Kāpēc jāiegādājas aplami velostatīvi?
Tiešām, nav saprotams, kādēļ Lielie-Gudrie Ogrē nolēma Mālkalnes centrā iepretim lielveikalam izvietot tādu -jaunu velostatīvu, pie kura nevar droši, ērti saslēgt savu braucamo!!! Vakar visapkārt Rīgas centrā uzskatāmi redzēju, ka parādījušies daudzi jaunie t.sauc. A U G S T I E velostatīvi (1 m augstumā), ko atzīst visa pasaulē! Nevis zemie, kā Ogrē. Pie "augstajiem" velosipēdu var saslēgt pie rāmja!!! Tāda aplama prakse turpināsies? Ogrē neviens neorientējas velobraucēju aktualitātēs jeb vispār neviena amatpersona ar riteni nepārvietojas?
Zemās velonovietnes drīz aizliegs kā nepiemērotu vides infrastruktūras elementu! Aktīvie velo lietotāji to panāks! Nešaubos! Velo lielvalstīs Nīderlandā, Dānijā jau sen to ir apjēguši, kamēr mēs vēl domājam par zaļāko pārvioetošanās līdzekli, veloceliņu attīstību, pareizu, piemērotu novietņu esamību!
Būvvaldē (kāda sakarība!) Apiņa k-gs pārvietojas gan!
pIE oGRES NOVADA PAŠVALD ĒKAS VAKAR velostatīvu nav! Nav nekādu problēmu, ko! - nav Ogrē tāda šķira - velobraucēji! nav tādu gribētāju novietot savu smieklīgo riteni! Nabagie Jūs visi!
Vēl kāda greznība, ko nesagaidīt - sevi cienošās pašvaldībās virs velonovietnēm ir īpaši izstrādāti jumtiņi. Piemēram, Šveicē pat pie daudzdzīvokļu mājām velonovietnes ar jumtiņiem! Miljonu vērtam mūsu Domes ēkas remontam tas būtu 1/10000 daļa Eu!
Mes tak neesam Eiropas savieniba...mums ir citi likumi.Par Niderlandi nerunasim,tur visa satiksme ir pakartota velobraucejiem.
Labi! Vācijā arī ir noteikts standarts augstajiem velo statīviem! I-netā var ieraudzīt, ja vēlaties, rasējumu, kur viss redzams! Augstumi, attālumi, vienas velostāvvietas attālums no otras! Ja novieto velo 30 vai 45 grādu leņķī attiecībā pret ielu vai māju. ...attālumi no sienas, no ielu apmales. Ieteicamie klājumi, veidi un vietas! Viss ir skaidri pateikts, tikai Ogrē izdomā zemos, no aprites jeb modes! izejošos velostatīvu modeļus!!!
Vācija, Dānija, Nīderlande arī nav Eiropas savienība, šie likumi aplami? Vai Ogrē vispareizākie TIE?
Most bike-friendly countries in Europe
1=. Denmark
1=. Netherlands
3. Sweden
4. Finland
5. Germany
6. Belgium
7. Austria
8. Hungary
9. Slovakia
10. UK
Source: European Cyclists' Federation Cycling Barometer. Based on daily cycling levels, bike sales, safety, cycle tourism and advocacy activity
Kopš neatkarības pagājis tik ilgs laiks. Varam brīvi domāt, brīvi pamatot savas domas. Brīvi analizēt un vispareizāk rīkoties! Tomēr mācoties no gudrākiem!
Kopš 2006.g. Rīgā piešķir atzinības zīmi par velo augstā tipa statīvu ieviešanu (RDSD).
Spītīgie licēji, kas neko nezin.
Mālkalnes velostatīva licējiem = Jums piedāvātu personiskās automašīnas durvju atvēršanas mehānismu ierīkot pie auto sliekšņa vai tuvu tam. Patiktu! Būtu ērti? Jeb Jūsu mājokļa ārdurvju slēdzeni ierīkojot bērnudārza vecuma bērnu līmenim piemērotā augstumā!?
Starp citu, aģentūras un svētku Rīga 2014 ietvaros izdotajā bukletā par velostatīvu-velosipēdu renesansi Rīgā, kura veidotāji ir savu jomu profesionāļi, viss lieliski un latviski pamatots ar tekstu, zīmējumiem, attēliem un arī kopijām no pasaules pieredzes!!! (Pieejams arī I-netā latviski un krieviski) Kā varēja kļūdīties, uzstādot zemā tipa velostatīvu Ogrē Mālkalnes centrā?