
Pārskata domes deputātu darba samaksas kārtību
Ogres novada domes Finanšu komitejas sēdē deputāti atkārtoti sprieda par jauna deputātu darba samaksas un izdevumu atlīdzības nolikuma pieņemšanu.
Pašlaik domes deputātiem darba samaksa tiek aprēķināta un izdevumu atlīdzība noteikta saskaņā ar 16.12.2010. apstiprināto nolikumu par deputātu darba apmaksu un izdevumu atlīdzību, deputātiem realizējot savas pilnvaras.
Ogres novada domes deputātiem, kuri neieņem algotu amatu domē (algoti amati domē ir priekšsēdētājs un priekšsēdētāja vietnieki), samaksu par deputātu pienākumu veikšanu nosaka pēc faktiski nostrādāto stundu skaita, bet ne vairāk kā 60 stundas mēnesī. Šo stundu limitu plānots saglabāt, stundu skaitā neiekļaujot laiku, kas pavadīts komiteju un domēs sēdēs. Domes deputātam par deputāta pienākumu pildīšanu mēnešalgu plānots noteikt pēc faktiski nostrādāto stundu skaita, nosakot darba stundas likmi EUR 7,50 apmērā (agrāk Ls 5,20). Komitejas priekšsēdētājam darba stundas likme būs lielāka - EUR 8,6, savukārt komitejas priekšsēdētāja vietniekam - EUR 8 (agrāk attiecīgi Ls 6 un 5.50).
Nolikumā paredzēts papildus noteikt samaksu par laiku komiteju un domes sēdēs nostrādāto laiku - mēnešalgu aprēķinās pēc faktiski nostrādāto stundu skaita, kurā papildus ietvertas 2 stundas pirms komiteju un domes sēdes, vienas darba stundas likme - EUR 12.
Deputāta darba samaksas maksimālais apmērs nedrīkst pārsniegt Centrālās statistikas pārvaldes oficiālajā statistikas paziņojumā publicētajam valstī strādājošo aizpagājušā gada mēneša vidējās darba samaksas apmēram piemērojot šādus koeficientus: domes deputātam - 1,2, komitejas priekšsēdētājam un komitejas priekšsēdētāja vietniekam - 2,55.
Līdz katra mēneša beigām deputātam novada pašvaldības administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vadītājai jāiesniedz darba uzskaites tabele par komiteju un domes sēdēs nostrādāto laiku, kā arī darba uzskaites lapa ar nostrādāto stundu skaitu, veicot citus deputāta pienākumus, tādus kā iepazīšanās ar lēmumprojektiem un to pamatojuma dokumentiem, iepazīšanās ar jaunumiem normatīvajos aktos, piedalīšanās domes lēmumu izpildes kontrolēšanā, iedzīvotāju sūdzību izskatīšana un atbilžu sniegšana likumā noteiktajā kārtībā un termiņos, iedzīvotāju pieņemšana saskaņā ar Ogres novada pašvaldības mājaslapā www.ogresnovads.lv publicēto pieņemšanas laiku.
Arī turpmāk, realizējot savas pilnvaras, deputāti par pašvaldības līdzekļiem varēs izmantot pasta pakalpojumus, kalendārā gada ietvaros no pašvaldības saņemt deputāta darbam nepieciešamos kancelejas piederumus EUR 50 (agrāk Ls 35) vērtībā vai saņemt atlīdzību par to faktisko iegādi šādā vērtībā, iesniedzot atbilstoši likumdošanas prasībām noformētus dokumentus, bez maksas izmantot pašvaldības biroja un datortehnikas pakalpojumus ar deputātu pilnvaru realizāciju saistīto dokumentu izgatavošanai.
Realizējot savas pilnvaras, deputātam no pašvaldības budžeta tiek atlīdzināti transporta izdevumi, nosakot degvielas patēriņa limitu 30 litri vai EUR 45 mēnesī. Ja deputāts izmanto personīgo automašīnu, viņam tiek izsniegta degvielas karte degvielas iegādei. Naudu degvielas saņemšanai nākošam mēnesim deputāta degvielas kartē ieskaita tikai pēc tam, kad deputāts ir iesniedzis atbilstoši nolikumā noteiktajām prasībām noformētus dokumentus par iepriekšējā mēnesī izlietoto degvielu. Ja deputāts neizmanto personīgo automašīnu, viņam ir tiesības pašvaldības darba laikā un, ja tas nepieciešams deputāta pilnvaru realizēšanai, arī ārpus darba laika, izmantot pašvaldības transportu.
Ja deputāts izmanto sabiedrisko transportu, viņam izdevumus atlīdzina pēc tam, kad deputāts iesniedzis biļetes un paskaidrojumu par brauciena maršrutu un mērķi.
Deputātiem tiek atlīdzināti ar viņu pilnvaru realizāciju saistītie telefona izdevumi – atbilstoši faktiskajiem izdevumiem līdz EUR 22 (agrāk Ls 15) mēnesī.
Ja, realizējot savus pienākumus, deputātam rodas kādi citi izdevumi, tos var atlīdzināt, katrā konkrētā gadījumā deputāta iesniegumu par šādu izdevumu atlīdzināšanu izskatot finanšu komitejas un domes sēdē.
Galīgo lēmumu par līdzšinējā nolikuma atcelšanu un jauna nolikuma apstiprināšanu deputāti pieņems domes sēdē 20.martā.
2014. gada 17. martā, 12:25, Aktualitātes
www.ogresnovads.lv
Jaunākie komentāri
Nevajag novest finansiālo stāvokli līdz nullei , jo projektu bīdītāji savās intresēs tērēja projektu naudu uz nebēdu ,,kamer deputāti savā vidē ir ,, koriši?" , ,,sūds "ar Ķeguma novada iedzīvotāju naudu.
kautrējas, jo viņiem vismazākās algas...
Laba papildpeļņa, jo diezvai kāds runā vecos tarifos. Tagad 10 eiro max un runat var līdz ģībonim....Lūk arī bonuss viens. Kur nu vēl pārējie....