Atgriezties pie raksta

VSAA no 3.decembra pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), lai ierobežotu Covid-19 vīrusa  izplatību, ārkārtējās situācijas laikā no šī gada 3.decembra līdz 2021.gada 11.janvārim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē visos klientu apkalpošanas centros.

Elektroniski VSAA pakalpojumus var pieprasīt portālā Latvija.lv:


-izmantojot "E-iesniegums VSAA pakalpojumiem",


-izmantojot "Iesniegums iestādei", rakstot iesniegumu brīvā formā.


Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 atstāt VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs (izņemot Rīgā, Talejas ielā 1).


Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot konsultacijas@vsaa.gov.lv. Sazināties ar VSAA klientu apkalpošanas centriem var telefoniski vai nosūtot jautājumus elektroniskajā pastā. 


Informāciju sagatavoja Iveta Daine,Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras preses sekretāre 

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/48589

2020. gada 2. decembrī, 20:15, Aktualitātes
Ogrenet

Par šo rakstu vēl nav saņemts neviens komentārs.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet