Atgriezties pie raksta

Modernizēs dzelzceļa stacijas arī Ogres, Ķeguma un Lielvārdes novados

Viena no VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) prioritātēm ir dzelzceļa pasažieru infrastruktūras pakāpeniska sakārtošana, nodrošinot visiem Latvijas iedzīvotājiem un nākotnē, arī viesiem, ērtu, pieejamu un mūsdienīgu dzelzceļa infrastruktūru.

LDz augusta beigās izsludināja iepirkumu par 48 staciju un pieturas punktu projektēšanu un būvniecību, lai tuvāko gadu laikā nodrošinātu dzelzceļa infrastruktūru, kas būs pielāgota jaunajiem pasažieru vilcieniem. Iepirkums bija sadalīts sešās daļās, iekļaujot arī vienotās informatīvās apziņošanas un videonovērošanas sistēmu ieviešanu. Kopējā paredzamā līgumcena ir 53,3 miljoni eiro.


Iepirkuma trešajā sadaļā "paaugstināto platformu būvniecība dzelzceļa līnijā Rīga-Krustpils" darbi plānoti 12 stacijās. Prognozēts, ka stacijas "Šķirotava", "Gaisma", "Dole", "Ikšķile", "Jaunogre", "Ogre", "Pārogre", "Ciemupe", "Ķegums", "Lielvārde", "Jumprava" un "Skrīveri" tiks modernizētas par kopējo summu 12,5 miljoni eiro. Līguma darbības laiks paredzēts 1050 dienu.


Tāpat iepirkumā iekļauta daļa par vienotās informatīvās apziņošanas un videonovērošanas sistēmu ieviešanu. To paredzēts ieviest Rīgā un visās 48 modernizējamās stacijās. Prognozētā līgumcena ir 5,8 miljoni eiro un līguma darbības laiks plānots 1050 dienu.


Katrā stacijā un pieturas punktā tiks izbūvētas paaugstinātas platformas, modernas un funkcionālas nojumes, soliņi un velonovietnes, taktilās joslas un taktilās vadulas, apziņošanas un videonovērošanas sistēma, tiks izvietotas vienota standarta informatīvās norādes, kā arī pieejas platformām cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Vienlaikus projektā paredzēta atsevišķu pieturas punktu pārnešana uz iedzīvotājiem ērtāku atrašanās vietu, kā arī atsevišķu sliežu ceļu pārbūve.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/48894

2021. gada 11. janvārī, 10:45, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Māmiņai • 2021. gada 13. janvārī, 20:09
Un kā māmiņām un cilvēkiem ar invaliditāti vispār nokļūt uz perona no tuneļa? Uzlabojumi vajadzīgi, bet jāsaglabā vai jāatjauno arī vēsturiskās vērtības.
Nesaprot • 2021. gada 13. janvārī, 15:27
Tagad saprotams, kāpēc apzināti neviens negrasās remontēt vidējā perona nojumi! Lai TAGAD, 2021.gadā, ATZĪTU - tā ir tik noplukusi, ka nav vērts neko vēsturisku jeb simbolisku saglabāt. Tas nekas, ka nevienā citā pilsētā nekas tamlīdzīgs nav. Un māmiņa ar ratiņiem pirmkārt uz peronu Rīgas virzienā no tuneļa līmeņa normāli nevar piekļūt kopš paša sākuma ...
gucis • 2021. gada 13. janvārī, 10:51
Kāpēc nav Salaspils, Aizkraukles, bet toties ir Gaisma, kur labi ja dienā 10 cilvēki iekāpj vai izkāpj. Kad taisa autobusu pieturas, tad nojumes paredz. Kā būs ar dzelzceļa?

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet