Atgriezties pie raksta

Divas avārijas uz A6 šosejas Foto

Mainās ne tikai laika apstākļi, kad sausumu aizvieto lietavas, slapjš sniegs, atkala vai citi rudens un ziemas mēnešiem raksturīgie nokrišņi, bet arī dienas gaišās stundas kļuvušas īsākas. Abi šie faktori paaugstina avāriju iespējamību uz šosejām. Risks vēl palielinās, ja pie spēkratu stūres sēžas nepieredzējuši vai pārgalvīgi autovadītāji, tāpat arī nogurums pēc smagas darba dienas ietekmē autovadītāju reakciju un koncentrēšanos.

Otrdien, 9. novembrī, ap pulksten 22 uz Rīga-Daugavpils (A6) šosejas krustojumā pie šosejas tilta sadūrās vieglais automobilis "Audi" un smagā automašīna "Volvo". Pēc draugiem.lv publicētajām bildēm var secināt, ka "Audi" vadītājs, braucot no Ogres centra uz A6 autoceļa, centies pagūt iekļauties šosejas satiksmē pirms smagais auto šķērsojis minēto krustojumu. Vieglā automobiļa vadītājs, šķiet, nenovērtēja otrā spēkrata ātrumu un patieso attālumu no ceļu krustošanās vietas. Šoferīša nepacietība beidzās ar pamatīgu sadursmi, kas vieglo auto pārvērta metāllūžņu kaudzē.

Arī dienas tumšajā laikā 11. novembrī pēc plkst. 16 pie "Elkšņiem" uz Rīga-Daugavpils šosejas (virzienā uz Daugavpili) vieglais automobilis "Opel" ieskrēja priekšā braucošajā "Audi" automobilī. Arī šeit negadījuma vietā ieradās ceļu policijas darbinieki. Pēc veicamajiem pierakstiem un auto vadītāju liecību uzklausīšanas vajadzēja atbrīvot ceļu. Ja "Audi" izdevās iedarbināt un bez citu palīdzības novietot ceļa malā, tad otro spēkratu, lai citiem netraucētu pārvietošanos pa A6 šoseju, ceļu policisti automašīnu aizvilka ar trosi.

Esiet prātīgi uz ceļa un padomājiet par drošību. Lēnāk brauksim, tālāk tiksim.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/policija/15601

2010. gada 11. novembrī, 19:50, Policija, VUGD, slimnīca
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Lunis • 2010. gada 17. novembrī, 18:52
Sviests : Ceļu "Projektētāji" tā ir Latvija katastrofa , jau pāris gadus esmu šo tēmu pētījis un varu ar 100% pārliecību teikt ka vismaz 50% ceļu NEPROJEKTĒ , tos vienkārši "Aizņemas" no kādiem jau gataviem risinājumiem vai vēl banālāk nozog no gatavu projektu bāzēm. Godīgākie šos projektus kāutkā puslīdz adaptē konkrētiem vietējiem apstākļiem tie kas lielāki cūkas un rijīgāki pat to nedara . Ja reķina ka projektēšana IZMAKSAS ir ļoti augstas tas ir viens no mehānismiem KĀ rodas "ietaupītā nauda" . Viens no klasiskiem šādiem variantiem liekas RĪGAS -- Daugavpils rekonstrukcija Ķegumā , iedomājieties OBJEKTU maģistrālu šoseju kur "Projektētāji" nepamanīja 2 Upes!!! Nepamanija veco šoseju !!! Nepamanija arī pilsētas infrastruktūrā esošus gajēju ceļus un neiedomājās kā "Gajēji" noklūs līdz pieturām un pari šosejai :):)
Sviests • 2010. gada 17. novembrī, 10:43
Ar to krutstu nekas nav kārtībā, to pierāda daudzās avārijas tajā vietā, lūk tā! Ja uz papīra viss ir Ok, tad dzīvē tas nestrādā un tas ir jāņem vērā. Tā barjera traucē gan tiem kas griežas Ogrē, gan tiem kas griežas uz Pārogres pusi ārā no Ogres.
?? • 2010. gada 13. novembrī, 21:45
Pabaksti ar pirkstu kurā lapā jālasa ;)

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet