Atgriezties pie raksta

"Citu Vidi" apmeklē vairāk; festivāla budžetā liels robs

Pēc aizvadītā mūzikas un mākslas festivāla "Cita Vide: Mehāniskā pļava", kas Ogres salā norisinājās no 23.-25.augustam, ir apkopota informācija par apmeklētāju skaitu.

Trīs dienu laikā festivālu apmeklēja 1600 cilvēku, kas esot par 5% vairāk kā pērn. Tomēr no tiem biļetes iegādājušies vien 750 interesentu, pārēji mūzikas un mākslas baudītāju pasākumā tika ar ielūgumiem.


Šodien Ogres novada domes sēdē tika skatīts lēmuma projekts, kur festivāla "Cita Vide" organizatori "Ogres Rotarakta klubs" lūdz atbrīvot no pašvaldības nodevas maksas 115 latu apmērā.


Festivāla pārstāve Laura Zvejniece: "Mēs patiesībā neizpildījām to budžeta plānu, ko iepriekš paredzējām, jo neatnāca tik daudz cilvēku. Tāpēc budžetā ir izveidojies neliels mīnuss, un mēs lūdzam domi atbrīvot no nomas maksas".


Festivāls tiek organizēts jau otro gadu, un pirmais no tiem tika rīkots ar Ogres novada domes atbalstu un iesaistīšanos. Šoreiz tas tika iekļauts Ogres novada pašvaldības projektā "Young Active Creative", īstenojot to Latvijas un Igaunijas pārrobežas projekta  ietvaros. Kā skaidro Zvejniece, līdz ar to arī radušās nepieciešamo dokumentu nokārtošanas un finansu plūsmu izvērtēšanas grūtības.


Apkopojot pieejamo statistku un datus, Zvejniece atklāj, ka festivāla budžetā ir 5000 latu iztrūkums. Pirms pasākuma sponsori solīja piešķirt festivāla rīkotājiem Ls 5000, taču īsi pirms festivāla nezināmais ziedotājs paziņoja, ka nevar nodrošināt minēto summu. "Domāsim, kā šo situāciju risināt," atbildēja "Cita Vide" pārstāve.


Zinot to, ka jaunieši, kuri organizē šo pasākumu, strādā brīvprātīgi un algu nesaņem, Zvejniece pauž gatavību festivālu rīkot arī turpmāk. "Jā, ir domā festivālu Cita Vide uzturēt kā Ogres tradīciju un rīkot to arī nākamgad un turpmāk."


Savukārt paldies par šādas tradīcijas radīšanu un uzturēšanu sacīja Ogres novada domes deputāts Egils Helmanis: "Paldies par šo tradīciju. Tas ir kaut kas oriģināls. Bieži vien darām kaut kādus pakaļdarinājumus, taču ne šajā gadījumā. Turpiniet iesākto".


Piebildīsim, ka deputāti vienbalsīgi atbalstīja lēmuma projektu.

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/25530

2013. gada 29. augustā, 13:07, Aktualitātes
Ogrenet

Jaunākie komentāri

Lunis • 2013. gada 31. augustā, 15:12
jurijsbabenko : JEBKO var efektīgi "nereklamēt" arī ar "0" ieguldījumu :) Es nedomāju "Latvijas mērogā" domāju LIETDERĪBAS , nosprausto apmaksāto mērķu mērogos. Kas MAN no tā būs ja es tevi "Nereklamēšu" ? Zini ar ko atšķiras PROFESIONĀĻI no AMATIERIEM , vieniem tas ir DARBS otriem IZKLAIDE . Pirmajā gadījumā cilvēks gūst LABUMU no sava darba pārtiek dzīvo no tā , otrajā IZKLAIDI kura relaksē. Viens no LATVIJAS "Veiksmes" burtiski visās jomās pamatiem ir NESAPRATNE ka DARBS uz ATDEVI nav tas pats kas "Hobijs , izklaide" par paldies , vēl muļķīgāk par sīku naudu kura nesedz neko. Man nav ilūziju ka ko SAPRATĀT , Latvijā ar IZGLĪTĪBU kā sekas SAPRATNI ļoti bēdīgi. REKLĀMA nav "Veids" kā bezjēgā tērēt lielas naudas summas bet gan veids kā PELNĪT VAIRĀK NAUDAS . REKLĀMĀ guldīt naudu bezjēdzīgi ja tās uzdevums nav IENEST VAIRĀK NAUDAS . Man ir projekti kuros TIEŠI neieguldu nevienu latu taču to ATDEVE „Konvertējot” naudā mērojama daudzos desmitos tūkstošos NAUDAS. Latvijā ir GANA festivālu kuriem vispār nav REKLĀMAS BUDZETA tas ir „0” tas nenozīmē ka tie nav apmeklēti vai KOMERCIĀLI nerentabli. Jāsāk būs ar ĀBECI vecīt A: IDEJA B: FINASĒJUMS C: PLĀNOŠANA D: SAGATAVOŠANA E: REALIZĀCIJA kuru posmu izlaidi vai samainīji vietām ? Gan jau ka IDEJAI nebija finansējuma , sāki TĒRĒT pirms saņēmi finansējumu. Tava pasākuma galvenais atslēgas vārds ir PLĀNOŠANA nopietns profesionāls GRĀMATVEŽU menedžmenta darbs tik izejot no TĀ notiek viss pārējais. GRĀMATVEDIS tev paskaidros ka TĒRĒT var tad ja IR KO TĒRĒT jēga TĒRĒT ja TAS NESĪS LABUMU plānoto mērķu sasniegšanai. Lai tev neliktos ka tavas neveiksmes pamatā ir TRŪCĪGS reklāmas budžets iedomājies tev ir 30.000-50.000Ls REKLĀMAI. Tāds štrunts Latvijas sīkpartijas reklāmas budžets par kurām neviens nebalso. Ko tu ar viņiem darīsi ? Saaicināsi 10.000 cilvēku „Pļaviņā pie dambočkas” 3 dienas klausīties kaut kādus nīkuļus vai ledainā aukstumā kniebties teltī trijatā ? Mož LIETDERĪGĀK to „Reklāmas” budžetu būtu ieguldīt PASAKUMA SATURA uzlabošanā , LABS saturs arī piesaista PUBLIKU. Biļešu cenas ar nenosaka „No gaisa” vai lai „Atmaksātos” bet gan lai BOMŽI / HAĻAVŠČIKI nevelkas. Zinu ka Latvijā IDEJU NAV , taču pasaulē jau sen strādā SHĒMAS kur ja REKLĀMA NENES PEĻŅU par viņu NAV JĀMAKSĀ.
jurijsbabenko • 2013. gada 30. augustā, 11:07
Lunis: tu vispār nesaprotu neko no tā laikam, kā tu Latvijas mēroga, vari noreklamēt festivālu nepārtraukti ar 100 ls? pastāsti man to, varbūt nākam gad jārīko festivāls ar tavu līdzdarbību reklāmas nozarē, noreklamēsi man viņu tā kārtigi, ko saki?
Lunis • 2013. gada 30. augustā, 04:50
jurijsbabenko : REKLĀMA nemaksā pilnīgi neko , maksā PRASME viņu pareizi izvietot novadīt līdz īstajai auditorijai . Diemžēl NEPRAŠAS vienādu rezultātu iegūs gan ar 100Ls gan ar 100.000Ls reklāmas budžetu. NEPRASME reklāmas jomā visos līmeņos no Pašvaldības līdz Komerciālai ir OGRES TRADĪCIJA .

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet