Atgriezties pie raksta

Uz Ķeguma HES tilta būs platuma un ātruma ierobežojums

Uz Ķeguma HES tilta atjaunošanas darbu dēļ ieviesti vairāki ierobežojumi, tostarp platuma gabarīta ierobežojums, informē VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Sākušies atjaunošanas darbi uz Ķeguma HES tilta autoceļa Inciems–Sigulda–Ķegums (P8) 73,75. km. Līdz ar to būvdarbu zonā ir noteikts ātruma ierobežojums 30 km/h un platuma gabarīta ierobežojums 2,75 m uz tilta braucamās daļas. Uz tilta ir pastāvīga reversā satiksme; transportlīdzekļi, kuri ir platāki par 2,75 m, šo tiltu būvdarbu laikā šķērsot nevarēs.


Būvdarbus uz tilta veic SIA "Viadukts". Būvdarbu pasūtītājs ir AS "Latvenergo" un VAS "Latvijas Valsts ceļi", darbus paredz pabeigt 2019. gada oktobrī. Būvdarbu laikā tiltam atjaunos siju pretkorozijas aizsardzību, nomainīs tilta deformācijas šuves un uz brauktuves ieklās jaunu segumu. Bez tam vēl aptuveni 200 m garā posmā, no tilta līdz krustojumam ar autoceļu Rīgas HES–Jaunjelgava (P85), veiks segas pārbūvi.


2014. gadā AS Latvenergo veica Ķeguma HES hidrotehnisko būvju remontdarbus un, kaut arī tilts bija šķērsojams ar pārtraukumiem, uz paša tilta darbi netika veikti. 2017. gadā SIA "Ostas celtnieks" veica autoceļa P8 segas rekonstrukciju posmā no Daugavpils šosejas (A6) līdz tiltam (73,127.-73,627. km).

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/42119

2018. gada 20. augustā, 09:46, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

>Lunis • 2018. gada 20. augustā, 21:43
Diez cik pengas no šī remonta džagas sev izfektēs, tie jau visur klāt,kur nauda apgrozās!
Lunis • 2018. gada 20. augustā, 16:46
Diez cik ilgi rekonstruēs tos 100m ielas , ja 500m pagajušajā gadā rekonstruēja liekas 7 mēnēšus:):)
>Minivat • 2018. gada 20. augustā, 12:34
Nav nemaz jocīgi! Kad būvēja HES ar roku darbu, tad būvei piešķirtos līdzekļus neizzaga. Pie šodienas sistēmas, kāda patlaban valda Latvijā, remonti jātaisa katru gadu un pēc iespējas ilgāk, jo liela daļa no finansējumu ir jāiepravī lielo priekšnieku kabatās un tad ir jārada darbu imitācija un bieži jāveic visādi "remonti", lai šeftēšanās noritētu nemanāmi un bez aizķeršanās.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet