Atgriezties pie raksta

Ikšķiles un Ogres apkārtnes velomaršrutu novērtē starptautiski eksperti (foto + video)

17.oktobrī projekta "Central Baltic Cycling" ietvaros notika EiroVelo tematiskais darba seminārs. Tā galvenā tēma bija saistīta ar produkta "Velo draudzīgs" ieviešanas pieredzi Eiropā un Latvijā.


Pirmā semināra daļa notika Bīriņu pilī, bet semināra noslēgumā norisinājās velobrauciens velo ekspertiem maršrutā Ikšķile – Ogre – Ķegums ar mērķi apsekot Vidzemes un Zemgales reģionu velomaršrutu savienojuma vietu. Velobraucienā piedalījās Ieva Skutule – Ogres un Ikšķiles tūrisma attīstības aģentūras direktore, Raitis Sijāts - projekta "CentralBalticCycling" koordinators Vidzemē, Inese Šīrava – Tūrisma attīstības valsts aģentūras vecākā eksperte stratēģiskās plānošanas jautājumos un "Q-Latvia" kvalitātes kritēriju komisijas vadītāja, kā arī ārzemju eksperti un vieslektori: Adams Bodors (Ádám Bodor) - Eiropas Velo Federācijas izpilddirektors un Daniels Moureks (Daniel Mourek) - Starptautisku projektu un programmu un "Central European Greenways" koordinators, "Danube tours" pārstāvis.


Visi velobrauciena dalībnieki augstu novērtēja šī  velomaršuta posma pievilcību un atraktivitāti, kas vijas cauri pilsētām, ciemiem un laukiem, gan pa veloceliņiem, gan grants ceļiem, līdz ar to īsā maršruta posmā parādot Latvijas daudzveidību. Adams Bodors, Eiropas Velo Federācijas izpilddirektors, izcēla īpašo maršruta vērtību – Daugavas dambi un ūdeņu tuvumu, kas piesaista velotūristus, kā arī novērtēja spēju maršrutā savienot jau esošo infrastruktūru – veco Rīgas šoseju, dambi – ar jauniem veloceliņu posmiem, kas ir ērti lietojami gan iedzīvotājiem, gan tūristiem. Ar ekspertiem tikās arī Ikšķiles novada domes izpilddirektors Guntars Kurmis un Ogres novada pašvaldības attīstības nodaļas projektu vadītājs Edgars Pārpucis, lai pārspriestu ekspertu ieteikumus un pārrunātu līdzšinējo praksi veloceliņu attīstībā Ogres un Ikšķiles novados.


Projekta  "Central Baltic Cycling" jeb pilnajā nosaukumā "Velomaršrutu tīkla attīstība un uzlabošana Centrālbaltijas teritorijā" piedalās septiņi partneri no četrām valstīm – Latvijas, Igaunijas, Zviedrijas un Somijas. Latviju projektā pārstāv Zemgales Plānošanas reģions, Kurzemes un Vidzemes tūrisma asociācijas un Jelgavas Reģionālais tūrisma informācijas centrs. Projekta ietvaros tiks izstrādāts kopējs velomaršrutu tīklojums starp reģioniem – Vidzemi, Zemgali, Kurzemi un Rietumigauniju, kas tiks nomarķēts visā tā garumā, tai skaitā posmā Ropaži – Tīnūži – Ikšķile – Ogre – Ogresgals – Ķegums. Projektu paredzēts realizēt līdz 2013.gada vasarai Centrālās Baltijas programmas INTERREG IV A ietvaros.


Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/21953

2012. gada 18. oktobrī, 17:27, Aktualitātes
Ieva Skutule, OITAA vadītāja

Jaunākie komentāri

Lunis • 2012. gada 19. oktobrī, 11:49
velo : Nav tik traki , no Rīgas līdz Ķegumam visai droši var atbraukt ar riteni arī histēriskām jaunkundzēm un maziem bērniem Tik pāris vietās nelielos posmos sanāk pabraukt blakus "Kustībai" piemēram aiz Salaspils kamēr tiek pāri Daugavpilenei un īsi pirms Saulkalnes kur ~300m viss Daugavas krasts un vecais ceļš pilnībā aibūvēti ar privātīpašumiem. Bet tā var braukt un skatāmā daudz . Reku http://www.ogresbalss.lv/?p=2114 , beigās ir GPS fails var uzmest uz Google Earth palūrēt
velo • 2012. gada 19. oktobrī, 10:43
Kārtējais ziepju burbulis. Skaļi nosaukumi tukšiem vārdiem. Kurš tad nezin, ka gar Daugavu braukt ir skaisti!? Tikai... slaveno veloceliņu Ikšķile - Ogre cilvēki Ikšķilē ar uguni meklē, un neatrod. Tāds dabā vispār pastāv? Man ta pofig, braucu ar savu riteni visu, kur gribu, bet citi nabadziņi jau pieradināti pie veloceliņiem
Lunis • 2012. gada 19. oktobrī, 01:02
findrālis : PACIETĪBU , gan Pumpuriņ moža modīsies iemetīs nīgrajiem kādu GPX treku , vismaz no mobilkas :)

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet