
Autobusu sarakstus Ogres autoostā mainīt nav plānots
Ogrēniete Dace Koluža pauž neizpratni par maršruta autobusu sarakstu izkārtojumu Ogres autoostā, kur autobusu atiešanas laiks nav norādīts secīgi, bet gan pēc pārvadājumu veicējiem. "Man un citiem pasažieriem ir pilnīgi vienalga, ar kuru pārvadātājkompāniju no Ogres nokļūst Rīgā! Nav saprotams, kāpēc viss saraksts sadalīts trijās daļās!"
"SIA "Ogres Autobuss" (tabulas sākumdaļa), AS "Talsu Autotransports" (tabulas vidusdaļa), AS "Nordeka" (tabulas beigu daļa), tāds ir sadalījums. Manuprāt, daudz loģiskāk būtu sarakstu veidot līdzīgi kā Rīgas SAO, kur secīgi norādīts autobusa atiešanas laiks no Rīgas un pienākšanas laiks gala punktā Ogrē," saka D.Koluža, kura pauž arī neizpratni, kāpēc Ogres autoostas sarakstos nav atrodami divi maršruta Tīnūži – Rīga autobusi, kas, piemēram, no pieturvietas "Bibliotēka" (Tīnūžu ielas rekonstrukcijas laikā pārcelta uz Mednieku ielu – red.) atiet pulksten 7.06 un pulksten 16.56.
Šo situāciju "OVV" lūdza komentēt SIA "Ogres Autobuss" valdes loceklim Artūram Bērziņam, kurš skaidro, ka par sarakstu izkārtojumu sūdzības no pasažieriem līdz šim nav saņemtas.
"Ogres autoostas uzgaidāmajā telpā kustības sarakstā pa maršrutiem uzrādīti reisu atiešanas laiki no Ogres autoostas un pienākšanas laiki Ogres autoostā (pasažieri vēlas zināt, cikos konkrētā maršruta autobuss iebrauc Ogres autoostā). Starppilsētu maršruti uzrādīti pa pārvadātājiem, lai pasažieri var izvēlēties sev vēlamo pārvadātāju. Iekāpšanas platformās atiešanas laiki pa pārvadātājiem netiek dalīti un ir izkārtoti secīgi. Reisiem no Ogres autoostas pulksten 11 (pirmdiena – sestdiena) un pulksten 15 (pirmdiena – svētdiena) uz Rīgu kustības maršruts ir caur Tīnūžiem un Ulbroku. Lai tam pievērstu pasažieru uzmanību, sarakstā šie reisi izdalīti atsevišķi, un arī iekāpšanas platforma ir cita. Reisu izpildītājs ir AS "Nordeka", kuram attiecīgi jāizvieto informatīvās plāksnītes pieturvietās. Pieturvietā "Bibliotēka" uzrādītos reisus Tīnūži – Rīga pulksten 7.06 (pirmdiena – piektdiena) un pulksten 16.56 (pirmdiena – piektdiena) izpilda pārvadātājs AS "Nordeka", neiebraucot Ogres autoostā, tāpēc autoostas uzgaidāmā telpā kustības sarakstā šie reisi nav uzrādīti. Uzskatu, ka saraksti ir pietiekami pārskatāmi, un mainīt to izkārtojumu tuvākajā laikā nav plānots, jo tas nebūt nav lēts pasākums. Protams, ja saistībā ar pašreizējo izkārtojumu saņemsim būtiskus iebildumus arī no citiem pasažieriem, meklēsim risinājumus," skaidro A.Bērziņš.
2012. gada 6. aprīlī, 18:29, Aktualitātes
Dzintra Dzene, "Ogres Vēstis Visiem"
Jaunākie komentāri
Ja tu jautāji tā kā raksati, tad nebrīnos, ka saņēmi atbildi "nē". P.S. sveiciens Vārda dienā!
Biju 7 aprīlī autoostā,jautāju dispečerei :vai 14 auto.maršruta uz kapiem 9 aprīlī,bet atbilde bija "nē"!!!!!!!!!!!!!
Sūdzību nav tāpēc ka , slikums to izdarīt, laiku žēl un domājams, ka visdrīzāk netiks uzklausīti cilvēki, ...es vienmēr rakstu un laiku nežēloju, jo man šajā vidē ir jādzīvo un pašai to jāveido, ja tikai tie kam izsaka pretenziju vai neizpratni nesāk uzreiz aizstāvēties, jo apvainojas, bet sāktu iejusties situācijā. Neatceros konkrētu savu neizpratni, bet arī vienreiz tupi bolijos sarakstā gan iekštelpās gan ārā un arī kautko nevarēju apjēgt un tā vien gribējās kādu paņemt pie dziesmas. Tādas kā Autoosta un citas arhaiskas iestādes, piem Pasts un hipotēku banka... nu tā kā pa daļai vēl vecie uzņēmumi, vēl joprojām (20 gadu pagājuši) nemāk domāt no klientu viedokļa. Viņiem "jāpārdod" ir savs pakalpojums, un jāuzklausa sūdzības, kuras novēršot var gūt lielāku peļņu, bet neviens nepamāca kā... Ja, es piemēram, "neiebraucu" "seviškajā" sarakstā kas autoostas darbiniekiem liekas saprotams, tad es arī neizmantoju šo pakalpojumu un nauda aiziet cita konkurenta kabatā. Tikko šis šoferis vadātu ar savu personīgio busu vin''s 500 reižu pārrakstītu sarakstu , lai tikai neviens gribētājs neizspsruktu. Nu un kur ir tā vaina?