Atgriezties pie raksta

Jaunai sievietei par vaļasprieku kļuvusi skandelēšana un dzeršana Ogres veikalos

21. oktobra vakarā Ogres novada pašvaldības policija saņēma izsaukumu uz veikalu ''Top'' Ogrē, Mednieku ielā. Tur veikala apsargi jau pašu spēkiem bija aizturējuši kādu 1991. gadā dzimušu sievieti, kura veikala telpās brīvi lietojusi alkoholu un, skaļi uzvedoties, traucējusi pircējiem un personālam. Sieviete nogādāta policijas dežūrdaļā, kur viņai sastādīts administratīvais protokols.

Taču acīmredzami šo jauno dāmu nekādi nespēj nobaidīt nokļūšana policijas iecirknī, jo jau nākamajā dienā sieviete atkal ļāvusies vecajiem netikumiem. Šoreiz gan iedzert un paskandalēt dāma bija nolēmusi Vidus prospekta ''Maximas'' veikalā. Arī šeit viņu jau bija aizturējuši veikala apsargi un policijas darbinieki viņu jau otro dienu pēc kārtas atkal nogādāja iecirknī. Pie policijas ēkas durvīm sieviete no rokas somiņas izmetusi un saplēsusi alkohola pudeli, kā arī ar visai iespaidīgu necenzētu vārdu palīdzību izlamājusi policijas darbiniekus.

Šoreiz dāmai sastādīts arī protokols par nepakļaušanos policijas darbinieku likumīgajām prasībām un alkohola lietošanu sabiedriskā vietā.

Tiesa gan, šādu uz līdzīgu protokolu jaunajai sieviete savākusies jau paprāva kaudzīte, jo, neskatot abus iepriekš minētos gadījumus, dāma policijas redzes lokā šī gada laikā vien jau nokļuvusi trīs reizes.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/policija/15434

2010. gada 25. oktobrī, 11:39, Policija, VUGD, slimnīca
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Lunis • 2010. gada 26. oktobrī, 15:36
2010-10-26 15:22:54 : Sarunas labāk rakstīt tulīt diktafonā jo UZ DIKTAFONA baigi maz veitas to ierakstam sanāk , būs sīki burti un vēlāk grūti salasīt.
vNoslēpumainais klients. • 2010. gada 26. oktobrī, 15:22
Noslēpumainais klients. Slepenā pircēja pakalpojums. Kontrolpircēja pakalpojums Mystery Shopping — tā ir personāla Slepenais pircejs darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic “slepenais pircējs”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo “slepenais pircējs” vērtē situāciju tipiska klienta acīm. “Slepenajiem pircējiem” ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamat atšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā. Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais pircējs», Jūs iegūsit sekojošo: * informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā; * informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti; * informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu; * informāciju par konkurentiem; * apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem; * personāla apmācību efektivitātes novērtējumu. * novērtējumu par Jūsu darbinieku ārējo izskatu, cik prasmīgi viņi ir pārdošanā/ piedāvāšanā * mēs uzdosim papildus, Jūsu sagatavotus jautājumus, un novērtēsim pārdevēju zināšanas par produktiem/ pakalpojumiem * papildus visam, ir iespēja ierakstīt sarunas uz diktofonu vai veikt fotoreportāžu Tel: 29662955 Ar cieņu- Jūsu slepenais pircējs.
Lunis • 2010. gada 26. oktobrī, 10:02
2010-10-26 10:00:51 : Liekas viņa savu mēķi būs sasniegusi VISI RUNĀ , pievērš uzmanību tieši tāds ar bija šī šova iemesls un būtība:)

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet