
VSAA no 3.decembra pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību, ārkārtējās situācijas laikā no šī gada 3.decembra līdz 2021.gada 11.janvārim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē visos klientu apkalpošanas centros.
Elektroniski VSAA pakalpojumus var pieprasīt portālā Latvija.lv:
-izmantojot "E-iesniegums VSAA pakalpojumiem",
-izmantojot "Iesniegums iestādei", rakstot iesniegumu brīvā formā.
Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 atstāt VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs (izņemot Rīgā, Talejas ielā 1).
Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot konsultacijas@vsaa.gov.lv. Sazināties ar VSAA klientu apkalpošanas centriem var telefoniski vai nosūtot jautājumus elektroniskajā pastā.
Informāciju sagatavoja Iveta Daine,Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras preses sekretāre
2020. gada 2. decembrī, 20:15, Aktualitātes
Ogrenet