Dzelzceļa pārbrauktuves
Ar tām pārbrauktuvēm ir galīgs "bezpridjels" vilciens iebrauc Ogres stacijaa uzņem pasažierus pārbrauktuve Jaunogrē jau ciet. Kad vilciens jau pārbraucis pārbrauktuvi tā vēljoprojām paliek slēgta, priekškam??? Tad jaunogrē strādājošais opis tajā būdā neceļ "šlagbaumu" tik ilgi kamēr pasažieri kuri atbraukuši no rīgas visi pāries pāri pārbrauktuvei, kam tas nepieciešams? Ja gājēju ietves ir abās pusēs. Un manuprāt ir muļķīgi ka tik lielā pilsētā kā ogre ir šādas nekārtības.
Varbūt tagad vēl nekas traks nenotiek, bet drīz būs tādi sastrēgumi + vel izbraukšanu uz daugavpils šoseju arī vajag sakārtot! bet to tikai ogrē,Jaunogrē un pārogrē viss ir kārtībā.
bet dzelzceļam jau sen bija jānomaina tā PSRS sistēma!
Piekrītu tev!
tad mēs esam vienīgie? tikai divi kurus tas uztrauc? Ja mēs būtu daudz tad varētu darīt tā, kamēr pārbrauktuve ciet tikmēr turam skaņas signālu (sods nav liels - visus tāpat nenosodīs + vēl jāpierāda ka taurējām) un tā katru dienu....... tikai nezinu kā citiem vadītājiem paziņot kas jādara tad blakusmāju iedzīvotāji ātri tiktu ar to pārbrauktuvi galā...!!!
Kas Jums nepatik uz dzelzceļa pārbrauktūvem?
"Ar tām pārbrauktuvēm ir galīgs "bezpridjels" vilciens iebrauc Ogres stacijaa uzņem pasažierus pārbrauktuve Jaunogrē jau ciet. Kad vilciens jau pārbraucis pārbrauktuvi tā vēljoprojām paliek slēgta, priekškam???"
Dzelzceļa pārbrauktūves signalizācija saka darboties un barjera aizverties pirms vilciens, kas brauc ar maksimālu ātrumu (70-120 km/h), ir piebraucis pie tās(vilciena bremzēšanas ceļš). Drošības nolūkā šis laiks ir pagarināts uz attiecīgo laiku lai automašina ar zemāko ātrumu (3-7 km/h) varētu paspēt atbrīvot šķersojumu ar dzelzceļu. Ja izdarīt aprēķiņus tad šim laikam ir jabūt 20m ./. 3km/h + 850m ./. 120km/h = 0,077h = 4min 33sek
Pēc vilciena pārbraukšanas laika aizturējums ir 10 sek, automatikas pārslegšanai.
Varbūt Jūs piedavāsiet vel pilnīgi noņemt uz visam parbrauktūvēm automatiku un barjeras ???
Igaunijā 1998.gadā ekonomijas nolūkos uz 129 no 236 parbrauktūvēm tika noņemta automatika. Kopš ši laika autovadītāju neuzmanības dēļ notika 119 auto sadursmes ar kravas un pasažieru vilcieniem. Gāja bojā 112 cilvēki !!!
,;
"Ja gājēju ietves ir abās pusēs." ja neeis pamanījis, tad tā g'jēju ietve, kas ir kreisajā pusē nekur tālu neaizved. viņa beidzas pie līkuma. labāk lai cilvēki tur skrien pāri nepārredzamā ceļa posmā? tad būs nākoša sūdzība par to, ka cilvēki vazājas pa ceļa vidu..
Viktora pretenzija tomēr ir pamatota!
Pirms kāda laika pats iesāku diskusiju šajā sadaļā, tikai toreiz tas bija par Ogres pārbrauktuvi. Nu nav tas normāli, ka visa pilsēta tiek paralizēta LDz bezkaunības un nesakārtotās signalizācijas sistēmas dēļ!!!
Ir nācies pabūt daudzās ārvalstīs, un tur pat uz mazākas nozīmes pārbrauktuvēm signalizācija ir labāk sakārtota - barjera aizveras īsi pirms vilciena, un atveras uzreiz pēc tam, kad vilciens šķērso pārbrauktuvi. Es jau biju pieradis pie ilgajām stāvēšanām šeit Latvijā, tāpēc šo gaidīšanas laika atšķirību es nevarēju nepamanīt.
Nevaru piekrist matemātiķim, kas uzskata, ka barjerai Ogrē ir jāaizveras vairāk kā 4 minūtes pirms vilciena parādīšanās.
Pirmkārt: kādā sakarā vilcienam ir jālido ar 120 km/h cauri lielpilsētai, tādejādi patiešām apdraudot cilvēkus un, radod mežonīgo troksni (īpaši, ja no Rīgas nāk grabēdami tukšie vagoni)?
Otrkārt: Vilciena bremzēšana ir nepieciešama tikai ārkārtas gadījumos, ja uz sliedēm ir neizkustināms transporta līdzeklis. Vismaz pie Jaunogres pārbrauktuves ir dežurants, un viņš jau nu par šādiem ārkārtas gadījumiem varētu savlaicīgi ziņot, lai ikdienā mums nebūtu jāgaida šis vilciena bremzēšanas laiks.
Treškārt: Ja ātrums pirms pilsētas tiktu samazināts, arī bremzēšanas laikam un ceļam vajadzētu samazināties.
Ceturtkārt: Ja saskaitītu to kopējo laiku, ko nelietderīgi gadā pazaudējam, stāvot pie pārbrauktuvēm, iegūtu ļooooti iespaidīgu ciparu. Par nelietderīgi izkūpināto degvielu un piesārņoto gaisu nemaz nerunāju.
Un tā var turpināt.
Piektkārt: tas aprēķins ir aplams.
Ogrei šī patiešām ir ļoti liela problēma, jo nepamatoti radot garo mašīnu rindu pie pārbrauktuves, tiek panākts, ka arī uzbraukšana uz Daugavpils šosejas (kreisais pagrieziens) tiek sarežģīta. Tā rezultātā nevajadzīga steiga, stress un pārlieku biežās avārijas īsajā posmā starp sliedēm un šoseju. To nu neviens nevarēs noliegt!
Patiešām - katru reizi, kad barjera tiek nolaista pat tad, kad vilciens nav saskatāms pie horizonta, gribas skaļi signalizēt, jo tas jau ir izmisums. Skaidrs, ka gan LDz, gan Ogres pašvaldībai kārtējo reizi nospļausies par ogrēniešu problēmu. Kāpēc gan domniekiem likvidēt tādu jājamzirdziņu kā tunelis nākošajām vēlēšanām?
Vakar kārtējo reizi stāvēju pie pārbrauktuves(centrālās) kā parasti diezgan ilgi ,un īsinot laiku skatījos apkārt.Gan pa labi , gan pa kreisi skats ir satriecošs-kā neapdzīvotā vietā . Dzelzsceļa malas ir tik nesakoptas, bet tas ir praktiski pilsētas centrs(skats braucot no šosejas ) . Kam būtu jāsakopj šī teritorija?Ja kāds pie privātmājas nenopļauj zāli, vai ziemā nenotira sniegu uzreiz pa krāgu , bet , šeit var kaut krūmi augt- nekā!