Bedre pie bedres
Kamēr citi uztraucas par kaut kā izbraucamu Kalna ielu pie Mūzikas skolas, diez vai bez atgādināšanas Atbildīgie ir redzējuši pagājušās vasaras "apvedceļu" Zaķu un Kranciema/Sūnu ielas sadurē! Ja turpinās remontu Brīvības ielā, te mašīnas t.sk. autobusus vajadzēs pārnest ar rokām vai helikopteri! Pārliecinieties! Katastrofa!
Paskaties uz Mālkalnes ielu, :D
Tā ir gan vissakarīgākā
Arī Zilokalnu prospekts neatpaliek
Arī sakarīgs :)
šodien pa radio intervēja jauno satiksmes ministru, skaidri un gaiši pateica, ka ir divas bedru remonta tehnoloģijas,- ar auksto asfaltu līdz 5 grādiem, un ar karsto, kad ir siltāks laiks, pie kam, minēja, ka pēc tehnoloģijas vecai jāizzāģe, un tad iepilda karsto asfaltu un tā tālāk. jautājums, cik bieži pie mums zāģē ārā veco ?
jā, pie mums nezāģē. Uzskatu, ka LATVIJĀ CEĻU KVALITĀTE UZLABOSIES:
1. Kad sāks prasīt garantiju padarītajiem darbiem
2. Fūres caurbraucošās maksās tranzītu (ko LV atškīrībā no kaimiņvalstīm dara)
3. Mūsu lielie pārvadātāji maksās attiecīgu gada nodokli auto....... esmu dzirdējusi, ka dažas fūres pamanās nomaksāt 30 latus gadā.......
4. būs caurspīdīgi iepirkumi, jo ja esi paņēmis rokas naudu..........kā lai prasi kvalitāti, ja esi jau nopirkts?
5.
ber solija,ka pec tas lielas brauksanas to celu pa kuru bija apvedcels remontes,tiesam Zaku/Kranciema un Sunu ielas ir vissliktakie celi Ogre.
Grīvas prospekts ar rullē.
Konkursu par krutaako bedrainaako taku!
pirmo vietu dabus Kranciema un Sunu iela
nesaprotkapec katru gadu remonte Parogres gatvi,bet pilsetas centra Kranciema,Sunu,Zaku ielas gadiem neviens neko nedara.