
Pazemes tuneļa izbūve zem dzelzceļa varētu tikt uzsākta 2016.gadā
Pašvaldība turpina konsultācijas par iespējām izbūvēt pazemes tuneli zem dzelzceļa Kalna prospektā.
Oktobra beigās Ogres novada domes priekšsēdētāja vietnieks Egils Helmanis un pašvaldības speciālisti tikās ar SIA "RBSSKALS Būvsabiedrība" vadības pārstāvjiem, lai pārrunātu iespējamo tuneļa būvniecību zem dzelzceļa Ogrē, Kalna prospektā. Savukārt 16.decembrī notika atkārtota konsultatīva tikšanās ar uzņēmuma pārstāvjiem, kuri sniedza savus priekšlikumus par iespējamiem tuneļa izbūves risinājumiem. Uzņēmumam ir pieredze šādu objektu izbūvē, jo pavisam nesen SIA "RBSSKALS Būvsabiedrība" izbūvējis gājēju tuneli zem dzelzceļa Igaunijā, turklāt darbus – tehniskā projekta izstrādi un būvdarbus, pielietojot mūsdienu tehnoloģijas, veica nepilna gada laikā.
Tuneļa izbūve zem dzelzceļa pilsētas transporta shēmā ir ļoti nozīmīgs objekts, taču ir jārēķinās ar pašvaldības finansiālajām iespējām. 2009.gadā pašvaldība ir izstrādājusi pazemes tuneļa skiču projektu, diemžēl tālākai virzībai pašvaldībai nav pieticis finansējuma. E.Helmanis norāda, ka nākamā gada laikā pašvaldība plāno veikt priekšdarbus tuneļa būvniecībai – sagatavot projektēšanas darba uzdevumu, saņemt tehniskos noteikumu no iesaistītajām institūcijām un sagatavot konkursa materiālus. Paredzēts, ka projektēšana un būvniecība varētu notikt vienlaicīgi. Pazemes tuneļa projektēšanai un būvniecībai aktīvi tiks meklēti finansējuma avoti.
"Ja šis process būs veiksmīgs, tuneļa būvniecību varētu uzsākt 2016.gadā," prognozē E.Helmanis.
2014. gada 17. decembrī, 11:01, Aktualitātes
www.ogresnovads.lv
Jaunākie komentāri
Pilnīgi piekrītu St. Kits, ka jāsataisa vienkārši krietni īsāki laiki pārbrauktuves signalizācijai un viss atrisināsies krietni lētāk. Tunelis noteikti nav prioritāte, kur ieguldīt līdzekļus.
man atkal krīt uz nerviem vieglie, visur bāžas bezjēgā!
Daudz loģiskāk būtu uz stacijas pusi blakus tagadējai pārbrauktuvei uzbūvēt dz. pārvadu un ielu nolaist zemāk. Tā kā uztaisīja uz Bauskas šosejas pirms Iecavas. Gan lētāk, gan ātrāk. Un sakārtot abus krustojumus(pirms un pēc pārvada). Augstumu tā lai fūres netiek cauri(smagie Ogrē reāli krīt uz nerviem), maksimums autobusi.