Par p/a "Mālkalne" "kvalitatīvajiem" pakalpojumiem
Šodien ir 2009.gada 20.jūlijs. Pārtraukta jebkāda ūdens piegāde Rīgas ielā 6 mājas 10. sekcijā no pl.15-00 bez jebkādiem brīdinājumiem. Piezvanot uz avārijas dienesta tel. 65022262 pateica, ka kaimiņu mājā avārija un ūdens būšot pēc stundas. Tagad ir pl.18-50, bet no ūdens "ne smakas". Visi zvani uz slaveno avārijas dienestu uzzināt kaut ko par ūdeni no pl.17-00 līdz 18-50 ir veltīgi, klausuli neviens neceļ. Ja nu tiešām notiek kaut kāda avārija ar siltumapgādes vai ūdens sistēmu dzīvoklī, kam un uz kurieni zvanīt, ja neatbild šis avārijas dienesta tālrunis??? Tāda ir slavenā p/a 'Mālkalne' iedzīvotāju apkalpošana ar dzīvokļu apsaimniekošanas maksu par kv.metru, kas ir augstāka nekā analogiskos Rīgas pašvaldības apsaimniekošanas uzņēmumos (40 sant. pret 35 sant par kv.m.)!!!
Ta tam jabut jo ir monopols un Vilcans atkal stastis pasakas
tikai visu māju iedzīvotāju STREIKĀ- ir spēks!!!!!!!
Kā izpaudīsies iedzīvotāju streiks - nemazgās traukus vai neskatīsies televizorus?