Saiešanas, diskusijas, par Ogres brendu

"Brends (Lielie gudrie iesaka nelietot vārdu "zīmols") mums ir par visu — par produktiem, pakalpojumiem, uzņēmumiem, slavenībām un valstīm. Mērķtiecīgi, apzināti un stratēģiski veidots brends palīdz kļūt pamanītam, saprastam, iegaumētam, novērtētam, iekārotam un pieprasītam." ...................Tik daudz pūļu un naudas jau ieguldīts šajā sakarā par Ogri, viss noklusis, nevienam vairs nevajag?

Helmanis iesāka kādreiz, kur palika , 2017-06-29 21:35:27

Teikt, ka „tagad zīmols ir iegājies“ nav nekas cits kā lēts populisms. Cilvēkus var pieradināt pie visa – pie komunisma, pie komunālajiem dzīvokļiem, pie deficīta un rindām veikalos. Un cilvēks, kas ir pieradis pie neērtas taburetes, nemaz neiedomāsies, ka var būt arī citādāk.
Tas, ka cilvēks ir pieradis pie kaut kā slikta, nav iemesls, lai turpinātu pie šī sliktā turēties. No visa sliktā ir jāatbrīvojas, jo, ja kaut kas ir slikts, tas nevis ar laiku kļūst labāks, bet gan visu apkārtējo velk uz leju, aplipinot to ar savu negatīvo ietekmi.
Jā, man nepatīk vārds zīmols, un es to nelietošu. Uzskatu, ka tas ir nodarījis lielu kaitējumu valstij, tautai un biznesam, un turpina to nodarīt vēljoprojām.
Būsim atklāti – cilvēki Latvijā nezina un nesaprot, kas ir zīmols (brends) un kāda no tā jēga. Turklāt, cilvēki ne tikai nezina, bet arī negrib to zināt. Zīmols Latvijā nav populārs. Un nebūs populārs tik ilgi, kamēr to sauks par zīmolu, nevis par brendu.
Vārds zīmols skan kā mīzols (pat negribas domāt par asociācijām, kuras rada šis vārds).
Vārds brends skan citādi. Tas skan lepni, trekni un ienesīgi. Brends ir brangs. Labi nobarots. Pelnošs un labklājību nesošs. Un tas ir pareizi – jo tā tas patiešām arī ir. Brends ir kā labi nobarots ruksis, ko saimnieks var izdevīgi pārdot.

http://www.parbrendu.lv/ , 2017-06-29 21:42:17

kur tad slavenais Ogres brends palika? Tak baigās štukas tika izmestas, taisija kautkādus logu utt. Vis tā arī palika? Zero???

aha , 2017-06-30 08:29:27

Zīmols un mīzols ir radniecīga izcelsme vārdam ols (alus). tāpēc viņu sapratīs vienmēr. Ir pat testi, kā cilvēks ātri pielāgojas samaisītiem burtiem vārdos un saprot teksta jēgu. Mājiens, ka vārds asociējas ar čurāšanas autoru nebūs patiess, jo čurātāja sinonīmā ir jāmaina vairāki burti, nevien kārtība, tādēļ tas ir attālākas cilmes apzīmējums un nesaistās ar jēdzienu - zīmols. Savukārt - brends ir ar negatīvu pieskaņu, jo asociējas ar smagu māju īpašnieku problēmu - koka vēzis - brants, tāpēc viņam ir netīra, pretīga asociācija.

Manuprāt , 2017-06-30 08:57:45

Tomēr, ja lēnām ieklausās - čurāšana cilvēkiem ir saprotamāka kā māju vēzis - brants. Vidējam latvietim vārds brants diez vai kaut ko izsaka, jo koka mājas, un kurās vēl ieperinājies brants, pieļauju, - nav nemaz tik daudz. Drīzāk ar eiroremonta siltinātām (nepareizi siltināTĀM) MĀJĀM PILNA VISA LATVIJA. bEZ TAM TAD JAU VĀRDS "VĒZIS" arī asociatīvi slikts vārds, kaut arī pareizi sagatavots (no ūdens nācis) ņamm, cik gards.

Kur palika Helmaņa aktivitātes , 2017-06-30 09:52:30

Centās privātpersonas-mākslinieki, centās OMS audzēkņi, ieguldīja pašvaldība projektosi ne mazas summas - pieaicinot ekspertus... Visas, izrādās, tādas manipulācijas ar ogrēniešiem bijušas. Jā, kam tas bija vajadzīgs? Darbības imitācija, meklējot brendu? Profesionālis Ainārs Brencis (MĀRKETINGA VADĪBAS METOŽU IZMANTOŠANA LATVIJAS PAŠVALDĪBĀS
promocijas darbs, www) ar savu jau gatavu darbu par Ogri arī vairs nav nepieciešams? Visu jāsāk no jauna?

Sāksim visu no jauna? , 2017-06-30 10:08:22

Piemēram, Ogres identitāti izsaka dabas kategorija, kuras iztecēji ir reljefs (pārsvarā Zilie kalni), mežs (priede kā simbols) un ūdeņi (Ogre, Daugava). Salīdzinot ar Jūrmalu vai Siguldas novadu, Ogres identitātes vēstījums ir mazāk spēcīgs un atrodas nišā (dabas kategorija), kuru aizņem Jūrmala. Izmantojot dabu, kā zīmola idejas platformu, Ogrei nepieciešama atšķirība no teritorijām, kuru identitāte arī balstās uz
126 lp.
to pašu kategoriju. Piemēram, uz konkurējošo teritoriju fona, Ogre varētu izcelties kā dabiska un kompakta vieta dzīvei un atpūtai Rīgas tuvumā.
Līdztekus Ogrei, monostrukturālas identitātes teritorijas ir Talsi, Tukums, Bauska, Madona, Salaspils, Saldus, Dobele, Krāslava, Alūksne, Olaine, Gulbene un Limbaži. To identitātes uzbūve balstās uz dabas (Talsi, Tukums, Krāslava, Dobele, Madona), vēstures (Bauska, Gulbene) un retāk uz vietējā biznesa/produktu (Olaine, Salaspils, Limbaži) kategorijām, kuras Latvijas mērogā aizņem citas pašvaldības. Precīzāk izsakoties, dabas aspektā, plašākā šā jēdziena izpratnē, pirmajā vietā Latvijā ir Jūrmala un Sigulda. Pārējās teritorijas šajā kategorijā, attiecīgi dala otro, trešo, ceturto vietu. Tas pats attiecas uz vēstures kategoriju, kuras līderi ir Cēsis un Kuldīga. Teiktais nozīmē, ka att...

No A.Brenča promocijas darba , 2017-06-30 10:27:06

Tev vienam vārdiskā caureja?

? , 2017-06-30 10:32:10

Ogres, Rēzeknes un Jēkabpils vienojošais apstāklis ir to zemie zīmola uztveres rādītāji. Ogres novadam ir neproporcionāla teritorijas lietojuma aspektu uztvere (investēšana 34.3%, dzīvesvieta 60.3%, tūrisms 05.0%), monostrukturāla identitātes uzbūve, zems mārketinga integrācijas līmenis, zema teritorijas diferencēšanas spēja.

130 lp. turpat , 2017-06-30 10:35:27

Kurš neko nesaprot, tam šķiet, ka "skrienamais".

Viendienītim , 2017-06-30 10:38:32

Izskatās, ka tikai vienam nav tas skrienamais.

fakts , 2017-07-01 11:46:16

Nauda iztērēta, bet rezultāta nekāda.

Fakts , 2017-07-01 12:24:14

Kā nanoūdes Rīgā, kā plikais karalis/pasakā.

Fakts1 , 2017-07-01 12:26:34

Es nesaku kaņdža,es saku-dzimtenīte un zini,grādi no tā nemainās!

Gold , 2017-07-03 14:51:43

Kam tas var attiekties

Mēs piedāvājam individuālos, komerciālos un biznesa kredītus ar ļoti minimālām gada procentu likmēm, kas ir tikpat zemas kā 3% no 1 gadu līdz 50 gadu ilgam atmaksas periodam uz jebkuru pasaules daļu. Mēs izsniedzam kredītus no EUR 10 000 līdz EUR 500 000 000. Mūsu aizdevumi ir labi apdrošināti, lai nodrošinātu maksimālu drošību, ir mūsu prioritāte.

Ieinteresētās personas man jāsazinās, izmantojot e-pastu

Aizdevēja vārds: Justin Williams
Aizdevēja e-pasts: unique2aal@gmail.com

  INFORMĀCIJA PAR PAKALPOJUMU

NAME:
KREDĪTĀS MAKSĀJUMS:
ILGUMS:
PHONE #:
VALSTS:

  Piezīme. Lai saņemtu plašāku informāciju, visi e-pasta ziņojumi jānosūta uz mūsu e-pasta adresi unique2aal@gmail.com

Justin Williams , 2017-07-23 13:13:36

Piedalies diskusijā

Atzīmējot opciju Atcerēties mani Jūsu vārds un e-pasta adrese tiks saglabāti, un turpmāk, komentējot rakstus vai veicot ierakstus forumā, nebūs jāievada pa jaunu.
x aizvērt šo paskaidrojumu
(?)
 

Ogrenet