDĪŠANAS LAIKU IR IESPĒJAMS SAMAZINĀT PAR 50%. Un nevajadzēs nekādu tuneli.
Nākamreiz, kad stāvēsiet pie pārbrauktuves, pavērojiet.

RX , 2006-10-17 23:21:21

Pievienojos RX!!!
Bet pārbrauktuve ir viena lieta, pēc tam uz Daugavpils šoseju, lai aizbrauktu uz Pārogres pusi vēl jāstāv kādu laiku , lai tiktu ārā no Ogres.
Cerams, kad atvērs ceļa posmu pie stadiona situācija mazliet uzlabosies!!!
Un vispār Ogrē jābūt kādam , kas atbild par pilsētas satismi, lai tad viņš apseko situāciju (ja vajag parakstus savāksim-vai ne??!) un tad informāciju nodod satiksmes ministrijā.
Lai tautas kalpi arī kādreiz pastrādā!!

zane , 2006-10-18 08:55:32

esmu šad tad iedomājis - kā varētu uzlabot uzbraukšanu uz šosejas virxienā uz D-pili, bet nu laikam nav ne kāda lēta risinājuma (ja nu vienīgi vēl kāda vieta kur uzbraukt).. bet spoguļkrustojumā, manuprāt, risinājums būtu aplis.. parakstus varētu vākt ja būtu konkrēts risinājums, neiesi vākt parakstus par piedāvajumu, samazināt laiku ko ciet pārbrauktuve..

onjons , 2006-10-18 09:44:32

Diezvai gan tur aplis liidzeetu. Ka jau rindas staav no Musikas skolas riitos. Savukaart veel vienu izbrauktuvi uz Daugavpils shosejas manupraat vareetu izveidot no Griivas prospekta, aptuveni pretim Oriona eekai. Vienmeer esmu to vietu apskatijis un briinijies kapeec neviens to veel nav izdarijis.

Rukitis , 2006-10-18 13:45:51

Arī te atrisinājums ir Tilts pār Ogres upi, lai nav vienmēr jābrauc pār sliedēm (divas pārbrauktuves) un jāuzbrauc uz Daugavpils šosejas, lai aizvestu bērnu no Pārogres uz centra bērnudārzu. Ja būtu tilts apmēram pie Lašupēm, tad pie pārbrauktuvēm būtu uz pusi īsākas rindas. Sastrēgumstundās jau nu noteikti. Tiltu gribu!

sieva , 2006-11-23 15:57:40

Pārbrauktuvei te nav nekādas vainas! Viss ir atbilstoši Latvijas Republikas Dzelceļu tehnisko noteikumu prasībām. Ogres stacijai brauc cauri piepilsētas vilcieni(ātrums 50-60 km/h, kravas vilcieni 80 km/h un ātrvilcieni 100 km/h) tāpēc arī liekas, ka tā pārbrauktuve ir ilgi ciet, jo ir vilcieni, kas Ogre neapstājas un iet cauri ar lieliem ātrumiem.
Nevajag salīdzināt ar Eiropas pārbrauktuvēm-tur autovadītāji un gājēji ir daudz kulturālāki, nekā pie mums!
Saprotu, ka laiks ir nauda, bet diemžēl daudzi nedomā par savu un apkārtējo drošību, bet tikai par laiku. Veselību nevar atgriezt un no miroņiem arī nepiecelsi nevienu kaut miljonus maksā!!!
Ogrē trīs mēnešu laikā ir notriektas 4 automašīnas un sabraukti 3 kājāmgājēji-kur šie cilvēki steidzās nezinu, bet aizsteidzās uz viņpasauli!
GROZIES KĀ GRIBI, BET DROŠĪBA UZ DZELZCEĻA BIJA, IR UN BŪS PIRMAJĀ VIETĀ!!!

Dzelzceļnieks , 2009-03-20 18:40:22

Arī es esmu par tiltu pār Ogres upi , būtu divreiz mazāka rinda , tas tunelis neko daudz nedos,vajag domāt loģiski.

Akīte. , 2009-03-20 20:45:10

Delzceļniekam
Tā nu vis nav kā tu saki, pie mums eiropieši vairākkārt ir gribējuši braukt pāri aizvertai pārbrauktvei jo domā, ka tā ir sabojājusies. Arī mūsējie laiž pāri, kad vairs nevar sagaidīt.
Kas attiecās uz kājāmgājējiem tad ir jābrīnās, ka notriekti tikai trīs. Aizej paskaties kas darās uz dzelzceļa aiz cento kad pienāk pasažieru vilciens.
TĀ KĀ GROZIES KĀ GRIBI TAVAS RŪPES PAR DROŠĪBU NAV ATTAISNOJUŠĀS.
Tukša klaigāšana

Ogrenietis , 2009-03-21 02:16:48

Ogrēnietim
Cilvēkam atrodoties dzelzceļa teritorijā ir arī mazlietiņ jāpadomā pašam par savu drošību! Vilciens nav mašīna un nogriezties nevar, lai nesabrauktu kādu!
Es vispār nekad neesmu sapratis un nesapratīšu tos, kas izkāpj no vilciena un skrien pāri ceļam vilciena priekšā! Kas notiktu, ja pagaidītu to minūti, kamēr vilciens aizbrauc?
Kas attiecas uz pārbrauktuvēm, tad ir naivi policistam skaidrot, ka pārbrauktuve ir sabojājusies vai tā nestrādāja, jo to ir vienkārši pārbaudīt. Visas pārbrauktuves arī tās uz kurām nav dežuranta ir saslēgtas kopējā sistēmā un vilcienu kustības dispečers Rīgā redz kura pārbrauktuve strādā, kura nē un ja kāda ir sabojājusies, tad dispečers brīdina vilciena vadītājus par šādām ķibelēm. Vēl ir tāds knifs, ka sistēma fiksē cikos katra pārbrauktuve ir aizvērusies, cikos tai pāri pārbrauca vilciens un cikos tā ir atvērusies, ja pārbrauktuve nestrādātu, tad šādus datus tā nesūta un tad tuvākais mehāniķis iet(brauc) un skatās, kas par lietu!
Man lielus smieklus izraisīja fakts, kad nesen vienu mašīnu notriec saimniecības vilciens, kuram ātrums nav liels, bet plānprātiņš šoferis tā vietā lai atdzītu savu vainu, policistam skaidro, ka pārbrauktuve nestrādāja, kaut arī viņam aiz muguras dega gan luksoforu gaismas, gan skaņas signāls skanēja. Kur cilvēkam prāts apstrīdēt redzamas lietas! Poliči tikai smējās par šādu plānprātību!
Ar šo gribu pateikt, ka dzelzceļš ir izdarījis visu lai pārbrauktuves būtu drošas, tikai mūsu cilvēciņi steidzoties paši neievēro elementāras piesardzības lietas!
Lēnāk skriesi, tālāk tiksi no tās vietas, no kuras skrien!
Nāk kravas vilciens, bariņš potenciālo līķu skrien vilciena priekšā pāri! Labi, šodien pārskrēji, rīt arī varbūt pārskrēji, bet parīt skrienot paklūpi un viss sveiciens Svētajam Pēterim! Bet varēja neskriet un pagaidīt to minūti pusotru, kamēr vilciens aizbrauc!
Starp citu- tie kas tā ļoti gana savu laiku, varu pateikt, ka LDZ gan pasažieru vilcieni, gan kravas vilcieni brauc pēc noteikta saraksta, it sevišķi Ogres virzienā šis saraksts tiek ievērots kravas vilcieniem uz 99%, jo kustības intensitāte ir ļoti liela. IZVĒLATIES CITU LAIKU, LAI VILCIENS NAV JŪSU CEĻĀ!

Dzelzceļnieks , 2009-03-21 11:01:20

Delzceļniekam
Nu re, fakti pierāda, ka LDZ tomēr nav izdarījis visu iespējamo, lai pārbrauktuves būtu drošas. Ne visos transporta līdzekļos ir dzirdams skaņu signāls, kad pārbrauktuve ciet, nu tas takā būtu saprotami, jo skaņu siglāls laikam vairāk domāts gājējiem. Kas attiecās uz gaismas signālu tad tas nu toch ir tāds "ar Dievu uz pusēm" jo saulainā laikā uz dažām pārbrauktuvēm nav redzams. piemeram: Ķegumā. Te arī izskaidrojums tam, ka kāds nav neko pamanījis un plēsis pāri aizvērtai pārbrauktuvei, un drošiba no tā ka tur kāds dispičers Rīgā redz ka pārbrauktuve ciet neuzlabojas ja autovadītājs nerdz. Bez tam intervāls no brīža, kad uz pārbrauktues nostrādā signalizācija līdz brīdim, kad nāk vilciens, ir par garu.
Par gājiejiem.
Pārsvarā jau visi saprot, ka uz dzelzceļa ir jābūt uzmanīgam un tīšu prātu zem vilciena nemetās. Bet ja cilvēkam diendienā n-tās reizes ir jāiet pāri n-tajām dzezceļa sliedēm kā tas ir ogres centrā, tad protams, ka var pienākt tā diena kad nostrādā kaut kāds apstākļu sakritību kopums, un cilvēks pie pilnas saprašanas būdams, palien zem vilciena.
Tātad, lai zvairītos no negadījumiem vai nu vilcienam vainu gājējam no sliedēm ir jāpazūd.
Piemēram, Norgē apdzīvotās vietās dzelzceļš ir iežogots.
TĀ KĀ DZELZCELNIEK! LDZ IR DAUDZ KO DARĪT LAI UZLABOTU DROŠĪBU.

Ogrēnietis , 2009-03-21 15:45:58

Ogrēnietim
Par pārbrauktuvju signalizāciju: skaņas signāls ir domāts visiem, kas atrodas tās tuvumā un tā skaņa ir tāda, ka viņu var dzirdēt labi tālu, ja pārbrauktuve nav aprīkota ar barjeru un ja jums mašīnā neskan mūzika tā, ka pa kilometru var dzirdēt, tad pārbrauktuves skaņas signālu nedzirdēt nav iespējams.
Par gaismas signāliem:tad kad Ogrē tas jefiņš teica, ka pārbrauktuve nestrādā, mēs veselu nedēļu veicām eksperimentus. Pārbrauktuves signālu ugunis ir redzamas pat tad, ja saule spīd acīs, tāpat mērenā miglā šīs gaismas ir redzamas 35m atālumā, jo sen jau vairs pārbrauktuvju luksoforos neizmanto parastās kvēlspuldzes, bet gan gaismas diodes, kas ir 145 reizes spēcīgākas (gaismas intensitātē) nekā parastā kvēlspuldze. Domāju, ka pie vainas būs nepareizi izvēlēts ātrums. Ne velti gandrīz pie visām pārbrauktuvēm stāv ceļazīme "Stop", bet kurš mūsu autovadītājs šo zīmi ievēro!
Lai nepakļūtu zem vilciena-nevajag vandīties pa dzelzceļu! Dzelzceļš nav bulvāris. Plānojot savu maršrutu vajag izvēlēties drošākos ceļus, gājēju pārejas un tuneli, bet mums jau nav laika, mums jāiet tur kur mēs gribam! Vēlreiz atkārtoju, nevajag mūs salīdzināt ar Eiropu, mūsu kultūra ir cita! Eiropā jūs neredzēsiet, ka cilvēki staigā pa sliedēm, lien pāri žogam utt. Starp citu, Ogres stacija ir nožogota, bet paskaitiet, cik tur caurumu! Ne jau mēs, bet jūs tos caurumus esat sataisījuši!
Šodien pastāvēju pie pēdējās pārbrauktuves Pārogrē 10 minūtes un tikai katrs 10-15 vadītājs šķērsoja to atbilstoši noteikumiem! Tad par ko mēs runājam?
JEBKURĀ NEGADĪJUMĀ UZ PĀRBRAUKTUVES VAINĪGS BŪS AUTOVADĪTĀJS! Vilciens tīši nevienam virsū nebrauc!

Dzelzceļnieks , 2009-03-21 20:39:08

"Bez tam intervāls no brīža, kad uz pārbrauktues nostrādā signalizācija līdz brīdim, kad nāk vilciens, ir par garu"
INTERVĀLU NOSAKA TEN PRASĪBAS UN TIEK APRĒĶINĀTS VADOTIES PĒC VILCIENA MAKSIMĀLĀ ĀTRUMA! PASAŽIERU VILCIENU ATĻAUTAIS ĀTRUMS POSMĀ SALASPILS-OGRE IR 120 km/h UN OGRE-LIELVĀRDE 100km/h.
Lēnāk vajag steigties un mazāk nervozēt pie pārbrauktuvēm, tad tas intervāls neliksies tik garš!!!

SCB meistars , 2009-03-21 20:42:33

Pārāk ilgi jāgaida? Neesmu dzelzceļnieks, bet arī es saprotu, kas ja tava mašīna ir pēkšni apstājusies uz sliedēm (un piem., uzreiz iedegas sarkanais signāls), tad TIKAI šitais laiks dos tev iespēju paglabt savu (un tavu pasažieru dzīvības). Kā pareizi pateica, vilciens nav automašīna un nevar apstāties uzreiz ja pekšņi kāds to sagribēs.

rīdzinieks , 2009-03-21 23:58:15

Nu ja mašīna apstājās tad mūc prom, tik daudz laika pietiek vienmēr, ja vien nēsi pabraucis zem sarkanā, un pēc tam maksā visu atlikušo mūžu par apskādēto vilcienu.
Par skaņu signālu.
Jā, normālā variantā dzirdams dažrez pat 2km attālumā, bet kad braucu ar auto nevar dzirdēt. Tā nu saulainā laikā tās super kuper diodes ne sūda nav redzamas, skaņu signāls arī nedzirdams -es paveru logu lai 100% pārliecinātos, bet daži laikm brauc nepārliecinājušies.
Dzelzceļniek, neviens jau nevaino mašīnistu, ka viņš tur kādu notriecis, nēesmu dzirdējis arī ka kāds LDZ vainotu, bet vēlreiz atkārtoju, LDZ ir dzaudz ko darīt, lai uzlabotu drošību!

Ogrenietis , 2009-03-22 10:10:44

Ogrēnietim
LDZ var no ādas līst ārā, bet ja paši neievērosim elementāras piesardzības lietas, tad nekāda drošība negarantēs dzīvību! Visām signalizācijām ir tikai brīdinošs un informatīvs raksturs! Bet ievērot vai neievērot tas jau ir katra indivīda ziņā!

Dzelzceļnieks , 2009-03-22 12:02:14

kada jega tam max atrumam, ja visi zin ka regulari kravas vilcieni ogres pargrauktuve brauc pari ar aptuveni 10 km / h?un kapec vajadzetu nenemt vera, k ir stacija, kura vilciens pietur?

mjabele , 2009-03-22 12:13:37

Jēga tāda, ka nav jēgas likt sensorus dažādiem vilcieniem un ātrumiem! Tādas sistēmas nemaz nav! Tāpēc ir noteikts, ka pārbrauktuvei ir jāsāk strādāt, kad vilciens atrodas noteiktā atālumā no pārbrauktuves ņemot vērā vilciena maksimālo ātrumu. Maksimālais ātrums ir 120km/h

Dzelzceļnieks , 2009-03-22 12:29:38

Dzelzceļniekam
No ādas jau nu nav ārā jālien, ir jāiežogo dzelzceļš pilsētu centros un jāizveido normālas pārejas priekš gājējiem, man liekas ka tās ir pavisam elementāras lietas un varu saderēt ka bojā gājēju statistika uzlabosies vismaz par 50%

Ogrēnietis , 2009-03-22 13:39:52

Ogrēnietim
Lai izveidotu pārejas, tad arī pilsētas domei vajag nākt pretī, bet pašlaik Ogres dome domā kā visu "uzkraut" citiem! Žogus nav jēgas likt, bet ja liek, tad viņam jābūt 3m augstam un jāpieslēdz 1000V lai netaisītu caurumus!

Dzelzceļnieks , 2009-03-22 23:36:25

Un summējot visu-CIENĪTIE! Sūdzība netiek pieņemta!
Ievērojiet satiksmes noteikumus! Pirms pārbrauktuves stāv zīme "STOP" tā atrodas 20m no pārbrauktuves luksafora un šādā attālumā pat visbiezākajā miglā ir redzama mirgojošā sarkanā gaisma, par skaņes signālu nemaz nerunājot!

Dzelzceļnieks , 2009-04-04 22:46:11

LDZ TRA notiekumi un citas instrukcijas ir uzrakstotas uz asinim katrs punkts LDZ noteikumos ir negadijums ar smagam traumam vai navi bet ja jus tik gudri tad uz prieksu tad ari jusu asinim uzrakstis kadu jaunu noteikumu vai instrukciju

parmijnieks , 2011-06-15 22:51:04

Vēl vecāku tēmu nevarēji izvilkt?

pārmijniekam , 2011-06-15 23:00:49

Neviens jau neapstrīd drošības pasākumus uz dzelzceļa.
Taču jāatgādina dzelžu ceļiniekiem, ka Ogre ir viena no nedaudzajām pilsētām LV, kuru dzelzceļš pārdalījis uz pusēm un paralizē tās satiksmi.
Peļņa LDZ ir pamatīga- varētu arī padalīties un uzdāvināt Ogrei vismaz vienu tuneli!

p , 2011-06-16 14:17:08

Tātad jārok tunelis.

secinājums , 2011-06-16 16:34:38

Nu tad sākiet jau rakt, te skatos daudzi jau novākušies

Stindzis , 2011-06-17 14:56:40

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet