Par p/a "Mālkalne" "kvalitatīvajiem" pakalpojumiem

Šodien ir 2009.gada 20.jūlijs. Pārtraukta jebkāda ūdens piegāde Rīgas ielā 6 mājas 10. sekcijā no pl.15-00 bez jebkādiem brīdinājumiem. Piezvanot uz avārijas dienesta tel. 65022262 pateica, ka kaimiņu mājā avārija un ūdens būšot pēc stundas. Tagad ir pl.18-50, bet no ūdens "ne smakas". Visi zvani uz slaveno avārijas dienestu uzzināt kaut ko par ūdeni no pl.17-00 līdz 18-50 ir veltīgi, klausuli neviens neceļ. Ja nu tiešām notiek kaut kāda avārija ar siltumapgādes vai ūdens sistēmu dzīvoklī, kam un uz kurieni zvanīt, ja neatbild šis avārijas dienesta tālrunis??? Tāda ir slavenā p/a 'Mālkalne' iedzīvotāju apkalpošana ar dzīvokļu apsaimniekošanas maksu par kv.metru, kas ir augstāka nekā analogiskos Rīgas pašvaldības apsaimniekošanas uzņēmumos (40 sant. pret 35 sant par kv.m.)!!!

Andris , 2009-07-20 18:57:51

Ta tam jabut jo ir monopols un Vilcans atkal stastis pasakas

Krīze , 2009-07-20 20:22:13

tikai visu māju iedzīvotāju STREIKĀ- ir spēks!!!!!!!

kas atbalsta????? , 2009-07-20 20:40:19

Kā izpaudīsies iedzīvotāju streiks - nemazgās traukus vai neskatīsies televizorus?

Jao Mins , 2009-07-20 21:44:39

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet