Atgriezties pie raksta

Ievēlētas Ogres novada pašvaldības domes komitejas

Ogres novada pašvaldības domes ārkārtas sēdē 19.jūnijā tika ievēlēts pastāvīgo komiteju sastāvs.

Saskaņā ar likumu "Par pašvaldībām" pašvaldības domes no domes deputātiem ievēlē pastāvīgās komitejas, kuras sagatavo jautājumus izskatīšanai domes sēdē, sniedz atzinumus jautājumos, kas ir attiecīgās komitejas kompetencē, pašvaldības nolikumā noteiktajā kārtībā kontrolē pašvaldības iestāžu darbu, izskata pašvaldības iestāžu budžeta projektus un iesniedz tos finanšu komitejai, apstiprina un kontrolē pašvaldības iestāžu izdevumu tāmes, kā arī veic citus pienākumus atbilstoši pašvaldības nolikumam.


Likums paredz, ka katram deputātam jābūt vismaz vienas domes komitejas loceklim.
 
Ogres novada pašvaldības domē saskaņā ar novada pašvaldības nolikumu darbojas 4 pastāvīgās deputātu komitejas – Finanšu komiteja, Tautsaimniecības komiteja, Izglītības, kultūras un sporta jautājumu komiteja un Sociālo un veselības jautājumu komiteja.
 
Finanšu komiteja ievēlēta 13 locekļu sastāvā: Egils Helmanis, Dzintra Mozule, Gints Sīviņš, Antra Purviņa, Edīte Strazdiņa, Artūrs Mangulis, Juris Laizāns, Sarmīte Kirhnere, Edvīns Bartkevičs, Jānis Iklāvs, Māris Siliņš, Dainis Širovs, Ilga Vecziediņa.


Likums par pašvaldībām nosaka, ka Finanšu komiteju vada domes priekšsēdētājs.
 
Tautsaimniecības komitejā darbosies 8 deputāti: Juris Laizāns, Dainis Širovs, Gints Sīviņš, Edīte Strazdiņa, Egils Helmanis, Māris Siliņš, Jānis Latišs, Jānis Iklāvs.
 
Izglītības, kultūras un sporta jautājumu komitejā arī ievēlēti 8 deputāti, un tie ir: Artūrs Mangulis, Antra Purviņa, Mārtiņš Leja, Gints Sīviņš, Jānis Iklāvs, Dzirkstīte Žindiga, Dzintra Mozule, Jegors Laptevs.
 
Tikpat lielā sastāvā strādās arī Sociālo un veselības jautājumu komiteja, kurā ievēlēti: Ilga Vecziediņa, Māris Siliņš, Dzintra Mozule, Antra Purviņa, Dainis Širovs, Dzirkstīte Žindiga, Mārtiņš Leja, Jegors Laptevs.
 
Katrai komitejai no sava vidus ir jāievēlē komitejas priekšsēdētājs un priekšsēdētāja vietnieks (kā minēts iepriekš, Finanšu komiteju vada domes priekšsēdētājs – to nosaka likums "Par pašvaldībām"). Komiteju vadītāju un viņu vietnieku ievēlēšana paredzēta otrdien, 20.jūnijā.
 

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/39017

2017. gada 19. jūnijā, 14:57, Aktualitātes
www.ogresnovads.lv

Jaunākie komentāri

Arturo • 2017. gada 20. jūnijā, 14:03
Jā, manguli nevajag ne domē, ne mūzikas skolā. Bet kur rodas tādi vēlētāji, kas par tādiem simulantiem balso?
Kom • 2017. gada 20. jūnijā, 09:39
Cik nejauši, ka rakstā komiteju sastāvos vadītāji un vietnieki jau norādīti 1. un 2. pozīcijā vēl pirms komiteju vadītāju faktiskās ievēlēšanas.
zika • 2017. gada 20. jūnijā, 09:34
Izrādās par darbu komisijās deputati saņem naudu, tāpēc ir svarīgi pēc iespējas daudzās komisijās darboties.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet