Atgriezties pie raksta

Biznesa seminārs "Ir sarunas, ir rezultāts"

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) aicina darba devējus pilnveidot sociālā dialoga pamatprasmes. Sadarbībā ar SIA "Komin" tiek atsākts semināru cikls "Ir sarunas, ir rezultāts".

Semināri ir orientēti uz praktisku darbību dalībnieku saskarsmes prasmju pilnveidošanai, lai veiksmīgāk vadītu sarunas un pārrunas organizācijās un risinātu konfliktsituācijas. Seminārā aplūkotās tēmas palīdzēs risināt jautājumus, kas saistīti ar darba kvalitātes uzlabošanu uzņēmumos, veicinās darba devēju un darba ņēmēju savstarpējo dialogu dažādos problēmjautājumos un nestandarta situācijās, kā arī sniegs noderīgu informāciju uzņēmumiem par sadarbību ar pašvaldībām un valsts institūcijām.


Kopš 2009.gada nogales iespēju piedalīties šajos semināros jau izmantojuši vairāk nekā 400 darba devēji un darba devēju organizāciju pārstāvji visos Latvijas reģionos.


Semināros aicinām piedalīties uzņēmumu un darba devēju organizāciju vadītājus, kā arī pašvaldību pārstāvjus visos Latvijas reģionos!


Semināru plāns 2013.gada 1.pusgadam: 7.februārs - Jelgava; 21.februārs - Tukums; 14.marts - Aizkraukle; 11.aprīlis - Dobele; 25.aprīlis - Ogre (bezmaksas seminārs notiks Ogres Biznesa parkā, Akmeņu ielā 45); 15.maijs - Alūksne; 30.maijs - Daugavpils; 6.jūnijs - Kuldīga.


Pieteikties semināriem var mājas lapā komin.lv, aizpildot elektronisku anketu.


Papildus informāciju sniegs SIA "Komin" pārstāve Ausma Gorbunova: tālr. - 26350814; e-pasts - Ausma.Gorbunova@komin.lv.




Semināru cikls "Ir sarunas, ir rezultāts"
Darba kārtība


09:45 – 10:00 – Dalībnieku reģistrācija


10:00 – 11:20
Veiksmīgu pārrunu pamatnosacījumi:
Kontakta veidošana.
Pozitīva attieksme, izvairoties no priekšstatiem un negatīviem vērtējumiem.
Savstarpējā saskarsme vienotu mērķu izvirzīšanā un uzdevumu veikšanā.
Lietišķums un emocionalitāte saskarsmē!


11:20 – 11:30 – Kafijas pauze


11:30 – 12:50
Sarunās biežāk novērojamie manipulāciju veidi, to atpazīšana, un iespējamā produktīvākā reakcija.
Jautājumu uzdošana, lai panāktu vēlamo rezultātu.
Kā atbildēt uz nepamatotu kritiku.
Kompetentas kritikas izteikšanas veidi.
Komunikācija ar sarežģīta rakstura partneriem.


12:50 – 13:30 – Pārtraukums


13:30 – 14: 50
Pārrunu efektīva vadība.
Sarunu vadīšanas process un principi.
Mediācijas procesa izmantošana efektīvai pārrunu vadībai.


14:50 – 15:00 – Kafijas pauze


15:00 – 16:00
Sevis novērtēšanas stereotips.
Māksla atrast pārliecību un līdzsvaru sevī.
Nobeigums. Praktiskā darba analīze.


Mācību efektivitāte un atgriezeniskā saite:
Virzība uz praktiska darbību. Uzsvars tiek likts uz dalīb¬nieku aktīvu iesaistī¬šanu mācību procesā, kā arī uz dalībnieku praktiskās pieredzes izmanto¬šanu un regulāru atgriezenisko saiti. Intensīvs apmācību ritms.


Pasniedzēja:
Antra Sloka-Jakovļeva  Soc.zin. maģistre psiholoģijā, psihoterapeite,
Komunikāciju un klientu apkalpošanas jomas konsultante

Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/24089

2013. gada 21. aprīlī, 21:01, Aktualitātes
Ogrenet

Par šo rakstu vēl nav saņemts neviens komentārs.

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet