Atgriezties pie raksta

Iedzīvotāja: Kāpēc dažos dīzeļvilcienos ir jāmaksā par ātrumu?

Sākot ar 2.janvāri atsevišķiem dīzeļvilcieniem posmā Rīga – Lielvārde noteikta 20 santīmu piemaksa par ātrumu. Portāla Ogrenet lasītāja Elīna jautā, kāpēc akciju sabiedrība "Pasažieru vilciens" (PV) par to nav informējusi savlaicīgi un kas notiks ar mēnešbiļetēm?


"Kāpēc PV par izmaiņām savā cenu politikā vienmēr paziņo pēdējā brīdī, nerēķinoties ar saviem klientiem – pasažieriem?" raksta Elīna. PV oficiālajā interneta vietnē www.pv.lv šādu jautājumu uzdot jau bija pasteidzies kāds cits dīzeļvilcienu pasažieris, kuram tika atbildēts, ka no PV jau savlaicīgi esot izsūtītas preses relīzes, kā arī informācija uzreiz izvietota PV mājas lapā.


"Kas notiks ar tiem cilvēkiem, kuri ir iegādājušies mēnešbiļetes un plānoja izmantot dīzeļus? Kas notiks ar cilvēkiem, kuri izmanto mobily?” turpina Elīna. Telefonsarunā ar portālu Ogrenet PV pārstāve Jana Priedniece paskaidroja, ka arī menešbiļešu īpašniekiem un mobily lietotājiem būs jāpiemaksā minētie 20 santīmi. "Vilcieni, kam ir noteikta piemaksa par ātrumu, ir visnoslogotākie un vispiepildītākie. Piemaksas mērķis ir mazināt šo vilcienu pārblīvējumu. Tas darīts arī pēc tam, kad saņemtas vairākas sūdzības no tālāko pieturu pasažieriem, kuri mēro tālo ceļu uz Rīgu un izjūt diskomfortu," norāda I.Priedniece. Cilvēki no Daugavpils, Madonas un Zilupes apkaimes esot neizpratnē, kāpēc Pierīgā dzīvojošie izmanto tieši šos dīzeļvilcienus nevis brauc ar elektrovilcieniem, kuri, viņuprāt, kursējot itin bieži.


I.Priedniece gan mierina, ka šīs piemaksas nekādi neietekmēšot mēnešbiļešu cenas: "Tās paliks pašreizējā apmērā, ļaujot pasažieriem pašiem izvēlēties, ar kuru no vilcieniem mērot ceļu". Tas nozīmē, ja gribēsiet braukt ar ātrajiem dīzeļiem, tad tomēr nāksies vien šķirties no papildus 20 santīmiem, kas būs jāsamaksā biļešu kontrolierim, pretī saņemot biļeti par veikto piemaksu.


Darba dienās piemaksa par ātrumu noteikta vilcieniem: Nr.619 Madona – Rīga (plkst.7.05 no Lielvārdes, plkst.7.20 no Ogres); 615 Zilupe – Rīga (plkst.7.38 no Lielvārdes, plkst.7.53 no Ogres); 617 Daugavpils – Rīga (plkst.10.27 no Lielvārdes, plkst.10.40 no Ogres); 616 Rīga – Zilupe (16.52 no Rīgas); 618 Rīga – Daugavpils (17.25 no Rīgas); 620 Rīga – Madona (plkst.19.07 no Rīgas).

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/atbildam/22864

2013. gada 8. janvārī, 20:34, Viedokļi un intervijas
Oļegs Visockis

Jaunākie komentāri

7.20 ex-pasažieris • 2013. gada 15. janvārī, 17:01
šorīt braucu 7.20, un man piemaksu nepieprasīja (braucu ar abonemetbiļeti), jo bija beigušās piemaksas biļetes!! tā ka kādam varbūt var paveikties dēļ pasažieru daudzuma (visi gan sēdēja, atšķirībā no iepriekšējiem laikiem).
7.20 ex-pasažieris • 2013. gada 14. janvārī, 18:00
infogather 2013-01-14 12:23:21 ja jau 18.37, kur iet 6 vagoni un cillvēki stāv kājās, tad kāpēc gan viņi (PV) nevar norīkot 4+4 vagonus?? tas vispār būtu labi, kur 6 vag cilvēki stāv kājās. PV ir 11 6vagonu sastāvi, pēc maniem aprēķiniem vajadzētu būt 15 reisiem blakus (pik stundās vakarā) visos virzienos ar 6 vagoniem; kur 6 vagonos stāv kājās, tad var norīkot 4+4 vagonus, un 6vagonnieks atliktu citurienei. kādreiz taču uz Jūrmal gāja 4+4 vagoni.
Joro • 2013. gada 14. janvārī, 14:13
Jana Priedniece paskaidroja, ka arī menešbiļešu īpašniekiem un mobily lietotājiem būs jāpiemaksā minētie 20 santīmi Piemaksas nekādi neietekmēšot mēnešbiļešu cenas: "Tās paliks pašreizējā apmērā, ļaujot pasažieriem pašiem izvēlēties, ar kuru no vilcieniem mērot ceļu". Kkas bik neiet kopā :D

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet