
Karl Fazer šokolāde starp mīlētākajiem zīmoliem Baltijā
Karl Fazer šokolāde šogad Latvijā atzīta par ceturto mīlētāko zīmolu saldumu un uzkodu kategorijā. Kopumā Mīlētāko zīmolu topā Karl Fazer šokolāde ierindojusies 36.vietā.
Kopš pagājušā gada izdevies pakāpties par septiņām vietām, savukārt visaugstāko novērtējumu – 13.vietu - kopējā zīmolu topā tā ieguvusi Igaunijā.
Latvijā Karl Fazer šokolāde ierindojusies saldumu un uzkodu kategorijas topa virsotnē kopā ar tādu iemīļotu vietējo zīmolu kā Laima un starptautiski atpazīstamo Raffaello. Vislielāko pieķeršanos Fazer saldumiem demonstrē Igaunija, kur Karl Fazer šokolāde ierindojusies 13. vietā, zīmols Geisha - 20.vietā un pats Fazer zīmols - 31.vietā.
"Mīlētāko zīmolu tops lielā mērā demonstrē pircēju emocionālo attieksmi un atspoguļo zīmolu radītās asociācijas. Pētījuma rezultāti liecina, ka ar Karl Fazer šokolādi vislielākajā mērā saistās kvalitāte, kam seko izdevīgums un unikalitāte. Esam ļoti gandarīti par to, ka pircēji Latvijā gadu gaitā ir pārliecinājušies par Fazer šokolādes kvalitāti, jo tā tradicionāli tiek ražota no svaiga piena un sniedz īstu garšas baudījumu," komentē Sanita Erdmane, Fazer Latvija mārketinga un komunikācijas direktore.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada, un tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido DDB Latvija sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK Custom Research Baltic un žurnālu Kapitāls. Jau otro gadu pētījums tiek veikts Baltijas mērogā. Kopumā pētījumā iekļauti 517 vietējie un starptautiskie zīmoli, un mīlētākā zīmola pozīcijas visas Baltijas valstīs arī šogad saglabāja Google.
Fazer ir starptautisks ģimenes uzņēmums, kura pamatdarbības jomas ir maizes, saldumu un cepumu ražošana, kā arī sabiedriskās ēdināšanas, restorānu un kafejnīcu pakalpojumi. Uzņēmums strādā astoņās valstīs, un tā produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 40 valstīm. Fazer misija ir radīt garšas baudījumu. Jau kopš 1891.gada uzņēmuma panākumu pamats ir izcila produktu un pakalpojumu kvalitāte, iemīļoti zīmoli un zinoši darbinieki. Savā darbībā Fazer ievēro ētikas principus, kuru pamātā ir uzņēmuma vērtības un ANO ilgtspējīgas uzņēmējdarbības principi. Uzņēmumam ir divas galvenās darbības jomas – Fazer Brands, kas atbild par maizes un saldumu biznesu, un Fazer Food Service, kas piedāvā kvalitatīvus ēdināšanas pakalpojumus. Fazer Grupas neto apgrozījums 2012.gadā sasniedza gandrīz 1.7 miljardus eiro, uzņēmumā strādā vairāk kā 15 tūkstoši darbinieku.
Fazer ir viens no vadošajiem uzņēmumiem maizes tirgū Latvijā, kas strādā ar diviem zīmoliem – Fazer un Druva. Maize tiek cepta mūsdienīgā maiznīcā Ogrē, kas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. Savukārt Fazer saldumi, no kuriem Latvijā populārākie ir šokolādes Karl Fazer un Geisha, tiek ražoti Somijā. 2012.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 13.84 miljoni latu, un uzņēmumā strādā 260 darbinieki. 2012.gadā Fazer tika iekļauts Valsts ieņēmumu dienesta baltajā sarakstā.
2013. gada 24. septembrī, 09:03, Aktualitātes
Ogrenet