
Pašvaldības reorganizācija ļaus gadā ietaupīt virs 100 tūkstošiem eiro
Ievērojot šā gada pavasarī un vasarā veikto Ogres novada pašvaldības auditu un revīziju ieteikumus, adminstrācijas aparātā ieviestas vairākas izmaiņas, kas ļaus būtiski ieekonomēt pašvaldības budžetu, tostarp iekasētos iedzīvotāju ienākumu nodokļu procentus.
Domes un komiteju sēdēs, skatot lēmuma projektus saistībā ar notiekošajām izmaiņām, regulāri tiek locīts reorganizācijas vārds, ko lielākā daļa gan uztver ar negatīvu pieskaņu. Tomēr, kā liecina skaitļi ekonomiskā pamatojuma dokumentos, šī reorganizācija vērtējama pozitīvi.
Reorganizējot pašvaldības administrācijas struktūru, tiek izveidotas jaunas nodaļas, piemēram, Iepirkumu nodaļa tiek apvienota ar Juridisko nodaļu, ir likvidēta Komunālā nodaļa, kuras funkcijas tiks objektīvi novirzītas Būvvaldes, Nekustamā īpašuma pārvaldes un aģentūras "Ogres namsaimnieks" kompetencē. Šo izmaiņu rezultātā tiek likvidētas 29 amata vietas, bet izveidotas – 23, tātad štata vietu saraksts pašvaldībā sarucis par sešām pozīcijām. Un ietaupījums, kā izrādās, ir visai apjomīgs – aprēķinot maksimālo algu robežu, gadā varētu ietaupīt vismaz 100 tūkstošus eiro.
Reorganizācijas laikā tika atklāts vēl kāds būtisks aspekts, proti, vairākiem darbiniekiem tika uzrādīta neatbilstoša amata saime – piemērojamās darba samaksas amplitūda, un savukārt tas iespaidoja algu apmēru (pārsvarā – neadekvāti augstu). Šobrīd tiek veikta aboslūti visu amatu pārbaude un objektīva pielīdzināšana attiecīgai saimei, lai nevis veiktu kādas represijas, bet gan lai panāktu vienlīdzīgu attieksmi pret darbiniekiem, arī lai sakārtotu noteikumiem atbilstošu atalgojumu sistēmu.
2014. gada 19. decembrī, 12:16, Aktualitātes
Ogrenet
Jaunākie komentāri
es biju un papikšu kopā ar helmani
cirks turpinās, tik klauni citi.....
Tā ir vieglāk. Un galva nav jālauza. Mākslas skolai padomus diez vai kāds prasa. Jauno mākslinieku rotājumi varētu būt oriģināli un - iespējams - arī lētāki. Un egles saudzējoši.