Atgriezties pie raksta

"Fazer Latvija" pērn apgrozījusi 24.23 miljonus eiro

Vienas no Latvijā lielākajām maiznīcām "Fazer Latvija" apgrozījums 2016.gadā sasniedza 24.23 miljonu eiro, kas ir par 12.23% vairāk salīdzinājumā ar 2015.gadu, informē uzņēmums.

Veiksmīgi strādājusi kūku ražotne Ogrē, kas tika atvērta 2015.gada rudenī, uzņēmums nostiprinājis pozīcijas maizes tirgū segmentos ar pievienoto vērtību un saldumu tirgū. "Fazer Grupas" apgrozījums 2016.gadā sasniedza 1.6 miljardus eiro, kas ir 2% pieaugums, salīdzinot ar 2015.gadu. 2017.gada sākumā sasniegts "Fazer Grupas" mērķis – visos šokolādes produktos tiek izmantots tikai 100% atbildīgi iegūts kakao.


Uzņēmums sasniedzis galvenos izvirzītos mērķus – uzlabot rentabilitāti, nostiprināt pozīcijas maizes tirgus segmentos ar pievienoto vērtību un nodrošinot eksporta apjomus uz Somiju un pārējām Baltijas valstīm.


Maizes tirgus Baltijā, tostarp arī Latvijā, turpina samazināties. Vienlaikus pircēji arvien vairāk izvēlas maizi mazākās porcijās un maizi ar augstāku pievienoto vērtību. Arī veikalos rīkoto cenu akciju spiediens joprojām ir liels. Lai sekmīgi attīstītos, uzņēmumiem ir jāpiedāvā maizei jaunas garšas un formāti. "Fazer" "Kefīra baltmaize" ir lielisks piemērs tam, ko mūsdienās vēlas un sagaida patērētāji. Ogrē ceptā maize ir atzīta par 2016.gada veiksmīgāko jauno produktu maizes kategorijā Latvijā un Lietuvā, un tā šobrīd ir ceturtā pirktākā baltmaize Latvijā. 


"Mūsu pieredze rāda un mēs ticam, ka maizes tirgus attīstības pamats ir jauni unikāli produkti. Tāpēc uzņēmuma mērķis 2017.gadā ir turpināt strādāt šajā virzienā, piedāvājot to, ko sagaida pircēji – jaunus produktus, kas atbalsta veselīguma tendences. Tikko Latvijas tirgū pircējiem ir pieejama jaunā Dārzeņu maize, kuras receptūrā vairāk nekā trešā daļa miltu ir aizstāta ar dārzeņiem. Šī maize jau atzīta par "Fazer" veiksmes stāstu Zviedrijā un Somijā," komentē "Fazer Bakery Baltic" rīkotājdirektors Mindaugs Snarskis.


Neraugoties uz to, ka saldumu tirgū vērojams kritums, "Fazer Latvija" ir sasniedzis pārdošanas apjomu pieaugumu. "Fazer" šokolāde ar veseliem lazdu riekstiem joprojām ir vislabāk pārdotais produkts, pircēju uzmanību ir ieguvušas arī četras jaunās "Karl Fazer Travel" šokolādes. Jāatzīmē, ka "Faze"r saldumu portfelī 2016.gadā atgriezās "Domino" cepumu zīmols.  


2016.gads "Fazer Grupai" kopumā bijis veiksmīgs, neto apgrozījums palielinājās par 2 procentiem, sasniedzot 1.6 miljardus eiro, uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas ir 52.7 miljoni eiro, kas ir par 19% vairāk nekā 2015.gadā. "Fazer Grupas" kopējais investīciju apjoms pērn sasniedza 105 miljonus eiro.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/38377

2017. gada 6. aprīlī, 16:20, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

pēdējaā vieta ... • 2017. gada 9. aprīlī, 21:31
Strādāt var tikai tie kam ir ar ko tur nokļūt ,vai kas tanī apkārtnē dzīvo ...citiem tas sagādā tur nokļūt problēmas ,jo par to nav padomāts ,vai uzskata ka cilvēki skries rindām un stundām ,lai nokļūtu darbā un pēctam mājās ..................................
sveta • 2017. gada 7. aprīlī, 14:37
4 maiņas taču pēc tam brīvs?
ghghghg • 2017. gada 6. aprīlī, 22:49
Kā nu ne. Nostrādina cilvēkus pa 4 maiņām pēc kārtas bez atpūtas un ēšanas un tik rauš naudu, atmetot strādniekiem kapeikas. Toties ofisā sēdošie kafijo un skaita sviedru naudu.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet