
Informācija par klientu portālu e.ogresnamsaimnieks.lv 
Kopš 2019.gada 17.maija SIA "Ogres Namsaimnieks" klientiem – daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašniekiem, ir pieejams klientu portāls e.ogresnamsaimnieks.lv (turpmāk – Klientu portāls). Šobrīd Klientu portālā ir reģistrējušies vairāk kā 1200 lietotāji.
Pēc reģistrēšanās tendencēm Klientu portālā novērots, ka jaunu lietotāju reģistrācija ir aktīvāka mēneša sākumā un beigās, kas ir izskaidrojams ar to, ka šajā laikā ir ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu nodošanas periods.
Pirms SIA "Ogres Namsaimnieks" reorganizācijas klientiem arī bija pieejams klientu apkalpošanas portāls. Iepriekšējā klientu apkalpošanas portāla klientu dati nav pārnesti uz jauno Klientu portālu, tādēļ būtiski ir tas, ka Klientu portālā ir jāveic reģistrācija no jauna.
Dzīvokļu īpašniekiem ir vairākas iespējas, kā reģistrēties Klientu portālā:
1. Izmantojot Swedbank, SEB bankas un Citadele bankas autorizācijas iespējas;
2. Aizpildot reģistrācijas iesniegumu SIA "Ogres Namsaimnieks" Klientu apkalpošanas nodaļā;
3. Nosūtot reģistrācijas iesniegumu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pasta adresi info@ogresnamsaimnieks.lv.
Klientu portālā ir iespējams:
1. Apskatīt saņemtos rēķinus un redzēt rēķinu apmaksu;
2. Nodot un apskatīt ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus, kā arī redzēt ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas derīguma termiņus;
3. Apskatīt mājas lietu - šobrīd sadaļa “Mājas lieta” ir izstrādes stadijā un sistemātiski tiek papildināta ar dokumentiem, kuri klientiem līdz šim nav bijuši pieejami elektroniski;
4. Sadaļā "Dokumenti" SIA "Ogres Namsaimnieks" ir uzsācis ievietot aktuālus dokumentus, kā piemēram, aptaujas anketas, kuras tiek ievietotas daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pastkastītēs, lai dzīvokļu īpašniekiem būtu ērtāk iepazītes ar tām un nepieciešamības gadījumā izprintēt un aizpildīt;
5. Sadaļā "Saziņa" var uzdot vispārīga satura sev interesējošus jautājumus;
6. Citas iespējas.
SIA "Ogres Namsaimnieks" klientiem, kuri izmanto mobilos telefonus ar Android operētājsistēmu, ir pieejama mobilā aplikācija “WebNAMS”, kura sniedz tieši tās pašas iespējas, ko Klientu portāls.
SIA "Ogres Namsaimnieks" atgādina, ka ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus Klientu portālā ir iespējams nodot no tekošā mēneša 25.datuma līdz nākošā mēneša 1.datumam ieskaitot, pārējā laika periodā šī iespēja nav aktivizēta. Lai Klientu portālā nodotu ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus ir jāatver sadaļa “Skaitītāji”, jāievada ūdens patēriņa skaitītāju rādījumi laukos "Jaunais rādījums" un jānospiež poga "Saglabāt". Pēc pogas "Saglabāt" nospiešanas parādīsies zemāk redzamais attēls ar paziņojumu par rādījumu pieņemšanu un laika atskaiti no 5 līdz 1.
Par Klientu portāla biežāk uzdotajiem jautājumiem SIA "Ogres Namsaimnieks" ir izveidojis informatīvu materiālu, ar kuru klientiem ir iespējams iepazīties SIA "Ogres Namsaimnieks" mājas lapā https://www.ogresnamsaimieks.lv, sadaļā "Pakalpojumi", "Biežāk uzdotie jautājumi".
Ja SIA "Ogres Namsaimnieks" klientiem ir jautājumi par Klientu portālu, aicinām vērsties SIA "Ogres Namsaimnieks" Klientu apkalpošanas nodaļā (Mālkalnes prospektā 3, Ogrē,), zvanīt uz tālruņa numuru 65049114 vai sūtīt e-pastu: info@ogresnamsaimnieks.lv.
2019. gada 8. oktobrī, 09:55, Aktualitātes
Ogrenet
Jaunākie komentāri
To ko izsūta namsaimnieks nemaz atvērt nevar,laikam ar galīgu vecu proggrammu stradā,vai arī neprot!
Tekstu lasiji? Izlasi, nebūs muļķīgu jautājumu.
Vai uz e-pastu vairs nevar aisutit skaititaju radijumu?