Atgriezties pie raksta

Ogres peldbaseina apmeklētāju skaits ik gadu pieaug

Ogres novada pašvaldības aģentūras "Ogres namsaimnieks" struktūrvienības "Neptūns" ēkā Ogrē, Meža prospektā 9, atrodas ne vien tādas aģentūras apakšvienības kā Ogres peldbaseins un veselības veicināšanas un profilakses nodaļa.

Šobrīd draudzīgi sadzīvo arī  vairāki nomnieki – Ogres novada sociālā dienesta Ģimenes atbalsta dienas centrs, Neredzīgo biedrība, SIA "Ogres rajona slimnīca" Ambulatorā nodaļa un ārstu privātprakses. 


Pēdējo gadu laikā ievērojami mainījies ēkas vizuālais tēls, kas šeit atnākušajiem ļauj labāk orientēties un atrast vajadzīgo, kā arī audzis baseina apmeklētāju skaits.


Jau vairāk nekā divus gadus P/A "Ogres namsaimnieks" struktūrvienību "Neptūns" vada Sandra Hanzena. Viena no prioritātēm, ko, stājoties amatā, izvirzīja jaunā vadītāja, bija ēkas ārējā un iekšējā vizuālā tēla pilnveidošana, lai ikvienam apmeklētājam nepārprotami būtu skaidrs, kur viņš ir ieradies un kādi pakalpojumi šeit pieejami.


Orientēties ēkā daudz vieglāk
"Vēlos teikt paldies vadībai, kura manas ieceres atbalstīja, un ēka ir ieguvusi ne vien jaunu vizuālo noformējumu, bet tika mainīta arī kabinetu numerācija, jo, manuprāt, nebija pieņemami, ka ēkas 4. stāvā atrodas 8. kabinets. Šobrīd jautājums ir atrisināts, un pirmajā stāvā kabinetu numerācija sākas ar "1", bet ceturtajā ar "4", kā tam loģiski jābūt. Domāju, ka šobrīd ikviens, kurš apmeklē "Neptūnu", var orientēties un atrast vajadzīgo pakalpojumu. Arī peldbaseina telpā pie sienas ir izvietoti labi pārredzami un skaidri noteikumi, kas apmeklētājam jāievēro. Tika padomāts, lai ēku arī no ārpuses padarītu vizuāli pievilcīgāku. Pirmais solis jau sperts – pie ēkas ieklāts jauns bruģis, un ceru, ka šovasar izdosies realizēt arī otro soli – veikt apkārtnes apzaļumošanu," stāsta S.Hanzena. Viņa priecājas, ka sakopta vide pozitīvi ietekmē ne vien kadru mainību, bet veicina arī baseina apmeklētāju skaita pieaugumu, par ko nepārprotami liecina skaitļi.


Bonusā – pirtis
Ja 2013.gadā Ogres peldbaseinu apmeklēja 6069 cilvēki, tad 2016.gadā viņu skaits pieaudzis līdz 7952. "Viens no bonusiem ir tas, ka baseina apmeklējuma cenā joprojām iekļauti arī pirts pakalpojumi, kas nenoliedzami priecē. Pie mums pieejama sauna, kurā var sasniegt 90 grādu karstumu, un arī tvaika pirts ar aromātu. Daudzos peldbaseinos par saunas apmeklējumu prasa papildus samaksu, bet Ogrē, kopš strādāju "Neptūna" vadītājas amatā, nav mainījusies pat maksa par baseina apmeklējumu," stāsta S.Hanzena. 


Trešdienas – senioru dienas
Baseina grafiks ir noslogots, jo ūdens priekus bauda četru skolu audzēkņi, strādā četri peldēšanas treneri, ar kuriem noslēgts sadarbības līgums, darbojas Ogres peldēšanas klubs, trīs reizes nedēļā – otrdienās, ceturtdienās un sestdienās – S.Hanzenas vadībā notiek ūdens aerobikas nodarbības, kuras apmeklē arī vīrieši. Baseina pakalpojumus izmanto arī dažādas iestādes un organizācijas, piemēram, uzņēmums no Saulkalnes un Latvijas Gaisa spēki. "Darbdienās baseina celiņi ir noslogoti, un arī brīvdienās apmeklētāju skaits sasniedz ap 400 cilvēku dienā. Īpaši liels noslogojums ir laikā no pulksten 14 līdz pulksten 20. Domājot par mūsu pensionāru ērtībām, kuri vēlētos atnākt pabaudīt pirts priekus, kā arī papeldēt mierā un klusumā, kas nodarbību laikā ne vienmēr iespējams, trešdienās jau aptuveni gadu, kā paši to nosacīti dēvējam, esam ieviesuši senioru dienu. Skolu audzēkņi trešdienās baseinu neapmeklē, tāpēc baseina celiņi ir mazāk noslogoti, un šajā dienā seniori, sākot jau no pulksten 9, var gan netraucēti peldēt, gan apmeklēt pirtis (pārējās darbdienās pirtis var baudīt tikai, sākot no pulksten 16). Cilvēki to novērtējuši, un informācija izskrējusi pilsētā kā spalvas vējā, jo daudzus apmeklētājus priecē pirts siltums. Tā kā baseins strādā no septiņiem rītā līdz pulksten 22 vakarā un apmeklējumu laikā nav iespējams nodrošināt pilnu sanitāro apkopi, mums ir ieviests arī jauninājums – sanitārās stundas, kas ilgst no pulksten 8 līdz 12, reizi mēnesī. Šonedēļ skolām ir brīvlaiks, un šajā nedēļā arī būs sanitārās stundas," stāsta "Neptūna" vadītāja.


Jāseko informācijai par baseina noslodzi
Jautāta, kur apmeklētāji var iegūt informāciju par baseina noslogojumu, S.Hanzena skaidro, ka šāda informācija regulāri pieejama un tiek atjaunota aģentūras mājaslapā www.ogresnamsaimnieks.lv, novada mājaslapā www.ogresnovads.lv, ir izvietota "Neptūna" ēkā pie kases, kā arī to var noskaidrot, zvanot pa tālruni 6 50 46336.


"Protams, senioru dienā var nākt arī jebkurš cits apmeklētājs. To, kura diena nākamajā sezonā būs senioru diena, mēs redzam tikai augustā, kad skolas un treneri ir iesnieguši savus nodarbību pieprasījumus. Tāpēc arī šogad baseina sezonu plānojam noslēgt maija nogalē, bet atsāksim strādāt jau augusta beigās, jo tieši tad ir skaidrs, kā veidosies grafiks. Arī bērnu vecākiem līdz jaunā mācību gada sākumam ir būtiski  zināt, kurās dienās viņu atvasēm būs peldēšana, lai to varētu saskaņot ar citu ārpusskolas pulciņu grafiku. Tas, vai baseins šogad varētu strādāt arī jūnijā, vēl nav zināms," stāsta S.Hanzena.


Ūdens kvalitāte – ideāla
Struktūrvienības vadītāja piebilst, ka veikti uzlabojumi arī baseina ūdens kvalitātes nodrošināšanā. "Šomēnes gaidām viesos Veselības inspekciju, un analīzes ir atbilstošas Ministru Kabineta noteikumu prasībām, faktiski var teikt, ka tās ir ideālas. Esam nomainījuši un iztīrījuši visus sešus lielos ūdens filtrus – četrus lielajā un divus mazajā baseinā. Paldies par sapratni vēlos teikt mūsu vadībai, kas atļāva iegādāties samērā dārgu tīrītāju – robotu, kurš katru nakti tīra baseinu grīdas, līdz ar to varam ievērojami ietaupīt ķīmiskās vielas to uzturēšanai. Baseinā ir arī recirkulācijas sistēma, un arī tas samazina izlietotās ķīmijas daudzumu. Kopš pagājušā gada maija mums vairs nav naktssargu. Ēka pieslēgta automatizētajai signalizācijai, un pusgada laikā tas ir atmaksājies. Ar datoru starpniecību tiek regulēts arī PH un hlora līmenis ūdenī, ko izraugām gan paši, gan uzņēmums, kas sniedz ārpakalpojumu. Tas ir darbs, ko apmeklētāji ikdienā neredz, bet domāju, ka uzlabojums ir jūtams. Drīzumā arī Salaspilī plānots atklāt peldbaseinu, taču ceru, kas tas mūsu apmeklētāju skaitu nesamazinās," saka "Neptūns" vadītāja Sandra Hanzena.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/38197

2017. gada 21. martā, 09:26, Aktualitātes
Dzintra Dzene, "Ogres Vēstis Visiem"

Jaunākie komentāri

Es • 2017. gada 27. martā, 23:08
Kopš eju uz Ogres baseinu, vienmēr tieku laipni sagaidīta un pavadīta. Nesaprotu " ļautiņus'kuriem ir visādas problēmas, bet joprojām turpina iet uz baseinu un pukoties.Jā vienmēr var gribēt labāk, bet cik nu mūsu pašvaldībai ir iespēja ieguldīt baseina attīstībā tik ir .Mani neapmierina vienīgi ,ka ļoti daudzas kundzītes nāk uz baseinu un nemazgājas, gribas vienmēr aizrādīt, bet kau kā neērti, jo pieauguši cilvēki.Vienmēr cenšos baseinu apmeklēt kad treneri ir beiguši trenēt bērnus un neklaigā!!!
bacc • 2017. gada 26. martā, 18:20
Un Jūs domājat,ka Salaspilī būs mazāk cilvēku? Tur būs vēl trakāk, kā tagad Ogrē.
Peldētājs • 2017. gada 26. martā, 11:48
Glābējam. Pirms sauc kādu par aunu, ieskaties spogulī, visdrīzāk ieraudzīsi tur ragus. Es uz baseinu neeju relaksēties, bet peldēt. Un man laiks ir tikai pēc darba, tāpēc arī iznāk iet uz pēdējo laiku. Bet runājot par darbiniekiem, viņi strādā maiņās, divas dienas strādā, divas brīvas vai kaut kā līdzīgi, tāpēc viņi brīvajā dienā uz baseinu var aiziet kaut dienas vidū, ko es nevaru atļauties. Bet par darba noslodzi ir jārunā ar vadību vai jāmeklē cits darbs, tāpēc nav jācieš klientiem, kuri maksā par baseinu, bet pretī saņem neadekvātu attieksmi, jo redz viņi atnākuši uz pēdējo ūdeni, bet darbiniekiem jāpaspēj izdarīt vēl citi darbi. Veikala pārdevējas arī strādā līdz desmitiem, bet visus citus darbus viņas dara pēc tam, lai Tu ar savu plastmasas divlitreni stāvot rindā pie kases desmit minūtes pirms veikala slēgšanas, nesāktu bļaut. Arī tramvaja vadītājs nebrauc ar savu tramvaju ātrāk uz depo, jo redz viņam tieši vienpadsmitos jāstartē uz mājām. Visdrīzāk esi kāds no neapmierinātajiem darbiniekiem vai to radinieks. Ej risini problēmas pie vadības, bet neliec ciest klientiem, kuri par to maksā naudu!

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet