
Karl Fazer šokolādēm jauns iepakojuma dizains
Uzņēmums Fazer sāk ražot Latvijā iecienīto piena šokolādi Karl Fazer jaunā izskatā. Jaunais produkcijas dizains ir mūsdienīgs un veidots ar mērķi veicināt zīmola starptautisko izaugsmi, taču šokolādes oriģinālā garša paliek nemainīga.
Zīmola atjaunošanas galvenais mērķis ir iet līdzi laikam, piesaistīt pircējus starptautiskā līmenī un apliecināt produkta augsto kvalitāti. Savukārt iepakojuma zilā pamatkrāsa tiek saglabāta, jo to kā Somijas dabas simbolu jau 1922.gadā izvēlējās uzņēmuma dibinātājs Karls Fazers.
Karl Fazer piena šokolādes iepakojums ir ticis atjaunots vairākkārt, pēdējo reizi 2005.gadā. Jaunais iepakojuma dizains ilustrēs šokolādes garšu, jo piemeklēti atbilstoši iepakojumu toņi. Arī strauji popularitāti iemantojusī melnā šokolāde turpmāk būs labāk pamanāma veikalu plauktos, pateicoties savam jaunajam tumši brūnajam iepakojumam.
"Laime ikdienas dzīvē rodas no maziem, patīkamiem mirkļiem. Jaunajā iepakojuma dizainā mēģinām attēlot šo maģisko mirkļu sajūtu, ko mēs ikviens esam piedzīvojuši," stāsta Baiba Gulbe, Komunikācijas direktore Baltijā. "Gaume garšu jomā Ziemeļvalstīs un Baltijā ir līdzīga, tāpēc Fazer šokolādes ir iecienītas arī Latvijā."
Karl Fazer piena šokolāde gadu no gada tiek atzīta par Somijas vērtīgāko zīmolu un ir viena no iecienītākajām šokolādēm arī Latvijā. Karl Fazer piena šokolādes produktu saimē ir 14 dažādu garšu šokolādes, un vispopulārākā no Karl Fazer saimes Latvijā nemainīgi jau ilgus gadus ir Karl Fazer šokolāde ar lazdu riekstiem.
Karl Fazer piena šokolāde joprojām tiek gatavota no svaiga piena pēc oriģinālās receptes, kura tiek turēta noslēpumā. Šobrīd produkti, kas pieder pie Karl Fazer piena šokolādes produktu saimes, tiek pārdoti vairāk kā 30 valstīs - lielākais noieta tirgus ir Somija, Zviedrija, Skandināvijas kruīza prāmji un avio satiksme. Uzņēmuma mērķis ir palielināt apgrozījuma Zviedrijā un Baltijas valstīs, kā arī attīstīt tirdzniecību tūrisma nozarē.
2013. gada 18. martā, 13:08, Aktualitātes
Ogrenet
Jaunākie komentāri
Vai pašā uzņēmumā tūristus ielaiž?