Atgriezties pie raksta

SIA "Ogres Namsaimnieks" gada nogalē ievieš jauninājumu klientu apkalpošanā

Gada nogalē SIA “Ogres Namsaimnieks”, rūpējoties par vieglāku un ātrāku saziņu ar klientiem, pilnveidojis telefoniskās komunikācijas pakalpojumu Avārijas dienesta (65022261), Klientu apkalpošanas nodaļas (65049114), Finanšu nodaļas (65049109, 65049127) un lietvedes (65049100) tālruņa numuriem. 

2019. gada decembrī šiem numuriem testa režīmā pieslēgta tā sauktā zvanu pārvaldnieka funkcija, kas nodrošina automātiskās atbildes un informē klientus, ja tālruņa numurs, uz kuru viņi zvana, ir aizņemts vai viņi ir piezvanījuši ārpus darba laika.


Kā zināms, iedzīvotāji, zvanot uz SIA “Ogres Namsaimnieks” Avārijas dienesta tālruņa numuru, var pieteikt bojājumus, tajā skaitā arī elektroapgādes sistēmas bojājumus, diennakts režīmā. Lai nesadārdzinātu iedzīvotājiem pakalpojuma izmaksas, Avārijas dienestam nav dispečeru un uz zvaniem atbild paši Avārijas dienesta darbinieki – santehniķis vai metinātājs, kas strādā attiecīgajā maiņā. Pirms savienojuma ar Avārijas dienesta tālruņa numuru atskanēs automātiskā ziņa par to, ka saruna tiks ierakstīta, un klienti tiks informēti, ja līnija būs aizņemta. Līdz šim, līnijai esot aizņemtai, klients dzirdēja vien to, ka telefons “sauc”, radot iespaidu, ka telefona līnija ir brīva un darbinieks neceļ klausuli.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/45592

2019. gada 29. decembrī, 10:54, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Atbilde xxx • 2020. gada 2. janvārī, 11:11
Avārijas dienesta puši vienmēr visu izdara ko var uz to brīdi izdarīt.
To dakteris • 2020. gada 2. janvārī, 11:06
Noteikti....jo SIA tirliņi nav spējīgi ne pacelt ne atbildēt
Dakteris • 2020. gada 2. janvārī, 00:39
Atsevišķiem personāžiem, kuri te izpaužas, uzreiz vajag savienojumu ar cita veida tālruņa numuriem!

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet