Atgriezties pie raksta

Frontālajā sadursmē uz A6 gājis bojā "Audi" vadītājs Foto

Šodien ap plkst.16 uz autoceļa Rīga-Daugavpils, starp Ogri un Ciemupi, notika automašīnu "Audi" un "Renault" frontāla sadursme, pēc kā viens no autovadītājiem palika iesprostots savā transportlīdzeklī.

Negadījuma vietā ieradās vairākas policijas ekipāžas, VUGD un mediķu brigādes.


Lai ārsti piekļūtu cietušajam autovadītājam, ugunsdzēsējiem glābējiem vajadzēja zāģēt nost automašīnas jumtu, pēc kā cietusī persona uzreiz tika ievietota Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta automašīnā. 


Piektdien, 18.martā, kļuvis zināms, ka 1986.gadā dzimušais "Audi 80" vadītājs gājis bojā. Traumas guvuši vēl divi – 1988. un 1983.gadā dzimuši – vīrieši.


Kā portālam Ogrenet pastāstīja 1963.gadā dzimušais automašīnas "Renault Laguna" vadītājs, kurš negadījumā nopietnas traumas neguva, viņš devies virzienā uz Ciemupi, kad pretī braucošā automašīna pēkšņi mainījusi joslu un uztriekusies viņa vadītajam transportlīdzeklim.


Sadursmes vietā atļautais maksimālais braukšanas ātrums ir 80 kilometri stundā, turklāt apdzīšana šajā ceļa posmā ir aizliegta.


Pēc avārijas satiksme tika bloķēta braukšanas abos virzienos.


Ceļu satiksmes negadījuma iemeslus skaidros policija.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/policija/35028

2016. gada 17. martā, 16:57, Policija, VUGD, slimnīca
Ogrenet

Jaunākie komentāri

ooo... • 2016. gada 22. martā, 09:29
Bieži cilvēki pārvērtē savas spējas manevrēt uz ceļa...tapēc ari sanāk bīstamas situācijas!Būsim vienkārši uzmanīgāki...
R • 2016. gada 18. martā, 16:55
Juri - Tas 90% ir no auto vecuma atkarīgs, jaunajām mašīnām priekšas detaļas taisa no mīksta metāla, kas triecienu absorbē... jaunākm mašīnām attiecībā pret vecākām lanžeroni un rāmis un visa pārējā konstrukcija veidota tā, lai sadursmes brīdī tev neiestumtu klēpī motoru, bet lai tas motors paietu zem auto (bieži vien jaunākām mašīnām motors pat paliek savā vietā, jo auto priekšpuse caur lanžeroniem sadala triecienu uz pārējo auto konstrukciju, nenodarot tik lielu skādi vienlaikus mīkstinot triecienu vienā punktā... tāpat ar stūres stieņiem - tie ir veidoti lai neiedurtos tev plaušās... vecās mašīnās par tādām ekstrām nedzirdēsi... tā ir vesela zinātne ar eksperimentiem un aprēķieniem , un visu pārējo. Lielisks uzskates materiāls ir crash testi - salīdzini 1990 g. auto un 2010.g. auto . Apskaties un izvērtē pats.... auto kas ir 20 gadus jaunāks par otru, tev ir daudz lielākas iespējas izdzīvot.
juris • 2016. gada 18. martā, 16:11
tas nav no automasinas vecuma atkarigs nevar zinaat kur bijis trieciens un kur pectam atsitusies otra automasina,pedejaas mulkibas

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet