Pilsētas bedru lāpīšanai izlietotas jau 45 tonnas karstā asfaltbetona. Iedzīvotāji ceļu stāvokli aizvien vērtē kā kritisku 
Pēdējā laikā par vienu no populārākajām anekdotēm kļuvusi šī: "Šķiet, ka kopā ar sniegu un ledu no Latvijas ceļiem šogad pazudis arī asfalts..." Jāteic, ka jociņš ir visai melnā humora stilā ieturēts, taču arī vairāk nekā patiess... Ceļi ļoti sliktā stāvoklī ir praktiski visā valsts teritorijā un arī Ogre, diemžēl, šajā ziņā nav izņēmums.
Arī portāls Ogrenet ikdienu no saviem lasītājiem saņem sūdzības un pārdomas par pilsētas ielu stāvokli. Šķiet vienaldzīgo un vēl jo vairāk – apmierināto, nav. Cilvēki ir sašutuši par pilsētas ielu stāvokli un vairs īsti netic, ka kaut kas varētu mainīties uz labo pusi. Lai arī ceļu remontdarbi pilsētā notiek, rezultātus vēl neviens tā īsti nav pamanījis...
Kāds tad ir Ogres iedzīvotāju viedoklis par ceļu stāvokli pilsētā, kuri ceļi ir vissliktākajā stāvoklī un kas iedzīvotājuprāt ir vainīgs šajā kritiskajā situācijā, piedāvājam uzzināt noskatoties rakstam pievienoto videomateriālu.
Tikmēr par šo jautājumu atbildīgās amatpersonas atklāj, ka šobrīd pilsētā tiek veikti intensīvi ceļu remontdarbi. "Remontējam katru dienu, taču bedres veidojas ne pa dienām, bet pa stundām. Ir ielu posmi, kas ir sabrukuši un brūk tālāk," tā pašreizējo situāciju raksturo SIA "Ceļdaris" pārstāvis Pēteris Bužers un skaidro, ka bedru remontēšana faktiski ir cīņa ar sekām.
Bedru lāpīšanai šogad jau izlietotas 45 tonnas karstā asfalbetona, arī ar auksto asfaltbetonu ielas tiek lāpītas, taču, kā skaidro P.Bužers, ar auksto asfaltu to darīt lielas jēgas nav.
Arī VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" Ogres ielas remontē gan ar karsto, gan auksto asfalbetonu. Uzņēmuma pārstāvis Edmunds Bērziņš informē, ka rīt, ja būs piemēroti laika apstākļi, tiks remontētas bedres J.Čakstes prospektā, kur brauktuve patlaban dažviet ir ļoti sliktā stāvoklī.
Līdztekus darbiem bedrīšu un bedru remontam, kas prasa ne mazums līdzekļu, papildus nākas tērēt naudu vandaļu izdarību dēļ. Pie Rīgas – Daugavpils autoceļa un Videzemes ielas krustojuma nogāzts luksofors, pagājušā nedēļā bija problēmas ar luksoforu autoceļa un Kalna prospketa krustojumā, ik pa brīdim kāda ceļa zīme apgāzta vai barjera salauzta. "Nekas pats no sevis neapgāžas un nesalūzt, to visu demolē vandaļi, bet jālabo par pašvaldības budžeta līdzekļiem," atzīst novada pašvaldības komunālās nodaļas inženieris Jānis Daukšts.
2010. gada 23. martā, 16:53, Aktualitātes
Ogrenet



Jaunākie komentāri
Rīkojot konkursus par VAS „Latvijas Valsts ceļi” (LVC) pārraudzīto ceļu remontdarbiem, konkursa noteikumos lielākoties tiek paredzēts, ka nofrēzētais materiāls paliek pašu darba veicēju īpašumā. Atstājot to LVC pārziņā, tiek sarežģīta šī materiāla tālāka izmantošana: lai to kaut kādā veidā realizētu, jārīko konkursi par tā pārdošanu, tādējādi neekonomiski tērējot gan laiku, gan līdzekļus. Tai pašā laikā LVC savos noteikumos par autoceļu specifikācijām paredz tādu asfalta maisījumu projektēšanu, kur tiek izmantots frēzētais asfalts. Tiek pieļauts, ka jauna asfalta maisījums var saturēt ne vairāk kā 25% frēzētās masas, ja tā ir atbilstošā kvalitāte. Šādos gadījumos lieto arī bitumena atjaunošanas piedevas, lai uzlabotu, piemēram, frēzētajā asfaltā esošo saistvielu īpašības. Ja asfalta maisījumā tiek lietots līdz 15% frēzētā asfalta, bitumena atjauninošo piedevu lietošana nav obligāta. Būvniekiem šāda iespēja teorētiski ir visai izdevīga, jo uz frēzētā materiāla rēķina var pazemināt cenu piedāvājumā.
runājot pa to slapjo bedru lāpīšanu ko viņiem citu darīt? smelt tās bedres ārā vai arī gaidīsim kad izžūs un tikmēr lauzīsim auto?
Ceļš uz Lašupēm ir katastrofālā stāvoklī!!!!! Šodien vēroju kā tiek 'likvidētas" bedres - iemet masu bedrē ar ūdeni un pārbraus ar rulli. Atvainojiet, bet tā ir "ononēšana" uz ceļa, māžošanās un resursu izniekošana. Pēc pāris nedēļām bedres būs no jauna!!!!