
"Mālkalnes" avārijas tālrunim pieslēgts automātiskais atbildētājs
Ogres novada pašvaldības aģentūra "Mālkalne" informē, ka avārijas dienesta tālruņa numurs 650 22261 darbdienās, dienas laikā (8- 17) ir pieslēgts automātiskajam atbildētājam, kur klienti var atstāt savu kontaktinformāciju un informēt par radušos problēmu.
Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/25392
2013. gada 19. augustā, 11:44, Aktualitātes
PA "Mālkalne"
Jaunākie komentāri
Informācija no atbidētāja tiek nekavējoties ierakstīta datu bāzē un tiek nosūtīta attiecīgajiem darbiniekiem.
vellns : PRIECĀJIES ! Ja tev udensvads plīsis kautkur Briselē vai Parīzē tev avārijas dienests uzdos jautājumu "Kaimiņiem uz galvas tek , kautko appludina?" ja izrādīsies ka NĒ tek kanalizācijā tev atbildēs "Ieslēgsim grafikā , gaidiet" . Tas nozīmē ka avārijas brigāde atbrauks pēc 2-3 dienām ātrakais a varbūt pēc nedēļas nu kā šiem grafikā paredzēts apseko konkrēto rajonu. Tas ar vēl nenozīmē ka viņi ko saremontēs labākā gadījumā nogriezīs ūdens padevi lai NETEK. Novērtēs tavu nolauzto krānu un pateiks SPECIĀLISTS kurš pārzina ši modeļa krānus ir kursos būs pēc nedēļas tads IESLĒGSIM grafikā. Tad sākas "Franču bieds" atškir kādu vietējo sludinājuma avīzi un mēklē sadaļu "Plombier" baig vienkārši atcerēties Franciski santehniķis "Tubas blombē", atrodi tātad Plombier kur parasti telefnoņš ar vārds Jacek Marek Zdenek un zvani ko domā jebkurā deneinaktss laikā tuvākās pusstundas stundas laikā bez kādiem jautājumiem klāt Poļu Jaceks un par 50% no vietējo cenas sataisa JEBKO . Tāpēc pat vietējie TIKO kas sāk tecēt AVARIJAS dienestam pat nezvana uzraiz zvana "Poļu santehniķim" kas glābs !
un ja man plist udens vads tad lidz 17 ari atbildetajs brauks remontet?