Ozoliņš izcīna pirmo vietu
Biķernieku trasē 19. jūnijā Rīgā aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta trešais posms. Lietainajos laika apstākļos ogrēnietis Ēriks Ozoliņš 2500 Street klasē izcīnīja pirmo vietu, pārņemot arīvadību kopvērtējumā.
Latvijas vasaras autosprints čempionāta posms Biķernieku trasē risinājās trešo reizi un atkal sacensības tika aizvadītas lietus apstākļos. Pēc rīta puses lietusgāzēm trase jau bija paspējusi apžūt, taču, pirmajām automašīnām stājoties uz starta, lietus atsākās. Šādos laika apstākļos sacīkstes allaž kļūst interesantākas, bet rezultātu lielā mērā nosaka pareiza riepu izvēle.
Ogres Tehniskā Sporta kluba vadošais braucējs ogrēnietis Ēriks Ozoliņš šoreiz sacīksti aizvadīja ar divejādām emocijām. 2500 klasē Ozoliņš ierindojās tikai devītajā vietā. Tas skaidrojams ar lietainam laikam neatbilstošām sporta slick tipa riepām. Sarunā ar osports.lv Ozoliņš atzina, ka pirms elkoņa veida līkuma, strauji bremzējot, nezidevās savaldīt auto, par mata tiesu izvairoties no sadursmes ar betona sienu. Turpinot pirmo piegājienu, nācās braukt pāri zaļajai zonai, par to saņemot 10 sekunžu sodu.
Daudz labāk veicās 2500 Street ieskaitē. Pirmajā braucienā ar Volkswagen Golf 3 tika uzrādīts ātrākais laiks – 6:07,218, apsteidzot tuvāko sekotāju Edgaru Poriņu par nepilnām desmit sekundēm. Otrajā reizē ogrēnietis atkal palika nepārspēts – 6:02,494, uzvarot arī summā – 12:09,712, bet otrās vietas ieguvējs Jānis Ivanovskis (BMW 318ti Compact) tika apsteigts par nepilnām 18 sekundēm – 12:27,037.
2500 klases kopvērtejumā Ēriks Ozoliņš 17 braucēju vidū ar 47 punktiem atrodas augstajā piektajā pozīcijā, trīs punktus zaudējot trešajai vietai, bet 21 absolūtajam līderim Marekam Matvejevam. Citāda situācija vērojama 2500 Street grupā, kur, pateicoties uzvarai Biķerniekos, Ozoliņš 16 konkurentu vidū redzams tabulas augšgalā – 64 punkti, otrajā vietā esošajam Mārtiņam Gūtmanim ir 56 puntki. Priekšā ir vēl trīs posmi, un nav šaubu, ka Ozoliņš kādā no klasēm kāps uz goda pjedestāla.
Latvijas vasaras autosprinta čempionāta ceturtais posms būs 17. jūlijā Kandavas lauksaimniecības tehnikuma braukšanas mācību poligonā. Pērn šī trase tika atzīta par tehniski sarežģītāko un prasīja lielu meistarību no braucēju puses. Šosezon rīkotāji ieplānojuši pamainīt apļa konfigurāciju. Kandavas sacīkstes ir interesantas arī ar to, ka pirms mačiem nenotiek treniņi un pirms starta visi braucēji ir vienādās pozīcijās.
"Ogres TSK" mērķu ietvaros ir darbošanās motorsportā un augstu rezultātu sasniegšana autosportā un citos motorsporta veidos. Tāpat "Ogres TSK" vēlas sekmēt jaunatnes un visu interesentu piedalīšanos autosporta un citu motorsporta veidu nodarbībās. Pilsētās, novados, uzņēmumos, firmās, mācību iestādēs mērķtiecīgi attīstīt, atbalstīt un veicināt autosporta un citu motorsporta veidu pasākumus. Risināt autosporta inventāra sagādes jautājumus. Veicināt draudzīgu attiecību attīstību ar citeiem autosporta klubiem un biedrībām. Izmantot ekskluzīvas reklāmas un tirdzniecības tiesības sporta atbalstītājiem.
Pašlaik "Ogres TSK" meklē sponsorus un atbalstītājus, lai varētu sekmīgi turpināt savas patreizējās gaitas autosportā.
Arī šogad vasaras sprinta rīkotāji turpina sadarbību ar Kumho riepu piegādātajiem un sacensību dalībniekiem tiek piedāvāta īpaša cena. Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji 2010. gada sezonā: Point Transaction Systems, Tehniskaisveikals.lv, Auto24.lv, Autodekor.lv, Baltikums apdrošināšana, Fixbox.
Informatīvais atbalsts no žurnāla AutoEuro, iAuto.lv, jauniauto.lv, nightlife.lv, burnout.lv.
2010. gada 1. jūlijā, 08:13, Sports
Ogrenet


