Atgriezties pie raksta

"OSCar" defekts liedz iegūt medaļu

Portugālē, Fronteira ciematiņā, noslēgušās trīspadsmitās 24 stundu sacīkstes, kur ar ogrēnieša Andra Dambja konstruēto automašīnu "OSCar O24H" piedalījās arī latviešu ekipāža Andris Dambis/Igors Skoks/Māris Saukāns. Pēc daudzsološās kvalifikācijas un lieliskiem pirmajiem apļiem sacensībās naktī "OSCar" spēkratam atteicās darboties ātrumkārba...

Sacensības latviešiem sākās ļoti daudzsološi - kvalifikācijā Andris Dambis uzrādīja ātrāko apļu laiku. Startā ātrāki gan izrādījās portugāļu ekipāža, kuras sastāvā brauca tāds zināms sportists kā bijušais F1 braucējs Pedro Lamī un piloti J. P. Fontes, L. Silva, A. Koimbra ar automašīnu ''BMC-MBW''. Pirmās sešas stundas Latvijas ekipāža Portugāles 17 kilometrus garajā, šaurajā trasē turējās ļoti labi, neatkāpjoties no līderiem. Lai gan septītajā stundā latviešus apsteidza franču ekipāža, braucot ar automobili ''Case Buggy Nissan'', pēc četrām stundām otro vietu izdevās atgūt.

Tobrīd trasē bija pavadītas 11 stundas, liela daļa ekipāžu jau saskārās ar pirmajām tehniskajām problēmām un boksos atradās gandrīz puse no dalībniekiem. Arī galvenos konkurentus, kas pretendēja uz līdera pozīciju, bija piemeklējušas neveiksmes. Otrajā vietā pabijusī ekipāža trasē bija kūleņojusi un pagāja stunda līdz automašīnu atvilka uz boksa zonu, ceturtajā vietā esošajai ekipāžai bija problēmas ar stūres mehānismu, bet pirmajā vietā braucošie bija kļuvuši ievērojami lēnāki. Andris Dambis, kas tobrīd pilotēja ''OSCaru'', pirmajai vietai bija pietuvojies jau cerīgi tuvu un pēc degvielas uzpildīšanas aiztraucās naksnīgajā trasē.

Diemžēl pēc mirkļa rācijā tika saņemta ziņa, ka ir problēma ar ātrumkārbu, kas atteikusies strādāt. Pēc automobiļa atvilkšanas uz remonta zonu un tā apskates, bija skaidrs, ka ir jāmaina ātrumkārba. Latvijas komanda pieņēma lēmumu sacensībās dalību pārtraukt, jo tās nomaiņa prasītu vismaz trīs stundas un pretendēt uz godalgotu vietu vairs nebija iespējams.

Iepriekšējo gadu Latvijas ekipāžas rezultāti: 2005. gadā 2. vieta, 2006. gadā astotie, 2007. gadā pēdējā aplī, nolūzuša motora klaņa dēļ, izstāšanās, atrodoties ceturtajā vietā, 2008. gadā ekipāža Dambis/Skoks/Saukāns atkal kāpj uz goda pjedestāla, izcīnot 3. vietu, bet 2009. gadā izstāšanās treniņbrauciena pirmajā aplī, kad atteicās strādāt “OSCar24” motors.

Mērķis sasniegt finišu pirmajiem 24 stundu sacensībās Portugālē pilotiem Andrim Dambim/Igoram Skokam/Mārim Saukānam paliek nemainīgs.

Informāciju sagatavoja

Iveta Kaminska
LAF 4x4 komisijas preses sekretāre

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/sports/15754

2010. gada 30. novembrī, 15:17, Sports
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Michelle Babby • 2012. gada 7. decembrī, 15:50
Mani sveicieni maniem mīļajiem visā šajā country.I am Michelle Babby Anderson.I esmu priecīgs pierādīt un pasludinām jums visiem, ka kundze Džesika Valensija ir darījuši to vēlreiz uz mani un manu family.She deva man un manai ģimenei aizdevumu 350000lvl lai man enpower manu uzņēmējdarbību un maksāt savus bērnus skolai fess.I jāatzīstas, ka es esmu vislaimīgākais sieviete uz zemes today.you var arī sazināties ar viņu pa e-pastu: info.atlantic124@gmail.com
d • 2010. gada 1. decembrī, 16:59
Kapēc uzreiz" OSCar defekts"?? Vienkārši tāds ir autosports..

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet