Mālkalnes prosp. grandiozs remonts

Kāds trauksmes zvans jāzvana- zelta, sudraba, varbūt plastmasas novada domē? Gājējiem un velosipēdistiem tapt sākušais ceļš no krustojuma ar Upes prospekta skaidras tā aprises - TAS ATKAL BŪS PAR ŠAURU INTENSĪVAJAI CILVĒKU PLŪSMAI! NAV JĀBŪT BŪVNIECĪBAS GURU, būvuzraugam, redzot - pēc daļas ķieģeļbruģu demontāžas platums gan gājējiem, gan velobraucējiem IR NEATBILSTOŠS! Kādi standarti, platumi te plānoti? Nekādi jeb izdomātie!

Gājējs, velobraucējs , 2016-06-05 15:38:24

Kur tagad lielā ķibele? Būvniecības pašā sākuma posmā pielikt platumam adekvātu bruģa akmeņu skaitu? Jeb turpināt darbus tālāk "bez galvas" - nav jau galvaspilsēta, nav Kr. Barona iela Rīgā, kur varbūt aizrādīs par nepilnībām, iesaistot LTV?

Fors Mažors , 2016-06-05 15:50:44

Kāpēc visi paši gudrākie nespēj nekā vairāk, kā tikai rakstīt komentārus?

? , 2016-06-05 16:42:30

Vistrakākais - vienaldzība! Drīz būs par vēlu iestāties par velo lietot tiesībām ...

Klusēt? , 2016-06-05 18:11:22

Jāgriežas pie vēl augstākiem Gudrajiem? Tad ņemtu vērā?

?! , 2016-06-05 18:12:59

Autobraucēji un kastaņas svarīgas par kājāmgājējiem un velosipēdistiem?

Prioritāte Ogrē - kas? , 2016-06-05 18:14:28

Prognoze - blakus celiņam nomīdīts un ar velo izbraukāts ceļš/zaļa zāle, jo samainīties ar pretimbraucošo, pretimejošo varēs tikai, nokāpjot katru reizi no velosipēda. Jeb tomēr jābrauc ar velo pa auto ceļu šajā situācijā? Īpatnība, ko Gudrie nevar iedomāties - pietiek tikai mazliet aizķerties aiz braucoša velosipēda, lai zaudētu līdzsvaru!!!

Reāls , 2016-06-05 18:21:18

Vajadzēja atdāvinātos bruģakmeņus labi saskaitīt, pirms pašiem domniekiem-būvniekiem tie noderētu. Tagad maz cerību uz velosipēdistu briestošo problēmu risinājumu, kamēr kāds augstāks spēks neiesaistīsies.

Acīmredzams , 2016-06-05 23:40:45

viss iet uz to,lai ogrēnieši no Ogres aizietu ....

eh , 2016-06-06 08:00:49

viss iet uz to, lai ogrēnieši no Ogres aizietu...

eh , 2016-06-06 08:01:25

Ja gājēju plūsma par lielu, lai 2 pretēji velosipēdisti samainītos, tad tie mierīgi varētu braukt pa brauktuvi, kā tas paredzēts CSN! Mālkalnes prospekts ir viens no lēnākajiem posmiem pilsētā vispār! Ne auto ātrums, ne intensitāte ne tuvu nav tādi, kā uz šosejas vai Rīgā! Es pusaudža gados - ne īpaši sen, taču veloceliņu vēl nebija vispār - bieži braukāju ar velo, neviens mani neaizķēra. Tagad es ar auto un velobraucēji mierīgajā Ogrē mierīgi sadzīvojam. Tikai gribas uzpīpināt, kad atkal 2 velo brauc blakus nevis viens aiz otra pa Ogres tā jau šaurajām ielām vai arī kad kārtējais veļuks brauc pa brauktuvi posmā no baznīcas līdz Rībelītei, kur ir jauns veloceliņš...

Brom , 2016-06-06 11:21:14

Ja Brom iesaka velosipēdistiem braukt pa brauktuvi, tad Gudro plāni ierīkot sašaurinātu, nepiemērotu veloceliņu ir BUTAFORIJA. Nekas cits neatliek kā iesaistīt Latvijas TV, veloorganizētājus, zinātājus, žurnālistus. Jo Ogres ceļu būvnieki neko nezin par veloceliņu optimālajiem platumiem. Velosipēdu platumiem, gājēju joslu platumiem.

Nav vienalga , 2016-06-06 12:12:17

Uzdevums nākotnei: pa pārāk šauro ceļu aizķeroties māmiņai ar mazuļa ratiņiem un velosipēdistu, kurš apgāzīsies pirmais? Pēc kādas formulas to rēķina? Tāpēc eksperimenta rezultātu iegūšanai vajag tik platus, šaurus Mālkalnes prospekta gājēju un velobraucēju ceļus.

Einšteins? , 2016-06-06 12:21:37

nu nelosipēdisti jau nebūs tie apdraudētākie! Visvairāk cietīs kājāmgājēji,kuriem būs jāuzmanās, lai netrāpītos pa ceļam riteņbraucējiem!

>klusēt? , 2016-06-06 14:38:48

Brīvības ielas veloceliņš ir ļoti liela izgāšanās. Tur pie šķērsielām uz veloceliņu ir izbūvētas diezgan augstas apmales, kas tā īsti velosipēdam nav piemērotas. Ar MTB vēl ir OK, bet pilsētas velosipēdiem Brīvības ielas veloceliņš nav piemērots. Pie katras apmales ir trieciens. Par normālu veloceliņu to var uzskatīt tikai tad, ja nekas tiešām labs nav redzēts.

>Brom , 2016-06-07 07:40:12

Ko par visu šodien savā sanāksmē teiktu Ogres ceļu galvenie speciālisti Sēdē? Arī: sīkums? Būvējiet tālāk, lai... notiek... viss pa vecam... lecam pa vecam... Kastaņu zāģēšanas plāni mums arī ir pārsteigums pēc iedzīvotāju negatīvās attieksmes!

Aitas jeb Auni te dzīvo , 2016-06-07 08:28:14

Tāpat kā mašīnām ir gulošie policisti, tieši tāpat arī riteņbraucēju ātrums jāregulē ar kaut ko

xxx , 2016-06-07 21:02:00

Iedzīvotājiem ir tiesības zināt, cik tad plats būs gājēju un velosipēdistu ceļš Mālkalnes prospektā no krustojuma ar Upes prospektu. Lūdzu, ogrenet, atbildiet. Tāda komentāru rakstīšana kā šeit, neko nerisina un neatrisina. Kurš vēl var atrast atbildi uz šiem jautājumiem? Lūdzam publisku atbildi, jo tas skar daudzus ogrēniešus!

Publiska atbilde tiek gaidīta , 2016-06-09 13:06:13

Kur var lasīt atbildi, kuru sagatavot uzticam OGRENET.lv??? Arī Jums viena alga - blakus autotransportam braucamajai daļai Mālkalnes prospektā pie Kustību apļa gājējiem un velolietotājiem viens ceļa platums (nesen būvēts), pretim Lielveikalam "Elvi" Mālkalnes prospektā - cits, pie Upes prospekta - krustojumā ar Mālkalnes prospektu skaidri redzams - daudz šaurākas šī ceļa aprises? Kad uzbūvēs šauros gājēju ceļus, būs par vēlu. Visi teiks - kāpēc nebrīdinājāt iepriekš?! Kuram tas viss ir tik izdevīgi?

Atbilde, kura kavējas , 2016-06-14 13:29:08

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet