
Sākusies publiskā apspriešana par satiksmes pārvadu pār dzelzceļu Ogrē
Lai nodrošinātu satiksmes drošību Ogres pilsētā un samazinātu relatīvo nedrošības rādītāju (nopietnu negadījumu skaitu), šķērsojot dzelzceļu Kalna prospektā, Ogrē, Ogres novada pašvaldība 2019.gada 12.jūlijā ir uzsākusi plānotā satiksmes pārvada pār dzelzceļu Kalna prospektā, Ogrē publisko apspriešanu.
Publiskā apspriešana norisinās no 2019.gada 12. jūlija līdz 2019.gada 15.augustam. Dokumentācija pieejama ŠEIT.
Būvniecības ieceres prezentācija „Pārvada šķērsojuma pār dzelzceļu Kalna prospektā, Ogrē”, Ogres nov., būvniecībai, notiks 2019.gada 30.jūlijā plkst. 16.00 Brīvības ielā 33, Ogrē, Lielā zālē, 3.stāvā.
Projekta ietvaros paredzēts izbūvēt un aprīkot Kalna prospektā, Ogrē, satiksmes pārvadu, kas sekmētu drošu Ogres iedzīvotāju un pilsētas viesu pārvietošanos un aizsargātu viņu dzīvību un veselību.
Galvenie būvniecības ieceres risinājumi:
- pārvada konstrukcijas garums pa tā asi sastāda 187,5m;
- no abām pārvada pusēm pieejās paredzētas atbalsta sienas (no Daugavas upes puses 58,74m un no Upes prospekta – 56,82m);
- Kalna prospekts uz satiksmes pārvada paredzēts ar divām satiksmes joslām –katru 3,75m platu ar malas joslas drošības platumu līdz bortakmenim –0,50 m abās pusēs;
- maksimālais garenslīpums pārvada posmā sasniedz 7.85%;
- gājēju/velo satiksmes nodrošināšanai projektēta telpa -3,5m platumā aiz drošības barjeras un aiz brauktuves izceltas atvairapmales;
- pārvada konstrukcijas ir paredzētas no monolīta dzelzsbetona.
Iepazīties ar publiskās apspriešanas dokumentiem iespējams Ogres novada pašvaldības ēkas 4.stāva vestibilā, Brīvības ielā 33, Ogrē, Ogres nov., Ogres novada pašvaldības centrālās administrācijas ēkā administrācijas darba laikā.
Atsauksmes par izstrādāto dokumentāciju var iesniegt līdz š.g. 15.augustam (pasta zīmogs) vai nosūtot izmantojot epastu: ogredome@ogresnovads.lv
2019. gada 13. jūlijā, 10:56, Aktualitātes
ogresnovads.lv
Jaunākie komentāri
man vairāk par tiem 80 000 interesē kas notika ar to miljonu, kurš ir šā gada budžetā paredzēts automašīnu tunelim zem dzelzsceļa.
dubults neplīst : Labāk iztērēt 80 000 par izpēti , nekā uzbliezt pašu tuneli pa 8.000.000 un bolīties "Kāpēc labāk nepalika" !? .. Bartiņa laikā Ogres rajons izmeta 10.000Ls Veloceliņa projektam no Ķeguma uz Lielvārdi , to kolhoznieki kuri kopš bērnības kratās bleķa kastēs pat līdz bodei aiz stūra netaisījās celt ne toreiz ne tagad , ne vispār jelkad..
izmeta 80 000 par tuneļa attīstību tagad būvēs tiltu. varbūt abus kopā, pa tuneli uz vienu pusu un pa tiltu atpakaļ? un arī otkats dubultā!