Atgriezties pie raksta

Tūrisma uzņēmēji tiekas "Hauzē" Video

29.martā norisinājās Ogres un Ikšķiles tūrisma attīstības aģentūras organizētā bezmaksas tūrisma uzņēmēju konference, kurā vienkopus pulcējās gan Ogres un Ikšķiles, gan arī citu novadu uzņēmēji un arī tie, kas vēl tikai plāno savu uzņēmējdarbību.

Lai satikšanās ritētu brīvākā gaisotnē, organizatori par konferences norises vietu bija izvēlējušies viesmīlīgās „Hauze” telpas. Konferenci atklāja Ogres un Ikšķiles tūrisma attīstības aģentūras direktore Ieva Skutule, kas iepazīstināja ar 2012. gadā  paveikto un to, kas šogad vēl plānots. Savukārt Tūrisma valsts attīstības aģentūras (TAVA) Vecākā eksperte stratēģiskās plānošanas jautājumos Inese Šīrava uzsāka konferenci ar lekciju par par kvalitātes vadību tūrismā, uzsverot, ka mūsdienās ir iespējams novērtēt ikviena produkta/pakalpojuma kvalitāti. I. Šīrava apgalvoja, ka viesmīlība ir visa pamatā, aicinot konferences dalībniekus  pievērst uzmanību katram neapmierinātajam klientam, jo informācijas laikmetā viens neapmierināts klients panāk to, ka informāciju saņem 100 citi cilvēki, kas var ietekmēt tālāku attīstību, līdz ar to pirmās lekcijas laikā tika atklāti arī principi, kas nosaka laba servisa nodrošināšanu un kāda ir Latvijas tūrisma pakalpojumu kvalitātes sistēmas „Q-Latvija” principi.


Konferenci turpināja Aija Van der Steina, Biznesa augstskolas „Turība” lektore, koncentrējot konferences dalībnieku uzmanību tieši uz sadarbību un mārketinga aktivitātēm. Tika uzsvērts tas, ka jāveido kompleksi piedāvājumi, jo kopā ar citiem domubiedriem noturēt klienta interesi esot daudz vienkāršāk. Pēc Aijas Van der Steinas vārdiem, sadarbība esot veids kā runāt uz āru, kā aptvert lielāku interesentu loku. „Gribot negribot mēs esam globāli un interneta vidē saturu par mums veido patērētāji, tādēļ jāizmanto visi ceļi, lai pēc iespējas vairāk nodrošinātu precīzu un aktuālu informāciju”, apgalvoja Van der Steina. Lektore atklāja, ka Ogrē un Ikšķilē tūrisma piedāvājums ir jāattīsta un to var izdarīt tikai paši uzņēmēji, izrādot iniciatīvu un parādot savu gatavību sadarboties. Lekcijas laikā tika atklātas arī dažādas iespējas, kā radīt piedāvājuma pievienoto vērtību, kā ieinteresēt potenciālo klientu izvēlēties it kā pavisam parastu piedāvājumu un kā likt klientam atgriezties pie jums.


Kā trešais lektors konferencē uzstājās BalticTravelnews.com direktors Aivars Mackevičs, pieskaroties tēmai par sociālo vidi un tās izmantošanu. Galvenā uzmanība tika pievērsta sociālā tīkla tīmekļa vietnei „Facebook” un tā izmantošanas iespējām uzņēmuma attīstībā.  Lekcijas laikā tika atklāts, kā piesaistīt klientu uzmanību un kāda informācija sasniedz lietotāju. Aivars Mackevičs stāstīja par to, kāda atšķirība ir dažādiem sociāliem tīkliem un kādu mērķauditoriju katrs no tiem sasniedz. Analizētas tika arī statistikas iespējas, kas parāda, kādas ziņas cilvēkus interesē, kurā laikā auditorija ir visaktīvākā un to, cik lielu auditoriju sasniedzis konkrētais ziņojums. BalticTravelnews.com direktors konferences dalībniekiem lika saprast, ka šī sociālā tīkla tīmekļa vietne Latvijā vēl attīstās un šis ir īstais laiks, kad piesaistīt interesentu loku un bez maksas reklamēt sevi sabiedrībai.


Ogres un Ikšķiles tūrisma attīstības aģentūra izsaka pateicību lektoriem un uzņēmējiem par dalību konferencē un cer uz tālāku sadarbību arī nākotnē!


Materiāls drukāts no portāla Ogrenet: http://arhivs.ogrenet.lv/ogre/aktualitates/19641

2012. gada 31. martā, 10:52, Aktualitātes
Nika Frīdberga, OITAA Tūrisma speciāliste; OTV

Jaunākie komentāri

Lunis • 2012. gada 1. aprīlī, 16:40
Lincis : Individuālās ģimeņu un lauku tūrisms ļoti specifiska tūrisma paveids. Tieši tāpēc ar visi šitie "Mārketingi" kā lielveikalā vai Hiltonā ir PILNĪGI nederīgi , lai neteiktu biznesam graujoši. Savulaik 1990 pirmajā pusē man šo nozari atvēra Baltais + Asnate , pilnīgi nejauši vienkārši piesaistīja tīri tehniskam darbam sava biznesa veidošanā . Kā nu viņiem tur gāja nav mana daļa bet sava TEHNISKA darba rezultātā ieguvu neticami plašu APTVEROŠU informāciju par VISIEM kuri ar šo lietu nodarbojās Latvijā , pie reizes daudzi piesaistīja manai arī saviem tālākajiem projektu veidošanai. Pie reizes man Vācu radiem pieder dažas nelielas pansiju tipa viesnīcas Vācijā , Austrijā , Šveicē . Tirole , Alpi nu tādas čuhņas. Rezultāts tāds ka zinu šī biznesa "Tehniskās nianses" bezmaz 20 gadus pa šo laiku esmu šo savu "Rūpalu" vismaz 4x ļoti izdevīgi pārdevis pēc kāda laika ATGUVIS un atkal pēc laika pārdevis un atkal atguvis. KATRU REIZ arvien pieaugušu vērtību :):) Tieši tāpēc SMEJOS par diviem punktiem "Latvijā nav perspektīvu" un "Nejēgas AMATOS" mani tas vienkārši sajūsmina es 100% zinu pēc kāda laika atkal VEIKSMĪGI PĀRDOŠU un kad būs aplauzušies atkal atgūšu :):) Galvenā LATVIJAS ši biznesa problēma ir NESPĒJA IZDOMĀT BIZNESU un NEIZPRATNE kas tieši būtu JĀPĀRDOD . Latvijā ir ĻOTI labas iespējas LAUKU / ĢIMEŅU tūrismam , to nekad nesapratīs cilvēks kurš NEKUR CITUR nav ilgāk dzīvojis . Es jau reizēm pilnīgi klaji paņirgājos par NEJĒGĀM un pasaku pat KUR PROBLĒMA bet tāpēc jau arī viņi ir NEJĒGAS bez zināšanām un izpratnes ka ar pieliekšanu PAT JA PASAKA ir švaki , vienkārši nav pat principiālas izpratnes KĀ NAV lai pircējus klientus spētu PIESAISTĪT :):)
everita dāve • 2012. gada 1. aprīlī, 11:02
Vienmēr esmu brīnījusies par cilvēkiem, kam šķiet, ka valsts uzņēmumi spēj piedāvāt kvalitāti...absurds...apliecinājumsir visādi LDZ, rigas satiksme, LU utt. pilnīga nejēdzība. Es pati LU beigusi, tādēļ varu droši teikt, ka arī tur ir pilnīgs"bē. Bet ne jau tādēļ Turībai nav kvalitātes (Harvarda, Stenforda utt. taču arī ir privātas :)). Turība vienkārši ir diplomu tirgotava, un tas viņiem arī interesē. Bet darba devēji taču paši to saprot un kurš gan vispār maksā par pabeigtu skoliņu? Visa vērtība ir PRAKSEI. Runājot par tūrismu, es nedomāju, ka Latvija jelkad būs īpaša tūrisma vieta, īpaši ne jau guļamrajons Ogre, ja vien netiks radīts kas unikāls, ko apskatīt. nu nav iedomājams cilvēks, kas savu naudu un atvaļinājumu izlietos, lai ceļotu uz vietu, kur klimats un serivss nekāds un arī unikalitātes maz...Skatoties uz šo globāli-Austrumeiropas valstis visas izskatas vairāk vai mazāk vienā stilā.
Lincis • 2012. gada 1. aprīlī, 10:47
bet tūrisma attīstība Latvijā ir sarukusi,ja atskatamies uz pēdējiem 20 gadiem,attiecībā no iekšzemes koprodukta svārstībām,kur koordinātu sistēmu līkne stauuji slīdējusi lejup,ir pamats bažām ,vai mēs ar ko spēsim piesaistīt ārzemju tūristus vai uzņēmējus,tieši tā,paliek vienīgā god ,Luņa k-ga p[rojekts par briesmoņa -Ogre tēla veicināšanu un propogandēšanu,kurš dzīvoja zem liektā tilta un pārtika ne jau no sīkajiem ūdens mikroorganismiem,vai tad tūristus tas neatbaidīs,būs ne vis tēla propogandēšana bet gan GANDĒŠANA ???

Pievienot komentāru

        
 

Ogrenet